Gå til innhold

Teen mom 2


Den røde fare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det begynt igjen?  Hvor ser du det?

Jeg liker Chelsea veldig godt. Virker oppegående og en god mor. Adam må være et mareritt å ha barn med. Jenelle er et vrak og hun kommer aldri til å få omsorgsretten for Jace. 

Anonymkode: 7ea89...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på den nye sesongen. Synes ikke det har hendt noe nytt siden forrige sesong enda. Har vondt av Leah. Synes Corey og Miranda kan støtte henne når hun oppsøker hjelp for depresjon og angst, istedenfor å kritisere henne. Hun tar tross alt tak i problemene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det begynt igjen?  Hvor ser du det?

Jeg liker Chelsea veldig godt. Virker oppegående og en god mor. Adam må være et mareritt å ha barn med. Jenelle er et vrak og hun kommer aldri til å få omsorgsretten for Jace. 

Anonymkode: 7ea89...7ef

Kom tilfeldigvis over det på MTV i kveld. Vet ikke om det er nye episoder, men Jenelle har iallfall fått det andre barnet. Det jeg ikke helt forstår er hvorfor hun får beholde den minste? Hun er jo så ustabil at det er skummelt å se på😱 

Adam er jo helt fjern da😂 Liker egentlig Chelsea godt, men den babystemma hun slår over til ofte, burde hun kvitte seg med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Den røde fare skrev:

Kom tilfeldigvis over det på MTV i kveld. Vet ikke om det er nye episoder, men Jenelle har iallfall fått det andre barnet. Det jeg ikke helt forstår er hvorfor hun får beholde den minste? Hun er jo så ustabil at det er skummelt å se på😱 

Adam er jo helt fjern da😂 Liker egentlig Chelsea godt, men den babystemma hun slår over til ofte, burde hun kvitte seg med. 

Kanskje dette er den forrige sesongen du ser? For da ser vi Jenelle med en baby sammen med Nathan. Men ja, utrolig hun har omsorg for en baby. Ustabil som hun er

Anonymkode: ec86a...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kal er like sutrete som vanlig. 

Chelsea er også min favoritt. Synes hun er så pen. Jeg grøsser av Adam.

Jenelle er samme ustabile jenta ja. Ender opp med feil gutter hele tiden. Når skal hun lære? Alltid drama med ho. Hele tiden. Begynner å bli kjedelig å se på.

Jeg får vondt av leah. Men mest barna :( Leah hadde mat til de en gang. Før de skulle til skolen. Kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Kal er like sutrete som vanlig. 

Chelsea er også min favoritt. Synes hun er så pen. Jeg grøsser av Adam.

Jenelle er samme ustabile jenta ja. Ender opp med feil gutter hele tiden. Når skal hun lære? Alltid drama med ho. Hele tiden. Begynner å bli kjedelig å se på.

Jeg får vondt av leah. Men mest barna :( Leah hadde mat til de en gang. Før de skulle til skolen. Kaos.

Jeg er så drittlei Jenelle og det samme gamle mønsteret i livet hennes.. Lurer på hvordan oppvekst hun har hatt. Nå vet jeg ikke noe om hvordan Barbara har vært, men får vondt av henne.. Måten Jenelle behandler henne på, uff. Føler Jenelle blir Teen Mom 2 sin "Farrah" om du skjønner. Like lei henne som jeg er av Farrah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Lady skrev:

Jeg er så drittlei Jenelle og det samme gamle mønsteret i livet hennes.. Lurer på hvordan oppvekst hun har hatt. Nå vet jeg ikke noe om hvordan Barbara har vært, men får vondt av henne.. Måten Jenelle behandler henne på, uff. Føler Jenelle blir Teen Mom 2 sin "Farrah" om du skjønner. Like lei henne som jeg er av Farrah..

Siden sesong 1 har hun vært på kjøret og bare kranglet med mora.  Stakkars Jace, som har vært vitne til så mye krangling og dritt. Jeg synes Jenelle er utakknemlig ovenfor mora. Hadde det ikke vært for mora, så hadde jo Jace havnet i fosterhjem og hun hadde nok aldri sett han igjen. Ja, de ligner litt, men synes Farrah er verre enn Jenelle. Farrah er fæl med alle rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, smalls skrev:

Siden sesong 1 har hun vært på kjøret og bare kranglet med mora.  Stakkars Jace, som har vært vitne til så mye krangling og dritt. Jeg synes Jenelle er utakknemlig ovenfor mora. Hadde det ikke vært for mora, så hadde jo Jace havnet i fosterhjem og hun hadde nok aldri sett han igjen. Ja, de ligner litt, men synes Farrah er verre enn Jenelle. Farrah er fæl med alle rundt seg.

Ja, stakkars Jace 😔 Ja, Farrah er absolutt verre, men jeg er like lei begge to. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Jenelle og alle søsknene hennes har rusproblemer og/eller psykiske sykdommer. Det må jo nesten være relatert til oppveksten, til en viss grad iallfall. Moren har jo også fortalt at tidligere kjærester har banket henne, det vitner jo ikke om et stabilt og rolig hjemmemiljø.

Jenelle og Leah burde blitt fratatt omsorgsretten.. Men barnevernet i USA er ikke like strengt som i Norge, virker som det er mye mer som er "greit" der :/ Tror dattern til Leah er veldig klar over at de blir filmet og hun har nok overhørt mye hjemme hos faren og når de snakker i tlf og sånn, så tror nok hun spiller på det når hun roper at hun er kald og sulten osv. Søsteren får nok mye oppmerksomhet pga sykdommen og derfor oppfører hun seg sånn for å få oppmerksomhet hun også. Men, det er jo likevel helt håpløst at Leah ikke klarer å få barna opp og til skolen til normal tid, gre håret deres, ha noe mat hjemme osv... Og kjører bil mens hun ser ut som hun er fyllesyk, nesten i søvne og på mobile samtidig... Hun burde ikke ha ansvar for noen barn. Hun lyver jo også, de dro 0640, og hun påsto de sto opp 0500...så ut som de sto opp 5 minutter før de dro spør du meg.

Kait er så irriterende, men Javi er jammen like irriterende. Og altså..kan vi snakket om barnet til Jo og Vee som skal hete Vivi? VEE og VIVI? Er det en vits? Jeg dauer :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, Leah er et hot mess. Hun ser konstant trøtt og sliten ut. Som hun gått våken i flere dager. Det er trist å se på. Er jo bare kaos med henne. Ikke første gang det er styr og stress på morgenen når ungene skal i barnehagen. Det er ikke noe struktur eller noe. Ikke hadde hun frokost til de. 

Anonymkode: 7ea89...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Get og MTV har plutselig forsvunnet. Hvor ser dete TM2?

Anonymkode: 97759...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Get og MTV har plutselig forsvunnet. Hvor ser dete TM2?

Anonymkode: 97759...7a9

Watchseries. Last ned AD Block hvis du ikke har. Sykt mye reklame på den siden. 

Anonymkode: c352a...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah ruser seg. Der var en scene der hun satt med tantebarnet på fanget og noddet av. Hun er tydelig ruset i flere scener, og eksen sier hun tar hva som helst. Det er ingen hemmelighet, akkurat.

Hun mistet hovedomsorgen for barna nylig.

(http://www.people.com/article/teen-mom-2-leah-messer-loses-custody-twins-corey-simms)

Anonymkode: da03b...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leah ruser seg. Der var en scene der hun satt med tantebarnet på fanget og noddet av. Hun er tydelig ruset i flere scener, og eksen sier hun tar hva som helst. Det er ingen hemmelighet, akkurat.

Hun mistet hovedomsorgen for barna nylig.

(http://www.people.com/article/teen-mom-2-leah-messer-loses-custody-twins-corey-simms)

Anonymkode: da03b...117

Har hun mistet omsorgen?  Det var på sin plass. Hun er jo helt ute og vi ser hun ikke er i stand til å ta av seg 3 barn alene.  Det er trist, men de har det bedre hos Cory og Miranda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smalls skrev:

Har hun mistet omsorgen?  Det var på sin plass. Hun er jo helt ute og vi ser hun ikke er i stand til å ta av seg 3 barn alene.  Det er trist, men de har det bedre hos Cory og Miranda. 

Har tydeligvis sett litt gamle episoder jeg, skal definitivt inn å se på nett!😝

Men har ikke Leah og mannen et eller to barn også? Får de bo hjemme da, når det står så dårlig til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før har jeg alltid mislikt Kail fordi hun er så whiny, men nå misliker jeg Javi mer! Synes han er helt forferdelig.. Blir irritert bare jeg ser han.

Jeg gråter for kidsa til Jenelle 😭 De har virkelig ikke en fair sjanse i livet. Jace kommer til å ende opp med psykiske problemer (hvis han ikke allerede har det) , dop og fengsel. Når Kai viser tydelige tegn på smerte så kaster hun han bare i seng, lukker døra og går! Det er et under at hun fortsatt for lov til å være en mor.

 

Chelsea er jo et friskt pust! Hun blir jo rett og slett kjedelig, og det er et godt tegn i dette selskapet! Kutt ut babystemmen og den konstante snakkingen om hvor fantastisk Cole er, så blir jeg fornøyd.

Leah er det egentlig ikke så mye å si om.. Hun klarer ikke å gi barna sine de basice tingene de trenger. Hun er helt klart en pillenarkoman. Takk gud for Cory og Miranda! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Cory, han virker som en kjempegod far og en genuint snill person. 

Er så glad på Chelsea sine vegne at hun endelig har funnet en bra fyr, og selv om babystemmen hennes går meg på nervene så er de to skikkelig søte sammen.

Om de hadde bodd i Norge så hadde barna til Jenelle vært tatt av barnevernet for lenge siden. Forstår ikke at de ikke er inne i bildet når hver eneste sesong viser tydelig at hun ikke klarer å ta vare på et barn. Moren hennes virker ikke stabil heller, så Jace hadde hatt det bedre hos en  fosterfamilie.

Kailyn og Javi er et hot mess, at de to fremdeles er sammen er et under. 

Endret av frk91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sesong 8 begynte jo forrige mandag i USA :-) Jeg laster det ned på kickass. Men kan streame det på nettet og.
Chelsea er min favoritt! Flink mor og har beina plantet på jorda. Så glad for at hun fant Cole, han virker herlig, så er han jo så søt!
Javi er slitsom.. For en sjalu type! Skjønner ikke at de er sammen enda.. Jeg syns også navnet på babyen til Vee og Jo var rart, Vivi liksom! :fnise:
Jenelle er et evig hot mess, samme med Leah. Blir helt oppgitt over å se på hvor ustrukturert Leah er og at ting ikke er på stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei  Kal og Javi. Herregud, er de enda sammen?! Javi er så sjalu det er vondt å se på. Husker jo forrige sesong da han nekter Kal i å dra på konsert med venninner. Så sier han at han og kompiser kommer til de etter konserten. Ikke faen om hun skal på byen alene.  Den Florida tyren ble jo bare et mareritt. Kranglet hele tiden. Huff.

Anonymkode: ec86a...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...