Gå til innhold

Norges Tøffeste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen formening om hvem som ligger godt an ennå. Men fikk et veldig dårlig intrykk av Jørgine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Har ingen formening om hvem som ligger godt an ennå. Men fikk et veldig dårlig intrykk av Jørgine.

Det gjorde jeg også! Hun var utrolig negativ. Ganske kjipt, siden jeg er sunnmøring. Fikk på en måte også et litt dårlig inntrykk av Kim, fordi han virket litt usympatisk. 

Anonymkode: b5845...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er serien bra? Jeg har ikke sett på den første episoden, men har vurdert å følge med siden jeg kjenner en av deltakerne. 

Anonymkode: 1772d...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er serien bra? Jeg har ikke sett på den første episoden, men har vurdert å følge med siden jeg kjenner en av deltakerne. 

Anonymkode: 1772d...420

Det kommer jo selvsagt an på hva man liker. Jeg begynte å se fordi jeg leser bloggen til en av de som er med. Jeg er i utgangspunktet ikke særlig glad i den typen tv-program, men jeg er opptatt av trening, friluftsliv og det å utfordre seg selv, så jeg tror faktisk at jeg kommer til å følge med. 

Anonymkode: b5845...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke på lørdag eller kommer det bare ikke opp i TV-guiden? 

Anonymkode: 1772d...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ikke at de byttet programleder.
Syns Ailo, som var programleder sist sesong, passet mye bedre til et slikt konsept enn han de har valgt nå. Han blir litt "pinglete" sammen med de tøffe deltagerne. Ailo var litt av samme ulla, syns jeg.
Er for øvrig enig i at vi fikk et litt dårlig bilde av Jørgine, men det kan jo være slik det er lagt opp... Blir spennende å se fortsettelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.4.2016 at 21.46, AnonymBruker skrev:

Går det ikke på lørdag eller kommer det bare ikke opp i TV-guiden? 

Anonymkode: 1772d...420

Jo, det går lørdager, og ifølge NRK sin TV-guide så går det klokken 20.55 :)

Anonymkode: b5845...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Visste ikke om dette programmet før jeg tilfeldigvis kom over det på NRK nett-TV tidligere i uka, men følger med på sesong 2 nå. Jeg har ingen favoritt så langt. Vet om Jørgine fra før av, men hun gav ikke noe spesielt godt inntrykk i første episode, nei. Men hun var ganske rå nå i nummer to. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, hulderjenta skrev:

Visste ikke om dette programmet før jeg tilfeldigvis kom over det på NRK nett-TV tidligere i uka, men følger med på sesong 2 nå. Jeg har ingen favoritt så langt. Vet om Jørgine fra før av, men hun gav ikke noe spesielt godt inntrykk i første episode, nei. Men hun var ganske rå nå i nummer to. :) 

Å, jeg visste ikke at man kan se episode 2 allerede nå. Da skal jeg ta en liten pause i lesingen. :)

Anonymkode: 1772d...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Jørgine ga et dårlig inntrykk i episode 1 men hun har selv skrevet om at hun hater å tape og er et konkurransemenneske på bloggen. Liker hun egentlig veldig godt, i episode 2 var hun helt rå! Syns Nilab hadde en litt merkelig måte å bryte på da det ble mer slik hun ene sa "catfight". Liker serien veldig godt, men har ikke blitt noe spesielt kjent med noen av de som er med utenom Jørgine som jeg visste om fra før. Savner Ailo Gaup litt som programleder da han var beinhard (men ganske spydig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pioner skrev:

Jeg syns Jørgine ga et dårlig inntrykk i episode 1 men hun har selv skrevet om at hun hater å tape og er et konkurransemenneske på bloggen. Liker hun egentlig veldig godt, i episode 2 var hun helt rå! Syns Nilab hadde en litt merkelig måte å bryte på da det ble mer slik hun ene sa "catfight". Liker serien veldig godt, men har ikke blitt noe spesielt kjent med noen av de som er med utenom Jørgine som jeg visste om fra før. Savner Ailo Gaup litt som programleder da han var beinhard (men ganske spydig).

Jeg må egentlig si at jeg fortsatt har et ganske dårlig inntrykk av Jørgine, selv etter episode 2. Hun var sterk, men hun er så utrolig lite ydmyk og fremstår så utrolig egoistisk, og da klarer jeg liksom ikke helt å få sansen for henne. 

Ble egentlig bare enda mer imponert av Caroline i den duellen. Hittil er nok mine "favoritter" Caroline og Aslak. 

Anonymkode: b5845...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må egentlig si at jeg fortsatt har et ganske dårlig inntrykk av Jørgine, selv etter episode 2. Hun var sterk, men hun er så utrolig lite ydmyk og fremstår så utrolig egoistisk, og da klarer jeg liksom ikke helt å få sansen for henne. 

Ble egentlig bare enda mer imponert av Caroline i den duellen. Hittil er nok mine "favoritter" Caroline og Aslak. 

Anonymkode: b5845...f02

Ja, jeg har samme inntrykk av henne. Definitivt ikke en personlighet jeg trives å omgås med på et generelt plan. 

 

Anonymkode: 1772d...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Margit Spat

Jeg fikk bedre inntrykk av Jørgine i dag enn etter første program, og tror hun er tøff nok til å vinne. Av de vi har sett mye av hittil, synes jeg Caroline er den som har virket mest hyggelig, men jeg tviler på om hun er allsidig nok til å hevde seg til siste slutt. Det kommer mye an på hva slags konkurranser som kommer framover, og i hvilken rekkefølge de kommer. Jeg har egentlig ikke fått noen ordentlig favoritt ennå.

Jeg liker programlederen, Per Olav, jeg. Han er akkurat passe morsom og akkurat passe synlig. Synes ikke det er nødvendig å ha en ekstrem stålmann til å lede et slikt program, for han skal ikke gå i ett med deltakerne uansett. Altså, Ailo gjorde en god jobb som  programleder i forrige sesong, men han meldte jo overgang til TV3 og det uendelig kjedelige konseptet Råskap, der halvkjente idrettsfolk gjorde utrolig ensformige og fantasiløse konkurranser hver eneste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som gleder seg til dagens episode? :biggrin:

Anonymkode: b5845...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som gleder seg til dagens episode? :biggrin:

Anonymkode: b5845...f02

Har allerede sett den på NRKs nett-tv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Margit Spat skrev:

Har allerede sett den på NRKs nett-tv :) 

Ahh, det er tilgjengelig før det går på tv? Var den bra? :)

Har ikke anledning til å se den før litt seinere i kveld, men merker at jeg gleder meg litt mer til den enn forrige episode. Merker at hva slags øvelse som er aktuelt har mye å si for underholdningen. Synes hinderløype er mer spennende enn gjørmebryting:fnise:

Anonymkode: b5845...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Den er tilgjengelig litt tidligere på nett-tv :)  Vet ikke akkurat når de legger den ut, men jeg så episoden for 2-3 timer siden. 
Synes episoden var verdt å se. Tøff hinderløype og sterk innsats fra mange. Synes de brukte litt mye tid på sluttduellen, og litt lite tid på selve konkurransen, pluss at innslaget med «Faust» ble litt unødvendig og malplassert, men alt i alt så liker jeg å se programmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Margit Spat skrev:

Den er tilgjengelig litt tidligere på nett-tv :)  Vet ikke akkurat når de legger den ut, men jeg så episoden for 2-3 timer siden. 
Synes episoden var verdt å se. Tøff hinderløype og sterk innsats fra mange. Synes de brukte litt mye tid på sluttduellen, og litt lite tid på selve konkurransen, pluss at innslaget med «Faust» ble litt unødvendig og malplassert, men alt i alt så liker jeg å se programmet. 

Ser frem til episoden! :)

Liker også godt å se programmet, men de greien med "Faust" blir på en måte litt for dumt. Hadde på en måte vært bedre om det bare var programleder/tv-team som plaget de på natten og sånn. Føler det blir litt teit med noe sånn tillagt, som skal være skummelt(?), men som absolutt ikke er det. 

Anonymkode: b5845...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg blir sliten bare av å se på dem jeg. Heia alle sammen! 

Anonymkode: 330ec...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...