Gå til innhold

Hvilket år har vært ditt beste og verste? Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verste år: fra sommeren 2014 - hele 2015.

Beste år: 2009-2010, var i forsvaret. 2016 ser ikke så aller verst ut per nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verste var 2007. Da gikk jeg første året på videregående, var ulykkelig forelsket i en som var 10 år eldre enn meg, ble mobbet av noen lokale jenter som var venner med ei i klassen, jeg følte meg helt alene, fikk noen festvenner, begynte å drikke mye og være ute på ting om nettene i stedet for å fullføre skolen, sov på dagene, kun usunn mat som brus, grandiosa og nudler. Husker nesten ikke noe av det året.

Ting har blitt gradvis bedre etter 2009.

Anonymkode: 5b381...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller verste var 2015 da toppet alt seg og driver på med det enda, men har nå klart å gjemme det bort bedre, ikke vise det utenpå som i fjor for det ble bare trøbbel med folk jeg kjente fordi de merket at jeg ble annerledes. 

Beste var da jeg gikk på barneskolen for da hadde jeg det ganske normalt og de irriterende problemene mine hadde ikke slått inn enda. Ja jeg elsket barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste året var 2013, det siste halvåret var jeg overarbeidet, deprimert, jeg sto midt i noen ganske voldsomme familieproblemer og det avsluttet med et sammenbrudd der jeg var veldig usikker på om livet var verdt å leve. Det beste var nok i 2014 da jeg klarte å ta tak i livet mitt og sa opp jobben min, kom inn på studiet jeg ønsket og flyttet tilbake til hjembyen. Den høsten fridde også min kjære til meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2007 fordi flere av mine nærmeste døde. Mitt beste år tror jeg ikke ennå har kommet, men det kommer nok - kanskje det er 2016 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...