Gå til innhold

Makedonia stanset asylsøkere fra å ta seg inn i landet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet nå er jo den millionen som står i Libya klare til å krysse. 1/3 av dem blir jo returnert og 1/3 havner i fengsel, men det er uansett en enorm belastning økonomisk for Europa. Det vi nå må gjøre klart er at vi tar imot 0 asylsøkere som kommer seg til Europa, og kun henter flyktninger fra leire i nærområdene i Midt Østen. Vi kan ikke si velkommen til 60 millioner fra Afrika som ikke har noe å gjøre her og som må bygge sine egne land for fremtida for å unngå at de havner i en evig sirkle av fattigdom og hjerneflukt. Jeg synes det ikke er en syrer å se i norske gater, men kun afrikanere fra alle mulige land. Disse må returneres snarest og vi må slutte å gi opphold til alle som kommer seg hit. Frp er totalt handlingslammede og stokk dumme Listhaug og hennes banale retorikk kan ikke skjule det faktum at Frp har sendt ut en brøkdel av det tidligere regjeringer har klart. Norske politikere er talentløse, og bare et parti står på folkets side nå; Senterpartiet.

 

http://www.underskrift.no/vis/6108

http://www.opprop.net/folkeopprop_mot_eu-maktoverdragelse

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 13.4.2016 at 0.12, Ferie skrev:

Hvis det hadde vært omvendt da. Hvis en muslim hadde sagt at han eller hun håpet du fikk deg en god muslimsk kjæreste. Hvordan hadde du reagert?

Men vi er ikke i et muslimsk land. Vi er i Norge og de har valgt å komme hit.  

Anonymkode: c8f33...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.4.2016 at 16.51, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt. Tror du et funksjonshemmet barn i Frankrike har det verre enn et pakistansk gatebarn? Eller et syrisk barn på flukt? Dere er ikke sanne. Når skal dere forstå at våre lidelser her i Vesten ikke engang kan SAMMENLIGNES med lidelsene i den tredje verden!? Vi lever som konger her. Vi har absolutt både råd og plikt til å hjelpe. Men den norske egoismen kan ingen ende ta, virker det som. Jeg blir kvalm av dere.
Dere sitter hjemme og ser på deres egne tykke barn med iPhone og Canada Goose jakke, mens det sitter kalde, sultne, magre barn i flyktningleirene akkurat NÅ. 

Anonymkode: 1f438...6cb

Vi skal hjelpe ja, men i leirene der nede. 90% av de som kom til Europa i 2015 ble hjulpet av smuglere som tok seg godt betalt. Menneskesmuglere tjente 50 milliarder på dette, som er langt mer enn hva som tjenes på narkotika. Vi skal hjelpe, men ikke ta imot asylsøkere som oppsøker oss. Disse er ikke flyktninger, men økonomiske immigranter.

Anonymkode: 73167...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.4.2016 at 16.51, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt. Tror du et funksjonshemmet barn i Frankrike har det verre enn et pakistansk gatebarn? Eller et syrisk barn på flukt? Dere er ikke sanne. Når skal dere forstå at våre lidelser her i Vesten ikke engang kan SAMMENLIGNES med lidelsene i den tredje verden!? Vi lever som konger her. Vi har absolutt både råd og plikt til å hjelpe. Men den norske egoismen kan ingen ende ta, virker det som. Jeg blir kvalm av dere.
Dere sitter hjemme og ser på deres egne tykke barn med iPhone og Canada Goose jakke, mens det sitter kalde, sultne, magre barn i flyktningleirene akkurat NÅ. 

Anonymkode: 1f438...6cb

Du må være ualminnelig naiv om du tror at det å bli født i Norge gir deg et liv som kongelig! 

Mitt barn får ikke den medisinske behandlingen som kan redde livet hennes. Det finnes ikke midler til å behandle døende barn i Norge, men å forsørge middelklassen fra Midt-Østen og Afrika er helt greit for deg. Når jeg viste ungen min som er hele 19 år svaret dit begynte hun å gråte, ikke for seg selv, men for deg! Å kunne skrive, men ikke skjønne hva man skriver kan skade andre. 

Du skal være veldig glad for at du ikke sa dette tullet ditt direkte til meg! Canada Goose jakke meg midt i hakket!

Anonymkode: 02056...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...