Gå til innhold

- er heldig jeg :)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hadde en opprivende skilsmisse for noen år siden etter et heller dårlig ekteskap og banna på at jeg var ferdig med menn for evig og alltid!

Så møtte jeg samboern og kjæresten min. Vi er ikke alltid enige, vi "gjør" vanlige ting som kino og venner og ser på TV - er ganske almindelige med ganske almindelige liv med ganske almindelige opp- og nedturer - og jeg kunne ikke hatt det bedre! Ville bare fortelle det; rikdommen og gleden i de små almindelige ting - alt skal være så fantastisk nå om dagen. Heller et almindelig liv enn det evige jaget etter noe mer/bedre/finere/flottere.

Jeg takker hver dag for hvor utrolig godt jeg har det og hvor heldig jeg er som fikk et ganske almindelig liv med en helt fantastisk mann - hva mer kan jeg ønske meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest umulius

Nå ble jeg missunnelig. :roll:

Det er det største ønsket jeg har også, men det deles ikke av mannen min, derfor kan det være at jeg også må gjennom skilsmisse for å få et slikt drømmeliv.:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg missunnelig. :roll:

Det er det største ønsket jeg har også, men det deles ikke av mannen min, derfor kan det være at jeg også må gjennom skilsmisse for å få et slikt drømmeliv.:klø:

Skjønner ikke helt om du ironiserer eller er alvorlig nå, jeg. Uansett om det er det ene eller andre kan du få en trøsteklem :klem:

For om du ikke tar poenget går du glipp av noe veldig stort, og om du ikke lever det livet du ønsker pga at mannen din har et annet syn så er det synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig å lese. :P

Kjenne og glede seg over de små ting i hverdagen er viktig. Og ikke minst dele de med sin kjære.

Lykke til videre i livet med din fantastiske mann.

:vinke: fra Mel-anie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ironiserer ikke, desverre. :cry:  

Jeg er glad på dine vegne! :)

Huff! :trøste: Da bør du prøve å ta en skikkelig prat med han! Men enkelte (som min eks) greier ikke se verdien i annet enn materielle ting og status - gir gladelig f*£# i venner, familie og alt annet hvis det kan fremme karrieren eller gi høyere lønn...

Kanskje samlivsterapi eller noe? Jeg vet ikke. Vet bare at jeg har det veldig veldig mye bedre nå enn hva jeg hadde i alle årene med han.... Det jeg angrer mest på er at jeg ikke satte foten ned lenge før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...