Gå til innhold

Jeg er udugelig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år og går på NAV. Jeg har prøvd utplassering på både eldrehjem og i barnehage, men jeg klarte ingen ting. Har jobbet i en klesbutikk, og selv etter nesten ett halvt år klarte jeg ikke retur, gavekort, tilgodelapper eller noe som helst. Jeg er dårlig på å snakke med mennesker, jeg klarer ikke simple oppgaver. Jeg tror ærlig talt ikke jeg hadde klart å sitte i kassa på rema engang, etter hva venner med butikkjobber beskriver. Jeg har dårlig hukommelse, tungforstått og generelt ikke flink i så mye. Jeg klarer ikke å stå i noen ting, heller ikke utdanning. Jeg føler meg totalt mislykket og vil ikke at noen skal vite at jeg er en NAVer, jeg vil skaffe meg en jobb, men jeg vet etter mye utprøving at jeg aldri vil klare det. Det er så ydmykende. Det er så jævlig å være udugelig. Lurer på om det finnes jobber som er simple nok til at selv jeg klarer å beholde den. Jeg er ikke morsom, har nesten ingen venner og klarer meg dårlig sosialt. Jeg har hele livet mitt blitt fortalt hvor flink jeg er og at jeg kan bli hva jeg vil, om de bare visste hvor feil de tok. 

Jeg vet ikke hvor jeg ville med dette, men jeg måtte bare få det ut. Jeg er sårbar og sliter mye, så jeg hadde satt pris på det om eventuell respons ikke er alt for krass, selv om jeg vet at jeg ikke har noen rett til å kreve at andre skal ta hensyn til mine personlige issues.

Anonymkode: f3b95...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans

:hug:

Du er 18 år og har livet fremfor deg! Ikke trykk deg selv ned. Det er jeg sikker på at du ikke fortjener!