Gå til innhold

kjæreste/forhold eller ikke forhold


mylle81

Anbefalte innlegg

Hei. Driver sammen med en fyr som jeg var sammen med før. Vi har nå treffes en del ganger. Han kommer hit innimellom og kommer ofte sent om kvelden og drar igjen dagen etter. Han sender meg meldinger ver dag nesten og spørr hva jeg gjør. Men er veldig usikker på hans følelser for meg? De timene vi er sammen føles det bra. Og ellers virker han litt fjern. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hva jeg skal tro 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du innleder en samtale med han om det du lurer på. :jepp: 

Noen mennesker liker mye rom og egentid og kan treffe partneren sin en gang i uka og synes det er plenty. Noen liker å være tett på 24 timer i døgnet. Og de fleste er et sted i midten. Nivået av kontakt er fullstendig uten sammenheng med nivået av følelser for deg. De handler bare om hans personlighet. 

 

Generelt er dette tommelfingelregelen: med mindre noen både spesifikt sier at de bryr seg om deg og etterlever dette ved handling så bryr de seg ikke særlig om deg. Og med mindre noen sier "jeg vil være din partner" så er det bare sex. Da kan du bedre ha det moro her i livet uten å gå rundt og anta at folk mener ting de ikke sier. For de gjør som oftest ikke det, altså.

Anonymkode: 6ae64...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Den 3. april 2016 at 17.31, mylle81 skrev:

Hei. Driver sammen med en fyr som jeg var sammen med før. Vi har nå treffes en del ganger. Han kommer hit innimellom og kommer ofte sent om kvelden og drar igjen dagen etter. Han sender meg meldinger ver dag nesten og spørr hva jeg gjør. Men er veldig usikker på hans følelser for meg? De timene vi er sammen føles det bra. Og ellers virker han litt fjern. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller hva jeg skal tro 

Åssen fjern virker han ellers da ?

Anonymkode: 4c014...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...