Gå til innhold

Kjedelig å dra ut er jeg rar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er en mann på 25 år og i det siste så synes jeg det har blitt rimelig kjedelig å dra ut på nattklubber/utesteder. Føler det bare er drikking, prating, sjekke opp jenter osv. Foretrekker egentlig å være hjemme og bare slappe av. Er det noen som har det sånn? 

Anonymkode: 7bd0c...3c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det og sånn mann på 25 men føler jeg MÅ ellers blir det forever alone :murvegg:

Anonymkode: 6e535...3d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjedelig! Har du gjort det en gang har du gjort det tusen ganger. Folk er jo bare fulle og uinteressante også (men giiid så utadvendte og høyrøsta..). Er nå jente i midten av tjueårene og klarer å innse/godta at jeg liker det ikke og er ferdig med sånt. Det er ikke noe galt med meg av den grunn.

Anonymkode: cc23f...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 24 her...vel, føler litt på det samme. Festet en del før, og jeg kan gjøre det nå og men ikke like ofte. Kjeder meg fort, av samme grunn som nevnt over her. Jeg må drikke for å ha det gøy ute, fordi folk blir for masete, uintressante, høyrøstet, lukter øl og røyk ånde og alt blir generelt overfldisk. For ikke å snakke om følelsen av at senga går rundt når du våkner dagen derpå. 

Anonymkode: e17ef...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange. Syns det er helt ok å bli hjemme, eller å gjøre noe helt annet hvis en vil det. Stå på ditt, ts. 

Anonymkode: bc331...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på HVA kan man finne på om kvelden når det er helg?

Ja ok, invitere venner osv osv ja men de som ikke har venner hva skal de gjøre? Jeg skjønner faen ikke problemet med å dra ut på utestedene når det er helg.

Jeg skal love dere i utlandet blant oss nordmenn er utesteder fult med folk. Hvorfor kan vi ikke ha det slikt også i Norge? Når vi nordmenn er i utlandet så er alt perfekt og flott men ikke i Norge. Bli kjent med hverandre, ta drink, skape venner..

Dagens samfunn så har det blitt så kjedelig, alle sitter og glaner på pc`en facebook, online games...

Anonymkode: 156d0...7ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De andre i kollektivet har dratt, jeg nyyter tiden alene her nå. Hadde litt lyst å ut, men er nok glad for det i morgen. 

Anonymkode: e17ef...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av vennene mine og samboeren min er ute og drikker i dag. Blitt invitert på flere fester, men synes det er sååå kjedelig på byen.. Er alltid det samme som skjer:
Vi sitter på vors, folk blir drita, vi drar på en bar/nattklubb, musikken er for høy og vi hører ikke hverandre, stedet er fullpakka med fulle folk, random mannfolk prøver å flørte, folk søler drinker på meg, føler meg som en filledukke på dansegulvet, og det er alt for dyre drinker på byen.. Når baren/klubben stenger skal noen ha nattmat, og vi ender opp med å stå i kø en evighet. Også stiller vi oss i taxikøen etterpå. 
Jeg angrer hver gang jeg drar på byen. :dry:

Jeg er student og 22 år, og kanskje burde feste litt og "slå ut håret", men synes jeg har festet nok. Jeg trives veldig godt i sofakroken med noe godt i glasset, en god film og god mat. Også er det jo kjempe gøy å stå opp tidlig i morgen når resten ligger slitne og fyllesyke :fnise: 

Du er helt normal TS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg på HVA kan man finne på om kvelden når det er helg?

Ja ok, invitere venner osv osv ja men de som ikke har venner hva skal de gjøre? Jeg skjønner faen ikke problemet med å dra ut på utestedene når det er helg.

Jeg skal love dere i utlandet blant oss nordmenn er utesteder fult med folk. Hvorfor kan vi ikke ha det slikt også i Norge? Når vi nordmenn er i utlandet så er alt perfekt og flott men ikke i Norge. Bli kjent med hverandre, ta drink, skape venner..

Dagens samfunn så har det blitt så kjedelig, alle sitter og glaner på pc`en facebook, online games...

Anonymkode: 156d0...7ed

Ikke alle som synes at det å dra ut å drikke hver helg er gøy. Etter en hard arbeidsuke er det deilig å slappe av hjemme, kanskje tilbringe tid med kjæreste/familie/venner som du ikke har hatt tid til i løpet av uken. 
Siden du spør hva en finner på i helgen regner jeg med at du selv ikke har noe bedre alternativ enn å enten dra ut å feste, eller bli hjemme og "glane på facebook". Høres trist ut. 

Anonymkode: 0b964...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.4.2016 at 22.07, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som synes at det å dra ut å drikke hver helg er gøy. Etter en hard arbeidsuke er det deilig å slappe av hjemme, kanskje tilbringe tid med kjæreste/familie/venner som du ikke har hatt tid til i løpet av uken. 
Siden du spør hva en finner på i helgen regner jeg med at du selv ikke har noe bedre alternativ enn å enten dra ut å feste, eller bli hjemme og "glane på facebook". Høres trist ut. 

Anonymkode: 0b964...6b3

Takk for svar.

Du og kanskje andre har forstått meg IKKE riktig. Jeg synes at det er kjempe koselig å ta med seg venner hjemme og have fun. Men alle i verden er ikke så lykkelig og heldig at de beholder de gamle venner fra skoletiden. Det skyldes noen foreldre blir skilt og da blir det flytting til annet plass i Norge.

Dagens foreldre vet ikke at det er utrolig vanskelig finne seg venner som de fra skolen. Fra 1 barneklasse til videregående skole blir man kjent med disse folk man er på skolen med hver eneste dag. For dere som har kjæreste er også stor venn som tilbringer med deg hver eneste dag/minutt/sekund/tid.

Men de som ikke har kjæreste og venner da er det bare komme seg ute og prøve å finne seg noe. Jeg kan bare si at det er utrolig vanskelig å finne seg venner på den måten med å gå ut på byen når det er helg. Alle ser på deg som at du er "crazy" osv osv.

For noen LIFE IS HARD.

Anonymkode: 156d0...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 8.4.2016 at 20.33, AnonymBruker skrev:

Hei

 

Er en mann på 25 år og i det siste så synes jeg det har blitt rimelig kjedelig å dra ut på nattklubber/utesteder. Føler det bare er drikking, prating, sjekke opp jenter osv. Foretrekker egentlig å være hjemme og bare slappe av. Er det noen som har det sånn? 

Anonymkode: 7bd0c...3c3

Alltid hatt det sånn. 

Vær deg selv, det er mer enn ok. Etterhvert så finner du deg en jente som også liker hjemmekos. 

Finnes ikke bedre enn rolige hjemmekvelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt! Har heller ikke sansen for å gå ut på byen. Kan gå på hjemmefest med venner, men helst bare sitte hjemme og se en god film eller ha fine samtaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å drikke alkohol er dritkjedelig, men det har jo på en måte blitt en slags sosial plikt. Dagens mennesker har blitt kjedelig vanedyr som klumper seg sammen som en saueflokk i de større byene i et miljø som er helt unaturlig for oss mennesker. Det var sikkert mer spennende før da folk gikk på dans og møtte hverandre uten å sitte hengedrita over en fancy drink omgitt av glass, stål og elektronisk musikk. Its a "Brave New World"!

Anonymkode: 34f4f...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Du og kanskje andre har forstått meg IKKE riktig. Jeg synes at det er kjempe koselig å ta med seg venner hjemme og have fun. Men alle i verden er ikke så lykkelig og heldig at de beholder de gamle venner fra skoletiden. Det skyldes noen foreldre blir skilt og da blir det flytting til annet plass i Norge.

Dagens foreldre vet ikke at det er utrolig vanskelig finne seg venner som de fra skolen. Fra 1 barneklasse til videregående skole blir man kjent med disse folk man er på skolen med hver eneste dag. For dere som har kjæreste er også stor venn som tilbringer med deg hver eneste dag/minutt/sekund/tid.

Men de som ikke har kjæreste og venner da er det bare komme seg ute og prøve å finne seg noe. Jeg kan bare si at det er utrolig vanskelig å finne seg venner på den måten med å gå ut på byen når det er helg. Alle ser på deg som at du er "crazy" osv osv.

For noen LIFE IS HARD.

Anonymkode: 156d0...7ed

Utesteder er ikke alt. Det går an å bli venner med kolleger, naboer, randoms i marka hvis man har hund feks. Eller man kan dra på blinddates, klatrekurs, dansetimer, matlagingskurs, politiske arrangementer, alt mulig. Ja, enkelte av oss er heldige og har venner og kjæreste og familie, men det kan alle få. Bare å komme seg ut, ikke nødvendigvis på flatfylla. 

Anonymkode: e984b...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24. Synes det er gørr kjedelig å dra på byen. Jeg er gift så jeg er heldig å slipper å dra på byen mer. Har gått med min kjære og venner. Kjempe kjedelig. Mye gøyere å finne på noe enda mer sosialt hjemme med min kjære og venner :)

Anonymkode: 41bd9...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Den 4/17/2016 at 19.12, AnonymBruker skrev:

Å drikke alkohol er dritkjedelig, men det har jo på en måte blitt en slags sosial plikt. Dagens mennesker har blitt kjedelig vanedyr som klumper seg sammen som en saueflokk i de større byene i et miljø som er helt unaturlig for oss mennesker. Det var sikkert mer spennende før da folk gikk på dans og møtte hverandre uten å sitte hengedrita over en fancy drink omgitt av glass, stål og elektronisk musikk. Its a "Brave New World"!

Anonymkode: 34f4f...5c4

Eh, hva tror du de drev med i gamle dager? De drakk seg drita og pulte og slåss! Det går helt tilbake til vikingene, og sikkert enda lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også litt sånn for tiden. Jeg er egentlig litt lei av fylla generelt. Føler meg litt aleine om det faktisk, og har flere ganger det siste året fått høre at jeg har blitt så kjedelig fordi jeg som oftest takker nei til å bli med ut dersom det ikke er en bursdag eller noe annet viktig som skjer. For min del tror jeg det handler litt om at jeg har "festet fra meg" på en måte. Begynte å drikke ganske tidlig, i tillegg til at jeg hadde en ganske utagerende ungdomstid med mye festing, så jeg er vel litt ferdig med det. Dessuten har jeg blitt en mye roligere person med årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg har aldri likt å dra ut på byen. For bråkete, for mange folk, ikkje interessant for meg i det heile tatt. Når eg er ute med folk vil eg prate med dei eller spille brettspill - ikkje drikke og ikkje høyre kva folk seier. 

Det var ein gong eg likte det og då drog me på ein koseleg kafebar der det ikkje var høg musikk og satt og skravla lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.4.2016 at 20.23, AnonymBruker skrev:

Ja ok, invitere venner osv osv ja men de som ikke har venner hva skal de gjøre? Jeg skjønner faen ikke problemet med å dra ut på utestedene når det er helg.

Anonymkode: 156d0...7ed

Har du havnet der at du ikke klarer å kommunisere med andre uten alkohol i blodet? Jeg skjønner ikke hvorfor man må drikke alkohol for å ha det hyggelig og treffe andre mennesker.

Anonymkode: 642da...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...