Gå til innhold

Teen mom 2


Den røde fare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Hvilken kompis? Han tynne litt gamle som ser ut som en narkoman? Han som har vært med noen episoder. 

Mora er ikke helt god hun heller. Synes det hadde vært best for Jace å havnet i fosterhjem ja. Helt fra han ble født. Han må ende opp med store problemer når han blir eldre. Huff. Jenelle kommer aldri til å endre seg.  Jeg synes de bryna hennes er så stygge jeg.

Ja, han. 

Nei, klarer ikke å sette fingeren på det, men er noe med Barbara som ikke virker helt bra? Ja, utrolig trist. Jace burde vært skånet for Jenelle og all uroen rundt han. Hadde vært mye bedre om han ble adoptert bort til noen oppegående mennesker som kunne gitt han det hjemmet han fortjener. Noen som Brandon og Theresa fra teen mom o.g :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Leste forresten en artikkel om at han ene kompisen til Adam som var med i forrige episode http://radaronline.com/celebrity-news/teen-mom-adam-lind-daughters-sex-offender-friend/ Vet ikke om det er sant da men... Men ganske ille hvis!!!

Æsj jeg blir kvalm! Tipper Chelsea eksploderte når hun gikk vite dette her. Det er jo helt forferdelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han eldre kompisen til Adam er en sånn sponsor som de får på AA-møter. En eks-alkis/bruker som har vært edru lenge som liksom hjelper nyere eks-alkiser? Jeg gjetter bare da, basert på ting jeg har sett på film:P Men det har stått i div sladreblogger at Adam er på parole eller hva det heter og har måttet teste seg jevnlig for alkohol og dop pga alle DUI han har (fyllekjøring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å ha barn med en som Adam? Han har null selvinnsikt. Han skjønner ikke hvorfor han ikke kan ha omsorg for jenta og mener han er en god foreldre. Bra Chelsea har Cole om ikke annet. Adam kommer aldri til å endre seg. 

Anonymkode: 7ea89...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Han kompisen til Adam er så creepy! Utrolig glad for at Chelsea har en god fyr i livet sitt. Må jo være som natt og dag mtp hvordan Adam behandlet henne. 

Jeg får vondt av Jace :( Han er 6 år og da skjønner man mye. Mora er et vrak og bestemora er ikke helt i vater hun heller. Plutselig bare bestemmer hun seg for å ikke svare Jenelle og ikke la hun få se Jace. Tenk så mye høylytt krangling han har vært vitne til? Han er egentlig dømt til å bli fucked up. Han burde komme i fosterhjem med stabile og normale mennesker. Mennesker som ikke krangler hver gang de er sammen. Stakkars gutt :( 

Leah er ikke i stand til å ta seg av 3 barn. Nesten alltid seint ute. Håper det går bedre med henne i dag.

Skremmende hvor mye Isaac ligner på faren. Jeg synes ikke han ligner på Kai i det hele tatt. 

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Han kompisen til Adam er så creepy! Utrolig glad for at Chelsea har en god fyr i livet sitt. Må jo være som natt og dag mtp hvordan Adam behandlet henne. 

Jeg får vondt av Jace :( Han er 6 år og da skjønner man mye. Mora er et vrak og bestemora er ikke helt i vater hun heller. Plutselig bare bestemmer hun seg for å ikke svare Jenelle og ikke la hun få se Jace. Tenk så mye høylytt krangling han har vært vitne til? Han er egentlig dømt til å bli fucked up. Han burde komme i fosterhjem med stabile og normale mennesker. Mennesker som ikke krangler hver gang de er sammen. Stakkars gutt :( 

Leah er ikke i stand til å ta seg av 3 barn. Nesten alltid seint ute. Håper det går bedre med henne i dag.

Skremmende hvor mye Isaac ligner på faren. Jeg synes ikke han ligner på Kai i det hele tatt. 

Jeg vet..

Er veldig bekymret for Jace. Får så ufattelig vondt av han, og kjenner jeg har lyst til å hjelpe den stakkars nydelige gutten. Skjønner ikke at barnevernet ikke er inne i bildet?! Jeg tror Barbara hadde klart å være en mye bedre omsorgsperson for Jace om hun ikke hadde hatt noen kontakt med Jenelle, men aller best hadde vært om han fikk vokse opp i et fosterhjem. 

Jeg synes ikke Isaac ligner på noen av dem jeg?! :P 

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lady skrev:

Jeg vet..

Er veldig bekymret for Jace. Får så ufattelig vondt av han, og kjenner jeg har lyst til å hjelpe den stakkars nydelige gutten. Skjønner ikke at barnevernet ikke er inne i bildet?! Jeg tror Barbara hadde klart å være en mye bedre omsorgsperson for Jace om hun ikke hadde hatt noen kontakt med Jenelle, men aller best hadde vært om han fikk vokse opp i et fosterhjem. 

Jeg synes ikke Isaac ligner på noen av dem jeg?! :P 

Lurer på hvor barnevernet er jeg og? Stakkars Stakkrs Jace :( Han burde vært hos fosterfamilie for lengst! Jeg sitter faktisk med en oppgave som går ut på mobbing og barns beste, og ser litt på FNs konvensjon om barnets rettigheter (Barnekonvensjonen), og ser at USA er det eneste landet i verden som ikke er medlemmer. "Konvensjonen bygger på prinsippet om at barnets beste alltid skal komme først i alle situasjoner, over alt"... Står det.. Lurer på hvorfor ikke USA er medlem? Har de et helt ræva barnevern? Mtp på Jace sin situasjon. Sikkert mange som har sett han på teen mom 2, lest artikler om mora hans osv, men ingen som griper inn.

Fremtiden til Jace er nok allerede ødelagt

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 18.4.2016 at 12.43, Lady skrev:

Jeg vet..

Er veldig bekymret for Jace. Får så ufattelig vondt av han, og kjenner jeg har lyst til å hjelpe den stakkars nydelige gutten. Skjønner ikke at barnevernet ikke er inne i bildet?! Jeg tror Barbara hadde klart å være en mye bedre omsorgsperson for Jace om hun ikke hadde hatt noen kontakt med Jenelle, men aller best hadde vært om han fikk vokse opp i et fosterhjem. 

Jeg synes ikke Isaac ligner på noen av dem jeg?! :P 

Nå kan man virkelig si, hvor er barnevernet? De to burde faktisk ikke være i lag sammen, men mora kan ikke plutselig bare tenke at nå skal ikke Jenelle få se Jace på en måned, også får hun se han igjen.Det er dårlig gjort ikke gidde å ta tlf. Akkurat som Barbara skal straffe Jenelle. Virker ikke som BV er så strenge i USA som de her hjemme. Men har Jenelle for vane å bare legge Kaiser når han hylgriner og lukke døren? 

Jeg som synes han ligner så på faren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig for oss seere å vite hvem som er the bad and the god guy. Det er vel en grunn til advokaten til Jenelle mente Nathan hadde endret seg og dama (husker ikke navn) er snill og ordentlig. Det var jo Jenelle som angrep henne. Det setter Jenelle i dårlig lys og hun burde tenkt lengre enn som så. Veldig uprofesjonelt av henne å bare slenge på røret mens advokaten fortsatt snakket. Jenelle er jo helt imot å ha delt omsorg, men kan se ut som Nathan kan få litt omsorg i alle fall. Jenelle kan være en drittunge noen ganger. Jeg mener ikke at Nathan er perfekt. Han har jo sine dårlige sider, men Jenelle er ikke så mye bedre akkurat. 

Anonymkode: 73763...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Nå kan man virkelig si, hvor er barnevernet? De to burde faktisk ikke være i lag sammen, men mora kan ikke plutselig bare tenke at nå skal ikke Jenelle få se Jace på en måned, også får hun se han igjen.Det er dårlig gjort ikke gidde å ta tlf. Akkurat som Barbara skal straffe Jenelle. Virker ikke som BV er så strenge i USA som de her hjemme. Men har Jenelle for vane å bare legge Kaiser når han hylgriner og lukke døren? 

Jeg som synes han ligner så på faren :P

Jeg bryr meg egentlig ikke om Jenelle ikke får se Jace. Hun kan takke seg selv. Det er Jace det er synd på, ikke henne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Lurer på hvor barnevernet er jeg og? Stakkars Stakkrs Jace :( Han burde vært hos fosterfamilie for lengst! Jeg sitter faktisk med en oppgave som går ut på mobbing og barns beste, og ser litt på FNs konvensjon om barnets rettigheter (Barnekonvensjonen), og ser at USA er det eneste landet i verden som ikke er medlemmer. "Konvensjonen bygger på prinsippet om at barnets beste alltid skal komme først i alle situasjoner, over alt"... Står det.. Lurer på hvorfor ikke USA er medlem? Har de et helt ræva barnevern? Mtp på Jace sin situasjon. Sikkert mange som har sett han på teen mom 2, lest artikler om mora hans osv, men ingen som griper inn.

Fremtiden til Jace er nok allerede ødelagt

Uff, ikke bra 😔 Ufattelig at ingen griper inn. Man ser jo på han at han ikke har det bra. Slik han oppførte seg i bilen da Barbara hentet hans fks.. 

Den trenger ikke å være ødelagt. Det er ikke forsent å hjelpe han, men tviler på at han kommer til å få riktig hjelp med det første 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 18.4.2016 at 13.39, Lady skrev:

Jeg bryr meg egentlig ikke om Jenelle ikke får se Jace. Hun kan takke seg selv. Det er Jace det er synd på, ikke henne. 

 

Jeg bryr meg heller ikke om hun får se Jace igjen og jeg synes hvert fall ikke synd på henne, men poenget var at jeg synes det er litt dårlig gjort av Barbara å bare la hver ta tlf plutselig og komme med unnskyldninger og gå rundt grøten. Da synes jeg hun kan sende en melding og heller si det. For da slipper jenelle å ringe 100 ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blue Ivy. skrev:

Jeg bryr meg heller ikke om hun får se Jace igjen og jeg synes hvert fall ikke synd på henne, men poenget var at jeg synes det er litt dårlig gjort av Barbara å bare la hver ta tlf plutselig og komme med unnskyldninger og gå rundt grøten. Da synes jeg hun kan sende en melding og heller si det. For da slipper jenelle å ringe 100 ganger. 

Ja, sant. Synes Barbara er vinglete når hun holder på med den av og på kontakten med Jenelle. Det skaper uro for Jace. Ingen god situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt ubegripelig at Jenelle har full omsorg for Kaiser. Når han gråter f.eksempel,  så har jeg ikke sett hun trøste han eller noe. Hun bare offer seg og er så lei. Hun kommer nok aldri til å få omsorg for Jace. Det er sikkert og visst. Lurer på hvem Jace liker best å være hios, Jenelle eller bestemor? 

Jeg får helt fnatt når Adam skryter til kompisene sine at han er SÅ flink nå. Han har hus, bil, jobb og har ditt og datt. Du blir ikke automatisk en god far pga du har de tingene der.

 

Anonymkode: ec86a...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.
Den 18.4.2016 at 13.55, Lady skrev:

Ja, sant. Synes Barbara er vinglete når hun holder på med den av og på kontakten med Jenelle. Det skaper uro for Jace. Ingen god situasjon. 

Nei nettopp. Jeg får så vondt av Jace. Ikke rart han reagerte på den måten i bilen og Barbara gjorde ikke ting noe bedre.Bør vel heller tenke på hvorfor han reagerer sånn enn å kjefte på han. Tør ikke å tenke på hvordan han blir som tenåring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Blue Ivy. skrev:

Nei nettopp. Jeg får så vondt av Jace. Ikke rart han reagerte på den måten i bilen og Barbara gjorde ikke ting noe bedre.Bør vel heller tenke på hvorfor han reagerer sånn enn å kjefte på han. Tør ikke å tenke på hvordan han blir som tenåring. 

Akkurat det jeg tenkte også. Nei, jeg vet. Han kommer nok til å bli veldig utagerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har dere sett den siste episoden? Hva synes dere? 

Jeg heier på Leah. Synes hun ser bedre ut nå 😊 

Håper ikke kjæresten til Nathan trekker anmeldelsen mot Jenelle.. Fikk ikke noe vondt av henne da hun gråt foran Nathan. Hun har kommet unna med så mye. Synes hun fortjener konsekvenser for handlingene sine. 

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lady skrev:

Har dere sett den siste episoden? Hva synes dere? 

Jeg heier på Leah. Synes hun ser bedre ut nå 😊 

Håper ikke kjæresten til Nathan trekker anmeldelsen mot Jenelle.. Fikk ikke noe vondt av henne da hun gråt foran Nathan. Hun har kommet unna med så mye. Synes hun fortjener konsekvenser for handlingene sine. 

Enig. Jenelle var voldelig mot henne og det er ikke greit. Hun må tenke litt før hun handler. Vanskelig å synes synd på henne.  Det hennes egen feil og da må hun ta konsekvensene av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...