Gå til innhold

Favorittscenen fra Friends


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, visp skrev:

Det var det rådet jeg ville gitt også men folk uten barn har vel ikke talkum stående? Morsomt er det lell!

Ja men så foreslår han at Ross lager en bukse av hudkrem- og talkumblandingen :fnise:

Anonymkode: 6e9ac...2f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når Ross har skinnbukse og blir så varm og svett at han tar den av på badet til daten. Så får han den ikke på seg igjen :fnise:

Anonymkode: 6e9ac...2f5

Den er absolutt en av mine favoritter også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varen gid ide og sjekke kg mens frokosten ble intakt i dag. For en fantastisk start på dagen! Jeg synes det er detaljene som gjør serien så genial. Elsker øyeblikket da Chandler har fått beskjed så Joe ikke prøver seg på barnevakten til Emma, og når Joe sniker seg ut så hopper Chandler elegant ut av leiligheten "whats up Joe! " og Joe faller på gulvet.

Eller når Pheobe introduserer Monica for han britiske son liksom er hennes sjelevenn, Chandler sitt ansikt i det han konfronterer Monica og kaller briten for "tomatoes"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Helenexo skrev:

Episoden der chandler stjeler undertøyet til joey så joey bestemmer seg for å gjøre det motsatte, og dermed tar på seg alle klærne til Chandler er min favoritt. Eller når rachel får hun kjæresten til rosa til å klippe seg skallet

"Hi, I'm Chandler. Could I BE wearing anymore clothes??" Hahaha 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker frykten i øynene deres når de hører "OH... MY... GOD!" bak seg. Spesielt hos Chandler og Monica. Kill me now :) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så MANGE scener. En av mine favoritter, som går under kategorien "små detaljer", er episoden som omhandler selvhjelpsboken til kvinner. 

"Does he steal your wind?"

"How do you expect me to grow if you won't let me blow?"

Favorittscenen her er når Rachel skal "stå opp for seg selv som kvinne" og vi får følgende 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, det er mange :P

Men den scenen der Chandler desperat prøver å løsrive seg fra Janice og presterer å si at han skal flytte til Jemen med jobben eller noe er ganske søt :fnise: Og ber henne sende brev til Jemenveien :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tabris skrev:

Det er så MANGE scener. En av mine favoritter, som går under kategorien "små detaljer", er episoden som omhandler selvhjelpsboken til kvinner. 

Det er også en av mine favoritter! 

Og så denne, på slutten da Ross også spretter rundt uten å vite hvorfor ;) 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24
13 timer siden, visp skrev:

Det er så mange men jeg ler veldig godt når Ross tar selvbruning (som går litt galt) før en date.

Og også når han bleker tennene (syns jeg å huske).

Dette er seriøst to av mine absolutte favorittøyeblikk også! :fnise: Er ofte inne på Youtube og ser på de klippene :) Også når Ross snakker britisk plutselig. Egentlig er Ross den jeg syns er minst morsom på generell basis, men likevel er det klippene med han jeg husker best :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som har sett Joey?

Anonymkode: c557a...c8d

Joey er fantastisk feel-good TV. Og jeg digger Gina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese! Jeg trodde seriøst at det bare var meg som så på denne serien fremdeles... Ikke det at jeg ser dem hver dag, men når jeg tar på tv, og så er det Friends! Elsker serien, skikkelig feelgood! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...