Gå til innhold

uføretrygd - samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 27.5.2016 at 12.39, KikiEco skrev:

Ja, jeg stusser også på den. Men det som er riktig er at det er de som har minst som taper mest ved inngåelse av samboerskap\ekteskap. Fordi jeg har 1250kr over minstesatsen slipper jeg å miste ca 22000, det er så på trynet som det går ann å få det.

Henta fra NAV sine sier

 

PUBLISERT 20.02.2015 | SIST ENDRA 24.02.2016

Berekning av uføretrygd

Language
 
Skriv ut side

 

Uføretrygda er 66 prosent av gjennomsnittsinntekta di i dei 3 beste av dei 5 siste åra før du blei ufør. Tidlegare års inntekt blir justert opp til dagens verdi.

Det er berre årleg inntekt opptil 6 gonger grunnbeløpet i folketrygda (G) som blir teke med i berekninga.

Andre omstende som verkar inn på berekninga

  • Er du uføretrygda på grunn av yrkesskade eller yrkessjukdom, blir uføretrygda berekna etter eigne reglar dersom dette alternativet gir deg ei høgare uføretrygd.
     
  • Uføretrygda blir justert for trygdetid, som er den tida du har vore medlem i folketrygda. Ein skil mellom faktisk og framtidig trygdetid. Faktisk trygdetid er perioden frå du fylde 16 år, fram til uførheten fann stad. I tillegg blir det berekna ein framtidig trygdetid for perioden frå uførleiken fann stad (uføretidspunktet) og fram til og med det året du fyller 66 år. Full trygdetid er 40 år. Dersom du har bodd heile livet i Noreg, har dufull trygdetid.

Du er sikra ei misteyting

Du er sikra ei minstte årleg uføretrygd dersom dét gjer deg ein høgare utbetaling enn det du sjølv har tent opp i uføretrygd. Storleiken på minsteytinga avheng av om du er einsleg eller bur saman med ektefelle eller sambuar.

Dersom du får minsteyting og sivilstanden din endrar seg, må du melde frå om dette til NAV.


Gratulerer hvis du har klart å omgå disse reglene, og ikke mister noen ting hvis du blir samboer. Eller har mistet noe når du ble samboer. Du må selv melde i fra da.

 

 

Anonymkode: a1ad8...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...