Gå til innhold

Kan homofile helbredes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, debatant skrev:

Et ja eller et nei er bare fordummende og faktisk ikke svar i det hele tatt.

Det finnes mennesker som har levd før meg, en heldigvis kan lære av.

Det vitner om at du ikke har noe svar til spørsmålet. Ei heller at du har nok kunnskaper om homofili eller det å være homofil til å kunne uttale deg om temaet i det hele tatt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Berentsens skrev:

Det vitner om at du ikke har noe svar til spørsmålet. Ei heller at du har nok kunnskaper om homofili eller det å være homofil til å kunne uttale deg om temaet i det hele tatt. 

 

Sorry for at jeg tok meg tid til å svare deg i sta......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, debatant skrev:

Sorry for at jeg tok meg tid til å svare deg i sta......

Svaret er bra nok. Du diskuterer noe du ikke har kunnskaper om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.5.2016 at 18.22, Josefine5 skrev:

Tenk hvordan verden kunne vært uten religion *drømme drømme*. 

Da ville en ikke opplevd steiningen til muslimene, likegyldigheten til ateistene, perversjonene til hinduistene, virkelighetsflukten til budistene eller nestekjærligheten til de kristne.

Hva legger du i religion?

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Den 4.5.2016 at 6.02, debatant skrev:

Da ville en ikke opplevd steiningen til muslimene, likegyldigheten til ateistene, perversjonene til hinduistene, virkelighetsflukten til budistene eller nestekjærligheten til de kristne.

Hva legger du i religion?

Du viser ingen nestekjærlighet. Dine holdninger og fordommer, samt manglende evne til å ta til seg kunnskap trenger vi ikke i vårt opplyste samfunn.

Det korrekte spørsmålet her er hva DU legger i ordet religion? Og hvorfor nettopp du driver med vranglære og diskriminering? Fanatiske muslimer får feie for sin egen dør og bli ansvarliggjort for sin misbruk av religion for å utøve makt ovenfor uskyldige mennesker! Det må du også.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Du viser ingen nestekjærlighet. Dine holdninger og fordommer, samt manglende evne til å ta til seg kunnskap trenger vi ikke i vårt opplyste samfunn.

Det korrekte spørsmålet her er hva DU legger i ordet religion? Og hvorfor nettopp du driver med vranglære og diskriminering? Fanatiske muslimer får feie for sin egen dør og bli ansvarliggjort for sin misbruk av religion. Det må du også!!

Jeg lurte bare på hva en bruker mente med "religion"? er det diskriminerende??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Jeg lurte bare på hva en bruker mente med "religion"? er det diskriminerende??

Du bruker religion til å diskriminere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Du bruker religion til å diskriminere.

fortell?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

fortell?

 

Er det mulig!? Innleggene dine forteller nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Er det mulig!? Innleggene dine forteller nok. 

fortell?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
4 minutter siden, debatant skrev:

fortell?

Du har valgt å diskutere et emne som du ikke har kunnskap om. Nå driver du bare med stråmenn og prøver å ro deg bort fra tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Du har valgt å diskutere et emne som du ikke har kunnskap om. Nå driver du bare med stråmenn og prøver å ro deg bort fra tema. 

Heldigvis kan homofili helbredes, om du er i tvil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
1 minutt siden, debatant skrev:

Heldigvis kan homofili helbredes, om du er i tvil :)

Der kom det kunnskapsløse argumenteret ditt som viser at du bedriver vranglære og diskriminering. 

Homofili er en seksuell legning som du bare må akseptere. Det er ikke din business hvem Ola eller Kari forelsker seg i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, debatant skrev:

Heldigvis kan homofili helbredes, om du er i tvil :)

Folk kan hjernevaskes akkurat som deg. 

Anonymkode: ae58f...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Der kom det kunnskapsløse argumenteret ditt som viser at du bedriver vranglære og diskriminering. 

Homofili er en seksuell legning som du bare må akseptere. Det er ikke din business hvem Ola eller Kari forelsker seg i. 

Jeg kunne ikke brybb meg mindre om andres perversjoner. Men de har håp i å omvende seg fra det. Og det er vel bra:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30.4.2016 at 16.54, Berentsens skrev:

Det vitner om at du ikke har noe svar til spørsmålet. Ei heller at du har nok kunnskaper om homofili eller det å være homofil til å kunne uttale deg om temaet i det hele tatt. 

 

Jeg tror at debatant er homofil og hjernevasket til å innbille seg at han er helbredet. Men i all hemmelighet vet han ikke at det er tilfelle.

Anonymkode: ae58f...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Jeg kunne ikke brybb meg mindre om andres perversjoner. Men de har håp i å omvende seg fra det. Og det er vel bra:)

Jo, det er jo nettopp det du gjør. Ingen skal omvendes da det ikke er mulig. Alle mennesker er født forskjellige og godt er det. 

Homofili er en medfødt seksuell legning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snuppi skrev:

Jo, det er jo nettopp det du gjør. Ingen skal omvendes da det ikke er mulig. Alle mennesker er født forskjellige og godt er det. 

Homofili er en medfødt seksuell legning! 

En er ikke født tyv, selv om en garantert vil gjøre det. Homofili er noe en velger. Gjerne som mange av dere, basert på hat mot den eneste sanne og kjærlige Gud.

Husk at Jesus har det siste ordet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, debatant skrev:

En er ikke født tyv, selv om en garantert vil gjøre det. Homofili er noe en velger. Gjerne som mange av dere, basert på hat mot den eneste sanne og kjærlige Gud.

Husk at Jesus har det siste ordet....

En blir det en er grunnet omgivelsene sine. Å bli en tyv er et valg. Å være dum og lite opplyst et ditt valg. Seksuell legning er ikke et valg, det er medfødt.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...