Gå til innhold

Hvilket år har vært ditt beste og verste? Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt beste år var 1988, da jeg fant gleden i å trene jevnlig. 

Mitt verste år var 2013, samlivsbrudd og sammenbrudd.

Hva med deg?

Anonymkode: f8f5c...371

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verste var 2015. Gikk på en smell med feil studie, ble deprimert, bestefar døde og jeg la på meg en del da jeg begynte å spise dritt og ikke trene (orket ikke være ute blandt folk). Beste var vel 2007, da jeg virkelig hadde alt jeg trengte- gode venner, gode fritidsaktiviteter, familie og glede ved skolearbeidet. Håper selvfølgelig at 2016 blir det nye "beste" året, ser bra ut så langt med tanke på forbedringer! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2007 var både det verste og det beste året i mitt liv. Da kom jeg meg endelig vekk fra den psyko eksen min, etter flere år i et svært destruktivt forhold. Hadde en forferdelig periode med mye angst, depresjon og sammenbrudd. 6 mnd etter bruddet møtte jeg min store kjærlighet, som jeg har giftet meg og fått barn med. Tenker ofte på den nyttårsaften (2006/2007), da jeg sto med tårer i øynene og ønsket av hele mitt hjerte at dette skulle bli året da livet mitt endelig skulle bli bra igjen. Ønsket gikk i oppfyllelse:hjerte:

Anonymkode: 77188...be2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste var 2008. Følte jeg kastet bort livet mitt, gikk masse opp i vekt og var nærmest isolert sosialt sett. Alt stod stille, hadde ingen fremtidsplaner, følte jeg mistet flere og flere venner.

Beste var 2015. Har sikret meg en fremtid, har en god jobb, råd til å kjøpe nøyaktig så mye garn jeg vil. Eier bolig, jeg og samboer bestemte oss for at vi var klare for barn. Kommet i kontakt med masse spennende mennesker og har rett og slett løst alt. Ser lyst på fremtiden.

Anonymkode: 856d2...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Har ingen veldig gode eller veldig dårlige år.

 Alt sammen har egentlig vært en eneste lang nedtur...

Anonymkode: 8eaca...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verste var nok 2013 - 2014, slet mye med sykdom, plager og gikk opp i vekt og følte meg relativt dypt deprimert. Jeg var veldig isolert, klarte ikke å komme meg videre i livet. Fant også ut at eksen hadde løyet meg opp i fjeset i hvertfall 2 gode år. Det var snakk om fysisk og psykisk utroskap, regelrett mobbing bak ryggen og behandlet meg som en slave. Siste del av 2014 havnet jeg i et rebound forhold med en jeg tenker er psykopat, lagde et helvete og klarte faen ikke å ta seg sammen. 

Jeg ble også alvorlig syk i denne perioden, diagnosert med depresjoner og ednos. Gikk kraftig ned i vekt og var veldig svak. Kunne aldri bli fornøyd med hvem jeg var. 

Mitt beste, er nok 2015. Jeg møtte mannen i mitt liv, det sa bang ved første møte. Det var sommerfugler i magen og matlysten kom sakte tilbake (ikke at jeg er frisk enda). Jeg sluttet endelig i den drittjobben hvor jeg var under en sjef som behandlet meg som dopapir, urettferdig og på grensen til mobbing. Fikk meg ny jobb, fulltidsjobb hvor jeg fikk virkelig vist hva jeg er god for. Jeg lærte også hvem som var mine virkelige venner og fikk kuttet kontakten med 99% av de som jeg trodde brydde seg. Gjennomskuet mange mennesker i løpet av det året, og fy faen så godt det følels. 

For å oppsumere det aller beste med 2015 - jeg ble sammen med drømmemannen. 

Jeg er for all del ikke frisk, det kommer dårlige perioder, men det jobbes hardt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg har flere år som var ille. 2009 og 2011 var ille.

Det beste må være 2015 når jeg begynte å være avlastingshjem for en herlig gutt , hadde flott jobb og en kropp som begynte å kjennes frisk ut, og foreløpig er dette året og veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010. Venninnen min var direkte slem mot meg grunnet sjalusi, og jeg hadde det helt jævlig dette året. Var russ i tillegg, og fant null glede i å gå siste året på VGS pga. dette.  

2016. Jeg har fått jobb og leilighet i Oslo, har bra nettverk med venner, og er generelt mer trygg på meg selv. Gleder meg til resten av året. 

Anonymkode: adb3c...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste var 2013-2014. Ble kastet ut av skolen så jeg måtte gå ett år om igjen, holdt på med nok en fyr som var useriøs og behandlet meg dårlig. Jeg ble deprimert, drakk alt for mye, horet rundt og mistet mye av nettverket mitt.

Beste må være i år. Har en helt fantastisk kjæreste som kunne vært tvillingen min, vi er så like at vi føler vi er sjelevenner. Jeg har fått meg full jobb, kjøpt meg ny leilighet, har endelig fått tilbake litt av nettverket mitt(selv om det fremdeles er ganske lite). Har egentlig aldri hatt det bedre enn jeg har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste året var 2015. Frem til 2014 var livet veldig monotont, 2015 kunne vært det verste året hvis det ikke var for alle de tingene jeg lærte det året, ting var i bevegelse og jeg traff et menneske som jeg er hodestupt forelsket i.

Anonymkode: 46ed7...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De verste årene var fra 1985-2016. Er nå 31 år.

Anonymkode: caa7a...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste året må ha vært fra juni 2013 til juni 2014. Karakterene mine gikk til helvete, følte meg utenfor på skolen og jeg hadde få venner der (takk og pris for at jeg hadde gode venner utenfor skolen, ellers hadde jeg gått i bakken), kjærlighetslivet mitt gikk ikke bra, selvtilliten var på bånn, og brukte ufattelig mye tid på å gråte. Gledet meg ikke over på tiden - mulig jeg var utbrent og bygget opp en depresjon. Heldigvis ble alt bedre etter vgs. 

2016 er mitt år (håper jeg): reiser mye, flytter ut i sommer, begynner å studere og skal gjøre noe etterlengtet for MEG selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2010 var et rimelig sløvt år for min del. Det var midt mellom masse store hendelser og epoker, naturlige endringer i ens liv som jobb og utdanning, forhold og venner. Det året var fylt med nesten ikkenoe. Frustrerende tid. Vanvittig godt det er over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste var nok 2008. Begynte på ny vgs på helt andre siden av byen, det var som en helt annen verden åpnet seg. Ingen kjipe klikker og samme kjedelige ansiktene fra barndommen. Fikk flere venner enn jeg noen gang har fått på en gang. Blomstret!

Verste var nok 2010. To av mine besteforeldre døde med svært kort tids mellomrom.

Anonymkode: d10a5...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste år 2014, ble tobarnsmor, planla bryllup, lette etter hus å kjøpe, fremtiden så lys ut og jeg hadde det perfekte livet de fleste drømmer om. Veste år 2015, da alt plutselig snudde og det minste barnet mitt døde uten forvarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2008 - 2012!! 

Benyttet mye rus som amfetamin, piller også videre. Mistet venner i overdose eller til rusen, skuffet hele familien og mistet familie/kjæresten som ga mening med livet. 
Alt gikk til helvete også røk førekortet og ballet på meg problemer..

Nå har jeg seriøs jobb som legges vekt på seriøs og high-end kunder, ordnet opp med min tidligere ex og ble sammen, arbeidet hardt fikk førekortet tilbake. 
Ikke rørt en pille eller narkotisk stoff utenom hasj siden, har selvsagt fyrt opp en joint engang i året "nyttårsaften". 

Glemmer aldri de årene, selv dag idag henter fortiden meg og skremmer meg!! 

Anonymkode: e06a7...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2015 var nok både beste og verste. Giftet meg, så døde min mor, så ble jeg gravid for førstegang. To veldig store gleder og en ubeskrivelig sorg. 

Anonymkode: 70dd9...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2011 var det beste. Da løsnet det seg endelig sosialt, jeg fikk flere venner pg begynte på folkehøgskole, hvor jeg hadde det helt supert. Verste var siste halvdelen av 2012. Da skulle jeg begynne på høyere utdanning og gledet meg veldig. Jeg hadde jo blomstret veldig sosialt og så frem til studietiden. Det gikk ikke bra i det hele tatt. Jeg ble holdt utenfor fra dag én, og mange av de gode vennene mine fra folkehøgskolen flyttet til andre deler av landet. Plutselig var jeg ensom igjen. Den overgangen fra å føle alt endelig ordnet seg og at jeg var en person folk likte, til å bli utestengt og føle meg helt ræva igjen, var helt jævlig,

I tillegg gikk det dårlig med kjæresten min, jeg mistrevdes også faglig på studiet og begynte i en jobb hvor jeg ikke trivdes i det hele tatt. Det går bedre nå, men savner tiden jeg hadde venner og faktisk trodde det var noe som kom til å vare. 

Anonymkode: a2043...b61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2014-2015 var nok de verste for meg. Føler jeg kastet bort livet, ikke gjorde noe, var ikke motivert til å rette opp i det, mye savn og til slutt endte jeg opp med å bare miste totalt lysten på livet og var deprimert. Men var såklart mange lyspunkter også. Men alt i alt var det nok det verste til nå. Slutten av 2015 og begynnelsen på 2016 fikk meg til å tenke at dette går ingen vei. Men nå har jeg sjanse til å kunne gjøre noe og få alt på stell igjen. 

Mine beste år var nok 2013 og og 2011. Og alle mine barndomsår :hjerte:

 

Anonymkode: 6ff96...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...