Gå til innhold

Dama klarer ikke å ri!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen tips jeg kan gi henne? Hun rir helt rart, helt annerledes enn noen jeg har vært med før. Hun sitter bare på pikken og jukker frem og tilbake, føles bare rart og døllt ut, pikken detter ut hele tiden, og ikke noe nytelse (for min del). Har tatt det opp med henne, men hun klarer ikke gjøre det på noen annen måte sier'a. Jeg vil ha henne til å bevege hoftene mer vertikalt, ikke bare horisontalt. Hva kommer dette av?

Er det å ri en mann en i utgangspunktet vanskelig øvelse? Men de damene jeg har vært med før har kanskje vert mer horete, og dermed fått mer trening i det før de har ridd meg?

Begynner å bli litt lei, føler nesten at det er en dumpe-grunn.

Men hun er grei ellers, suger bra og svelger, så føler hun alt i alt er verdt å ta vare på.

Hilsen frustrert mann.

Anonymkode: 56577...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som klarer å ri, av ulike årsaker. Du får ta saken i egne hender da, og styre hoftene hennes. Høres ufattelig tafatt ut hele du. Dumpegrunn for henne! ;)

Anonymkode: 520bd...058

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Bak-fram-jokking er jo betraktelig bedre enn opp-ned-jokking!

Er det? Har alltid trodd at de fleste menn helst vil at vi skal ri så vi dør av melkesyre jeg :fnise: Bruker ikke pikken å dette ut av frem og tilbake-riing?

Anonymkode: 4de08...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså jeg beveger og hoftene fram og tilbake fordi det er godt for meg. Har ikke noe problem med at pikken detter ut heller. Har heller ikke noe problem med at typen ikke kan kommunisere eller at han ikke bryr seg om min nytelse. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Hardt underlag (helst gulv, ikke seng) hun står på huk over deg, også holder du i rompeballene hennes og hjelper henne med å løfte seg opp og ned. Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GulSol

Hjalp meg når jeg fikk sterkere lårmuskler, før var det vanskeligere å holde seg oppe. Underlaget er også viktig, det må være passe hardt. Prøv sittende i sofaen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Har alltid trodd at de fleste menn helst vil at vi skal ri så vi dør av melkesyre jeg :fnise: Bruker ikke pikken å dette ut av frem og tilbake-riing?

Anonymkode: 4de08...8eb

Er min desidert favoritt blant alle stillinger. Dessverre tror mesteparten av kvinner at vi liker opp-og-ned.

Detter ikke ut om man har litt størrelse og koordinasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er min desidert favoritt blant alle stillinger. Dessverre tror mesteparten av kvinner at vi liker opp-og-ned.

Detter ikke ut om man har litt størrelse og koordinasjon.

Liker du ikke opp og ned eller foretrekker du bare fram og tilbake over det? Kjæresten min er ikke så glad i at jeg rir men kanskje han ikke tør å si at jeg gjør det feil når jeg gjør det opp og ned :fnise:

Jeg er nysjerrig på svar fra flere menn om hva de foretrekker jeg. 

Anonymkode: 4de08...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er min desidert favoritt blant alle stillinger. Dessverre tror mesteparten av kvinner at vi liker opp-og-ned.

Detter ikke ut om man har litt størrelse og koordinasjon.

Det er fordi menn flest får mest nytelse av en slik bevegelse. Dette er ikke noe kvinner har tatt fra løse luften. Fint at du liker frem og tilbake-bevegelser, men det vil ikke si at dette er fasitsvaret for alle menn. 

Anonymkode: a17e8...bed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker du ikke opp og ned eller foretrekker du bare fram og tilbake over det? Kjæresten min er ikke så glad i at jeg rir men kanskje han ikke tør å si at jeg gjør det feil når jeg gjør det opp og ned :fnise:

Jeg er nysjerrig på svar fra flere menn om hva de foretrekker jeg. 

Anonymkode: 4de08...8eb

Jeg elsker det meste som involverer kuken min inni kjæresten min, men det er noe magisk over fram-og-tilbake!

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi menn flest får mest nytelse av en slik bevegelse. Dette er ikke noe kvinner har tatt fra løse luften. Fint at du liker frem og tilbake-bevegelser, men det vil ikke si at dette er fasitsvaret for alle menn. 

Anonymkode: a17e8...bed

Derfor jeg skrev at jeg foretrekker det, dermed er det dessverre for min egen del ikke for alle menns del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min liker også bedre framogtilbake framfor opp og ned.

Det passer meg utmerket, fordi jeg tidligere har følt meg ganske klønete når jeg rir. Nå er jeg rene gudinnen på å ri og vi nyyyyter begge to. Kjempedeilig. 

Anonymkode: 18312...9c8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo lære henne å ri ;) 

Anonymkode: 38ea5...d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Foreslå "Reversed Cowgirl" for henne, hvor hun lener seg fremover og holder seg fast rundt leggene/anklene dine. Pleier å funke ganske bra for alle involverte parter.

I tillegg skal det visstnok være ganske erotiserende å se stjerten til dama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, latterliggjøring, spekulasjoner og avsporinger.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig tungt å ri opp og ned, og å jukke frem og tilbake som damen din gjør er nesten himmelsk deilig beste jeg vet når jeg har sex,  å ri opp og ned gir ikke meg en shit. Penetrering inn ut inn ut er faktisk ikke så deilig så syns du bør la hun få gjøre det på sin måte når hun er på topp for sin egen nytelses skyld siden du jo blir stimulert og får det på din måte når du er på topp i alle andre stillinger. 

Anonymkode: 2a99c...8bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...