Gå til innhold

dame 28 søker venninner i Bergen


misspinky

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er helt fersk her! Men tenkte dette var en fin plass å forsøke å stifte litt nye bekjentskaper. Denne påsken har jeg kjent meg litt ensom. Jeg har noen venner, men de er godt etablerte og ikke alltid med på så mye sprell! Jeg kunne tenkt meg å finne noen å finne på ting/ gå på byen med i helgene og ellers andre ting som kino,  konserter, kafe' osv. Litt om meg: jeg er 28 år, har en sønn på 6 år, er helsefagarbeider og bor litt utenfor Bergen. Men er ikke SÅ langt til sentrum:) ellers er jeg en snill, omgjengelig og blid dame (med god humor, tror  jeg) huff, er jo nesten som en kontaktannonse dette😅 men hadde blitt superglad om det fantes noen der ute som ville være med å finne på litt sprell sammen med meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flyttet nylig fra Bergen selv, ellers hadde jeg gledelig blitt venninnen din! Vet hvordan det er å føle seg ensom i en fremmed by. Håper det går seg til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, jeg flyttet til Bergen for ikke sånn kjempe lenge siden og kjenner ikke så veldig mange her i området, send meg en melding? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...