Gå til innhold

Mitt livs største mareritt er blitt realitet...


Theano

Anbefalte innlegg

Hennes knuste samboer tok kontakt med meg idag, han ønsket å høre min side av saken. Han har følt at det har vært noe, men er like overraska som jeg var. Men fikk vite det noooe senere, over 2 mnd etter jeg fikk vite det. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke sa i fra til samboeren hennes allerede i mars. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å ordne seg for en så snill og oppegående kvinne som deg :) All sympati og medfølelse, dette var vondt å lese..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sp89123 skrev:

Det kommer til å ordne seg for en så snill og oppegående kvinne som deg :) All sympati og medfølelse, dette var vondt å lese..

Tusen takk for gode ord <3 Jeg har det heldigvis mye bedre nå enn da jeg starta denne tråden :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg blir imponert over deg! Du har så mange gode tanker. At du ser at dere har hatt det fint i de årene der har vært sammen, og det er minner der som har vært skikkelig gode, og alt det består til tross for at det ender med et enormt svik. Jeg tror jeg hadde, dessverre, grublet mye mer over "hvordan kunne han!" selv om det ikke hadde ført til noe godt. Det virker som du klarer å la være å gjøre det. For det er jo ikke DIN feil at han gjorde dette, det er fullstendig på hans kappe, og jeg tror du har igjen for å stå igjen med all selvrespekt nå. Du har ikke behandlet noen urett!

Og skikkelig godt å lese at du har det mye bedre nå! Jeg heier på deg! Ta vare på deg selv og veslejenta, og vit at du er god og verdifull, og ikke fortjente det han gjorde. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mars 2016 at 21.22, Theano skrev:

Min gode og fantastiske samboer og kjæreste gjennom de 10 siste årene har mistet sine følelser for meg og har ikke noe tro på at de kommer tilbake. Jeg har vært på forumet her under annet navn i flere år, men aldri vært veldig aktiv. Men nå kjenner jeg at jeg trenger KG, for nære venner har jeg ikke. 

Dette er realiteten:

- Vi har en datter på 9 mnd. Ønsker å høre fra andre som har gått fra hverandre med så små barn. 

-Han har gått og kjent på dette i et års tid, men ikke satt i gang noen tiltak selv, spilt skuespill på hjemmebane og er utrolig sliten av hele situasjonen nå. Jeg har ikke sett et eneste tegn på at han har slitt med usikkerhet på forholdet, han har vært som han pleier. 

- Han har forelsket seg i veilederen sin, og veilederen har vært med på flørten, intet fysisk. Men det gjør så forferdelig vondt at han er glad i noen andre og ikke i meg. Han løy om dette til å begynne med, for å "skåne" henne. 

- Vi har fått time til parterapi, men han har ingen tro på at vi kan fortsette forholdet. Har mine tvil selv også, er så sveket og såret.

- Har de siste ukene sett nye sider av han, som likegyldighet og egoistisk. 

- Jeg går hjemme uten inntekt etter endt foreldrepermisjon denne mnd. Skal fortsette med det siste året på master fra høsten, når jenta begynner i barnehage.

Det var virkelig ikke slik jeg så for meg livet, jeg skulle jo bli gammel med denne mannen. Vi skulle reise, kose oss, få flere barn, kjøpe oss hus. Jeg gledet meg til så mye! Livet raser sammen rundt meg og den bunnløse sorgen er grusom.

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil med innlegget, trenger bare en plass å få skrevet ned ting(familien begynner å bli lettere lei av temaet), delt tanker og følelser, diskutert og få trøst og råd :) 

Kjære TS!! Dette er forferdelig og en stor stor sorg!! Huff, vrenger seg i magen når jeg leser! Er litt i samme situasjon som deg nå, bare at her handler det om at han har forelsket seg i rusen og ikke en annen dame (som jeg vet da) som du sier, et mareritt! Vi har også et barn på 5 år sammen! Det gjør jo til at man må ha en viss kontakt og det er en utfordring når en må glemme noen! Dårlig gjort av mannen din synes jeg, og gå et helt år uten og snakke med deg om det så kanskje det hadde vært en sjangs og fikse forholdet før det var for sent. Men det nytter ikke å tenke sånn heller.. Man må dessverre forholde seg til situasjonen som den er. Jeg føler virkelig med deg . Det kommer til å gå bra, men det vil ta tid! Stor trøsteklem fra meg.

Den 31. mars 2016 at 0.55, LouiseLM skrev:

Det her fikk jeg helt vondt av å lese. Håper alt ordner seg for deg uansett hvordan du føler det er riktig. Ting blir bedre med tiden men når man sitter midt oppi situasjonen vet man som regel ikke sine arme råd. Har ikke så mye å melde, men kan kjenne meg igjen i flere punkter og hva som har skjedd. Her er jeg den svake som aldri klarer å sette ned foten når han kommer krypende tilbake, så ikke følg mitt eksempel. Heier på deg! 

Kk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er på tide at du blir såpass skadefro at du melder fra om dette. Det kommer sannsynligvis ikke til å få noen særlige konsekvenser for noen av dem, men de fortjener det etter å ha gått bak ryggen din. Ikke gjør det på en dramatisk usaklig måte, men hold deg helt nøktern: Vær anonym og si at de innledet et emosjonelt og fysisk forhold under praksisen hans, og at du synes det er grunn til bekymring for dømmekraften til dem begge. 

Hadde det "bare" vært at han hadde falt for en annen og forlatt deg, hadde det vært noe annet. Det er en ærlig sak, til en viss grad også hvis man har gått over streken før forholdet endte. Det aller største problemet her (hvis vi ser bort fra smerten din), er at han ikke fortalte sannheten i oppgjørets time engang. Han fortsatte å lyve for deg etter at forholdet dere var over. Det er så ufattelig og begredelig lavt.

Anonymkode: 81a50...554

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noe trøst, så er forholdet deres dømt til å mislykkes. Begge to var utro mot sine partnere, mon tro åssen de kommer til å føle om hverandre når en av de får en god venn av det motsatte kjønn på jobben, eller hvor som helst annet sted i fremtiden? :) Det er jo dømt til å bli et forhold bygd på usikkerhet når forelskelsen har gitt seg litt og hverdagslivet slår dem i trynet som et tog i 300km/t - hvis begge har vist at de er i stand til å være utro, så kan de aldri være sikker på at de ikke kan være utro mot hverandre.

I tillegg den biten om praksisstudent og lærer, det i seg selv er på trynet og vitner at de har bare kjent hverandre i kort tid før de tok sitt livs største avgjørelse i tillegg til ekstremt uprofesjonelt og burde rapporteres inn. 

Jeg synes synd på deg, pga du må gå gjennom dette, men enda mer synd på disse to taperne her når de innser alt det de har ofret og gitt opp.

 

 

 

Anonymkode: 2bce8...870

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til å angre såååå mye. Trøst deg med det :) Er han medisinstudent?

Anonymkode: 77598...187

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går ikke alltid slik vi hadde planlagt, og sånn er det bare. Du går en tøff tid i møte, uansett hva resultatet av situasjonen blir. Det beste du kan gjøre for deg selv er å prøve og holde deg oppe, utenat du fornekter de følelsene som kommer. Ikke begrav deg i dem, men ikke overse dem heller. Noen ganger må det bare ut før vi kan begynne å leges.

 

Jeg syns dette var utrolig trist lesning, og etter å ha vært i lignende situasjoner selv vet jeg hvor vondt og dypt slik kan såre. Men det går bra! Litt etter litt, for hver dag som går så blir det litt bedre. Det virker ikke alltid slik, men uansett hvor håpløst det kan virke så er det alltid lys i tunellen. Jeg håper så inderlig en liten del av deg innser dette, og at du forstår at fremtiden er et fantastisk mysterium i blandt, og du vet aldri hvilke gode ting den kan bringe <3 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg blir imponert over deg! Du har så mange gode tanker. At du ser at dere har hatt det fint i de årene der har vært sammen, og det er minner der som har vært skikkelig gode, og alt det består til tross for at det ender med et enormt svik. Jeg tror jeg hadde, dessverre, grublet mye mer over "hvordan kunne han!" selv om det ikke hadde ført til noe godt. Det virker som du klarer å la være å gjøre det. For det er jo ikke DIN feil at han gjorde dette, det er fullstendig på hans kappe, og jeg tror du har igjen for å stå igjen med all selvrespekt nå. Du har ikke behandlet noen urett!

Og skikkelig godt å lese at du har det mye bedre nå! Jeg heier på deg! Ta vare på deg selv og veslejenta, og vit at du er god og verdifull, og ikke fortjente det han gjorde. :klem:

Takk for gode ord og litt skryt, det varmer faktisk og gjør godt <3 

Jeg har aldri vært kjent for å være en negativ person, og prøver å se det positive i alle situasjoner. Ikke opplevd kriser som dette tidligere, men har prøvd å holde samme fokus som jeg alltid gjør. Hva kan jeg få til av positiv art ut av dette? Jeg ser jo i ettertid at jeg har det bedre uten han, når han kan endre seg så mye på kort tid. Kjenner jo at jeg bekymrer meg for han, redd for hvor stor smellen som mest sannsynlig vil komme vil være. Jeg har heldigvis æren i behold, og er veldig stolt over meg selv også!

10 timer siden, Sh999 skrev:

Kjære TS!! Dette er forferdelig og en stor stor sorg!! Huff, vrenger seg i magen når jeg leser! Er litt i samme situasjon som deg nå, bare at her handler det om at han har forelsket seg i rusen og ikke en annen dame (som jeg vet da) som du sier, et mareritt! Vi har også et barn på 5 år sammen! Det gjør jo til at man må ha en viss kontakt og det er en utfordring når en må glemme noen! Dårlig gjort av mannen din synes jeg, og gå et helt år uten og snakke med deg om det så kanskje det hadde vært en sjangs og fikse forholdet før det var for sent. Men det nytter ikke å tenke sånn heller.. Man må dessverre forholde seg til situasjonen som den er. Jeg føler virkelig med deg . Det kommer til å gå bra, men det vil ta tid! Stor trøsteklem fra meg.

Trist å høre at du gjennomgår noe liknende, likevel om det er rus så er ikke det noe bedre. Vi har ikke annet valg enn å forholde oss til den situasjonen vi selv står i og prøve å gjøre det beste ut av det :) Tusen takk for trøsteklemmen! 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er på tide at du blir såpass skadefro at du melder fra om dette. Det kommer sannsynligvis ikke til å få noen særlige konsekvenser for noen av dem, men de fortjener det etter å ha gått bak ryggen din. Ikke gjør det på en dramatisk usaklig måte, men hold deg helt nøktern: Vær anonym og si at de innledet et emosjonelt og fysisk forhold under praksisen hans, og at du synes det er grunn til bekymring for dømmekraften til dem begge. 

Hadde det "bare" vært at han hadde falt for en annen og forlatt deg, hadde det vært noe annet. Det er en ærlig sak, til en viss grad også hvis man har gått over streken før forholdet endte. Det aller største problemet her (hvis vi ser bort fra smerten din), er at han ikke fortalte sannheten i oppgjørets time engang. Han fortsatte å lyve for deg etter at forholdet dere var over. Det er så ufattelig og begredelig lavt.

Anonymkode: 81a50...554

Jeg ble kontaktet av hennes eks-samboer(eller heter det eks når hun varsla han først på søndag, altså 5 dager siden...?), han og hans familie ønsker også å melde dem. Men vi er alle redde for å bli sett på som hevntørste og ute etter å "ta dem". Vi ønsker å melde siden hun, spesielt i sin rolle, har opptrådt uetisk og uprofesjonelt. Men vi ønsker ikke å bli tatt som useriøse fordi vi er de etterlatte eksene :/ litt dilemma dette. Ønsker heller ikke å ødelegge det at jeg og eksen samarbeider godt om barnet. Han har jo allerede ødelagt så mye, at jeg selv er redd for hvordan det blir å forholde seg til han. Er fremdeles litt i tenkeboksen ang. det å melde henne eller dem. Skal sies at hun ble sammen med sin eks på samme måte, møttes på jobben, begge var i et forhold, hun pressa han ut av forholdet sitt og avsluttet sitt eget. Før hun gikk tilbake til den forrige og gifta seg med han(!), varte en mnd før hun satte igang prosessen ved skilsmisse. Deretter gikk hun tilbake til han som hun har vært sammen med sist nå. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer til å angre såååå mye. Trøst deg med det :) Er han medisinstudent?

Anonymkode: 77598...187

Ja, spent på når han snur på flisa og angrer. Men jeg sitter absolutt ikke klar til å ta han i mot altså! Løgnere og svikere vil jeg ha minst mulig med å gjøre! Han er sykepleierstudent. 

7 timer siden, Anwa skrev:

Ting går ikke alltid slik vi hadde planlagt, og sånn er det bare. Du går en tøff tid i møte, uansett hva resultatet av situasjonen blir. Det beste du kan gjøre for deg selv er å prøve og holde deg oppe, utenat du fornekter de følelsene som kommer. Ikke begrav deg i dem, men ikke overse dem heller. Noen ganger må det bare ut før vi kan begynne å leges.

 

Jeg syns dette var utrolig trist lesning, og etter å ha vært i lignende situasjoner selv vet jeg hvor vondt og dypt slik kan såre. Men det går bra! Litt etter litt, for hver dag som går så blir det litt bedre. Det virker ikke alltid slik, men uansett hvor håpløst det kan virke så er det alltid lys i tunellen. Jeg håper så inderlig en liten del av deg innser dette, og at du forstår at fremtiden er et fantastisk mysterium i blandt, og du vet aldri hvilke gode ting den kan bringe <3 

Nei, det skal være sikkert og visst! Fremtiden har allerede meldt seg som lys og god <3 Det ordner seg alltid for snille jenter! Takk for flotte og gode ord! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Vil bare si til deg at du er veldig sterk og et beundringsverdig menneske :)

Anonymkode: 77598...187

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. hevntanker og anmeldelse. Dropp det. Da får han en god grunn til å tenke dårlig om deg og det gjør saken enda lettere for han. Jeg opplevde selv å bli forlatt, etter 13 års samboerskap, fra den ene dagen til den andre. Hele situasjonen var sjokkartet og absurd. Uansett, jeg forholdt meg redelig i hele prosessen, til tross for sviket. Dette bidro til å gjøre prosessen vondere for han, tror jeg.

Den siste gangen vi traff hverandre fortalte han at han hadde satt inn en slump med penger på kontoen min. Vi hadde jo litt småtteri av uoppgjorte regninger, avbestilte ferier og diverse å avklare. Uansett, da han fortalte hvor mye han hadde satt inn så utbrøt jeg at "Nei, dette stemmer jo ikke. Du har satt inn 10.000 for mye, så det skal jeg overføre tilbake til deg ved neste anledning." (hvilket jeg gjorde). Da knakk han sammen og begynte å grine. At han ikke ble møtt med hevngjerrighet, bitterhet og en rekke angrep på han som person, tror jeg gjorde det ekstra tungt for han. 

 

Anonymkode: 8ed7a...4a3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom denne veilederen ser ut til å ha for vane å legge seg etter studentene sine og presse dem ut av sine forhold så er det vel bare et tidsspørsmål før det skjer igjen. Om som flere har påpekt her, du går ut av dette med verdighet! Det kan man ikke si om din eks...

Anonymkode: fa5ac...204

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når han er nyforelska er det ikke vits å ta noen diskusjon, han vil bare ha den nye. Kast han ut og rett i klørne på hun nye så skal du se han kommer fort krabbende tilbake. Det er noe med når realiteten står foran han og du tar makta. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske vi kunne spole et år frem i tid, og høre hva han sier når han kommer krypende tilbake med halen mellom bena :)

Anonymkode: 77598...187

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du fremstår beundringsverdig sterk og som et flott menneske! For en dust han er, og du og du, han kommer til å angre! Et forhold som starter med svik på svik vil sjelden fungere! Du kan gå med høyt hevet hode og konsentrere deg om jenta di og livet ditt videre! ❤️ Lykke til ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er der selv, han har ikke funnet noen annen og han vil ikke avslutte forholdet, men han kunne fortelle meg noen uker etter vi fikk baby at han ikke elsket meg mer. Jeg forstår jo at slikt skjer, forhold er berg og dalbaner, men man trenger da ikke informere hvergang man er i en dal??? Jeg sliter veldig med hva jeg skal gjøre og føler meg knust. Så jeg kjenner følelsen av bunnløs sorg og det å føle at men ikke er bra nok ...det er jævlig.

Anonymkode: 95193...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
13 timer siden, Theano skrev:

Takk for gode ord og litt skryt, det varmer faktisk og gjør godt <3 

Jeg har aldri vært kjent for å være en negativ person, og prøver å se det positive i alle situasjoner. Ikke opplevd kriser som dette tidligere, men har prøvd å holde samme fokus som jeg alltid gjør. Hva kan jeg få til av positiv art ut av dette? Jeg ser jo i ettertid at jeg har det bedre uten han, når han kan endre seg så mye på kort tid. Kjenner jo at jeg bekymrer meg for han, redd for hvor stor smellen som mest sannsynlig vil komme vil være. Jeg har heldigvis æren i behold, og er veldig stolt over meg selv også!

*snip*

Ja, spent på når han snur på flisa og angrer. Men jeg sitter absolutt ikke klar til å ta han i mot altså! Løgnere og svikere vil jeg ha minst mulig med å gjøre! Han er sykepleierstudent. 

Nei, det skal være sikkert og visst! Fremtiden har allerede meldt seg som lys og god <3 Det ordner seg alltid for snille jenter! Takk for flotte og gode ord! 

Jeg vet jeg allerede har fortalt deg at jeg ble imponert over deg og hvordan du håndterer det, så jeg føler meg litt klein for å fortelle deg igjen, men i dag, på jobb, så gikk jeg såvidt innom KG og leste dette svaret, og jeg fikk en sånn merkelig følelse i meg. Jeg vet ikke hvilket ord jeg skal bruke. Det var en blanding av rørt, og "livet er faen ikke rettferdig", "cry me a river" og "fuck yeah!". Mest av alt fuck yeah: :biggrin:. Og jeg kvalte en blanding av et hulk og et latterbrøl og håpte ingen fikk det med seg. Jeg la vekk telefonen, fortsatte med oppgavene mine, smilte og jeg var, ja, inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Vil bare si til deg at du er veldig sterk og et beundringsverdig menneske :)

Anonymkode: 77598...187

Oi, tusen takk <3 Jeg er overrasket over hvor mange fine ord jeg får herfra! Dere er virkelig en gjeng gode folk her inne! :D 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ang. hevntanker og anmeldelse. Dropp det. Da får han en god grunn til å tenke dårlig om deg og det gjør saken enda lettere for han. Jeg opplevde selv å bli forlatt, etter 13 års samboerskap, fra den ene dagen til den andre. Hele situasjonen var sjokkartet og absurd. Uansett, jeg forholdt meg redelig i hele prosessen, til tross for sviket. Dette bidro til å gjøre prosessen vondere for han, tror jeg.

Den siste gangen vi traff hverandre fortalte han at han hadde satt inn en slump med penger på kontoen min. Vi hadde jo litt småtteri av uoppgjorte regninger, avbestilte ferier og diverse å avklare. Uansett, da han fortalte hvor mye han hadde satt inn så utbrøt jeg at "Nei, dette stemmer jo ikke. Du har satt inn 10.000 for mye, så det skal jeg overføre tilbake til deg ved neste anledning." (hvilket jeg gjorde). Da knakk han sammen og begynte å grine. At han ikke ble møtt med hevngjerrighet, bitterhet og en rekke angrep på han som person, tror jeg gjorde det ekstra tungt for han. 

 

Anonymkode: 8ed7a...4a3

Takker for råd :)  Jeg tester den strategien jeg også, fortsette å være meg selv. Er litt sinna akkurat i disse dager, da løgnene rundt deres fysiske forhold har kommet frem. Men jeg jobber med å legge også det bak meg. Verst at jeg har gått rundt og forsvart han, "Han mista følelsene for meg og ble betatt av en annen", "neida, de har ikke starta noe forhold, hun ønsket å være med sin egen samboer og gjengjeldte ikke følelsene hans". Og at han hadde sex med meg uka ETTER han hadde sex med henne. Blæ! Så naiv jeg er! 

Angående å melde inn, så handler det om å melde henne til arbeidsgiver for uetisk og uprofesjonell atferd. Dette håper jeg er informasjon de som opplæringsinstans ser verdien av. Mulig det ikke skjer noe som helst, i beste fall får hun ikke ha student igjen. Jeg ønsker å gjøre det riktige, og siden dette var hennes første student, og hun nå har innledet et forhold til 100% av sine studenter, synes jeg arbeidsplassen bør vite det. Vet fremdeles ikke om melding blir gjennomført, har tenkt mye på det, og kommer nok til å tenke litt til.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom denne veilederen ser ut til å ha for vane å legge seg etter studentene sine og presse dem ut av sine forhold så er det vel bare et tidsspørsmål før det skjer igjen. Om som flere har påpekt her, du går ut av dette med verdighet! Det kan man ikke si om din eks...

Anonymkode: fa5ac...204

Ja, har spurt han hva han tenker om at de begge nå har vært utro mot sine partnere og hva som får han til å tro at dette var siste gang. Han forteller at han oppriktig stoler på henne og at de er ærlige med hverandre. Kan ikke gjøre annet enn å se hva som skjer og si "hva var det jeg sa" når den dagen kommer. Det som dumt oppi dette er at jeg ikke ønsker at vår datter skal oppleve et turbulent forhold, så får inderlig håpe at de holder dramaet utenfor samværsdager. Og heldigvis er hun veldig ung enda, og vil trolig ikke huske denne dama dersom det skjærer seg raskt. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske vi kunne spole et år frem i tid, og høre hva han sier når han kommer krypende tilbake med halen mellom bena :)

Anonymkode: 77598...187

Det kunne jeg også tenkt meg å ta en titt på :) Skal oppdatere tråden når det skjer (eller OM da, må jo ha litt tro på at de fortjener hverandre de to løgnerne). 

8 timer siden, makkapakka skrev:

når han er nyforelska er det ikke vits å ta noen diskusjon, han vil bare ha den nye. Kast han ut og rett i klørne på hun nye så skal du se han kommer fort krabbende tilbake. Det er noe med når realiteten står foran han og du tar makta. 

Den ser jeg veldig godt. Han er helt blendet! Spent på om det skjer og hvor raskt :P hverdagen innhenter dem nok.

8 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Wow, du fremstår beundringsverdig sterk og som et flott menneske! For en dust han er, og du og du, han kommer til å angre! Et forhold som starter med svik på svik vil sjelden fungere! Du kan gå med høyt hevet hode og konsentrere deg om jenta di og livet ditt videre! ❤️ Lykke til ❤️

Takk for så fine ord <3 Han er en dust og en drittsekk og det har jeg da fortalt han, rolig og avbalansert dog. Jeg er stolt over hvordan jeg har klart meg så langt og deres gode ord fortsetter å motivere meg til å gå samme løypa videre <3 Rolig, avbalansert, lykkelig og positiv :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg vet jeg allerede har fortalt deg at jeg ble imponert over deg og hvordan du håndterer det, så jeg føler meg litt klein for å fortelle deg igjen, men i dag, på jobb, så gikk jeg såvidt innom KG og leste dette svaret, og jeg fikk en sånn merkelig følelse i meg. Jeg vet ikke hvilket ord jeg skal bruke. Det var en blanding av rørt, og "livet er faen ikke rettferdig", "cry me a river" og "fuck yeah!". Mest av alt fuck yeah: :biggrin:. Og jeg kvalte en blanding av et hulk og et latterbrøl og håpte ingen fikk det med seg. Jeg la vekk telefonen, fortsatte med oppgavene mine, smilte og jeg var, ja, inspirert.

Du altså! Dette gjør så godt det :laugh: Du har ingen anelse! Takk for at du delte det med meg <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...