Gå til innhold

Analsex; hvor ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje menn skal begynne å date latinamerikanere istedet. Mange må spare seg til bryllupsnatta, og har derfor anal i flere år i stedet for vaginal sex.

Anonymkode: 93cbf...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd det. Men står helst over med mindre det er ekstremt turn on for mannen. Liker det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang og aldri mer. Fikk helvetes hemoroider som var dritvondt. Varte i nesten 1 mnd 😣

Anonymkode: a1402...ad2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det så ofte som mulig, men blir ganske sår etterpå så det er sjeldent vi har det to dager på rad. Men analkos i form av fingre der bak skjer ca hver gang vi har sex. Eneste minuset er at jeg blir veldig oppblåst etterpå, så resten av dagen går med på å gasse:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.3.2016 at 18.23, AnonymBruker skrev:

Analsex krever jo gjerne en del forberedelser så det er liksom ikke unnagjort på 4min som en kjappis kan være. 

Så, der i et forhold: hvor ofte har dere analsex? 

Hva med dere single? 

Anonymkode: 69b3c...2b0

På fredager.

Anonymkode: 92c75...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom en og fire ganger i måneden. Hun elsker det men det er endel som skal klaffe for at hun føler seg helt klar. 
Og når hun er klar er det bare helt magisk. Jeg har tidligere ikke vært så gira men innrømmer glatt :lur: at rundene i toern er en bonus og en høydare og det blir bare bedre og bedre. Men jeg blir ikke sur om vi dropper det trangeste hullet en uke eller tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig
17 timer siden, frk91 skrev:

Har det så ofte som mulig, men blir ganske sår etterpå så det er sjeldent vi har det to dager på rad. Men analkos i form av fingre der bak skjer ca hver gang vi har sex. Eneste minuset er at jeg blir veldig oppblåst etterpå, så resten av dagen går med på å gasse:fnise:

Jeg også, har analsex så ofte jeg/vi kan, det blir ca hver dag, noen ganger flere ganger or dag. Men her hos oss, er det jeg som blir tatt analt, med strapon og butplug. Det er så vanvittig deilig å helt ubeskrivelige orgasmer. Men har det litt likt med deg, blir oppblåst og endel gassing etterpå, spes når vi har holdt på lenge:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. mars 2016 at 23.19, AnonymBruker skrev:

Jeg må faste i minst 48 timer før anal sex i frykt for at det skal bli noe... søl. Og når jeg først har anal sex så blir jeg bare gretten og jævlig sulten og ikke kåt i det hele tatt. 

Er ikke noe jeg liker, men føler at det er noe jeg *må* siden kjæresten maser seg til det hele tiden. Hjelper ikke å si nei, da maser han bare enda mer. Haaater at det blir sett på som en selvfølge at jenter liker å bli tatt bak der... :dry: 

Anonymkode: 4d96c...030

Det er absolutt innen selvfølge! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare om jeg har drukket litt (eller mye) :laugh: Da jeg klarer å slappe ordentlig av.

Men har det ikke så ofte; er ikke akkurat favoritten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. mars 2016 at 21.39, Gorgonzola skrev:

Mellom en og fire ganger i måneden. Hun elsker det men det er endel som skal klaffe for at hun føler seg helt klar. 
Og når hun er klar er det bare helt magisk. Jeg har tidligere ikke vært så gira men innrømmer glatt :lur: at rundene i toern er en bonus og en høydare og det blir bare bedre og bedre. Men jeg blir ikke sur om vi dropper det trangeste hullet en uke eller tre. 

Men anal er jo bare trangt i åpningen? Etter det er det jo bare tarm, så jeg skjønner ikke hvordan det skal være så innmari trangt..

Anonymkode: 93cbf...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 100%naturlig
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men anal er jo bare trangt i åpningen? Etter det er det jo bare tarm, så jeg skjønner ikke hvordan det skal være så innmari trangt..

Anonymkode: 93cbf...e66

Kameraten min har pult meg noen ganger å forteller at jeg er veldig trang å stram å gir veldig deilige orgasmer for han når det går inni meg. Kan være pga at jeg er veldig tynn å trener veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plastic Heart

Annenhver uke, ca. Jeg er ikke så glad i det men kjæresten tenner som bare juling på rumpa mi av en eller annen grunn, så jeg lar ham få lov når jeg føler jeg komfortabel med det. Er en del som må klaffe for min del, må selvsagt føle meg tom nok, vi kan ikke ha noen umiddelbare planer etterpå i tilfelle jeg blir dårlig, jeg må være "avslappet-kåt" og ikke minst må vi ha tid til litt forspill der bak også. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig
11 minutter siden, Plastic Heart skrev:

Annenhver uke, ca. Jeg er ikke så glad i det men kjæresten tenner som bare juling på rumpa mi av en eller annen grunn, så jeg lar ham få lov når jeg føler jeg komfortabel med det. Er en del som må klaffe for min del, må selvsagt føle meg tom nok, vi kan ikke ha noen umiddelbare planer etterpå i tilfelle jeg blir dårlig, jeg må være "avslappet-kåt" og ikke minst må vi ha tid til litt forspill der bak også. :P 

Høres ut til at du har en forståelsesfull type altså. Liker han noe inn bak? Selv liker jeg analsex, men her er deg som blir tatt å gjør det gjerne leenge. Det er så innh... deilig å orgasmene er av den helt ville sorten:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen dager i måneden er det nesten ikke noe alternativ....

Det er ikke daglig, men går det over ei uka, så er hun helt klar på at hun ikke har tenkt å gro til jomfru i toeren igjen. Rompa skriker etter kuk, sier hun.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plastic Heart
9 timer siden, 100%naturlig skrev:

Høres ut til at du har en forståelsesfull type altså. Liker han noe inn bak? Selv liker jeg analsex, men her er deg som blir tatt å gjør det gjerne leenge. Det er så innh... deilig å orgasmene er av den helt ville sorten:P

Ment som at typen min burde avstått fra analsex siden jeg ikke liker det? Det får være opp til folk hva de godtar selv, men for min del går det helt fint å få pikk i ræva innimellom selv om det ikke er favoritten, når det gjør kjæresten min såpass glad. :) 

Og nei, han liker ikke noe bak selv, og jeg har heller ikke store behovet for å gå opp i rumpa hans, så det har jeg ikke noe problem med. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

1 gang i mnd kanskje? noe sånt.. varierer litt..

Anonymkode: 5ff1a...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...