Gå til innhold

TIL JENTER: BOTOX-LEPPER ER SÅ STYGT!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Duckface! 

Den 18.3.2016 at 16.19, fullkornspasta skrev:

Fordi Google told me so :)

Og hvis det viser seg at de er uekte, har det ikke noe å si, for du trodde ikke de to øverste var med. Når man går langs gata får man ikke beskjed om hvor mange prosent som har fillers.

Lips.jpg

lips2.jpg

Duckface på etterbildene, det blir aldri bra med hva nå enn man fyller i leppene.

Gakk gakk!

Anonymkode: 9acbd...b49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

Huff, hva er det folk gjør med seg selv nå for tiden..? Sprøyter inn stoffer i ansiktene sine. Folk eier selvsagt sine egne ansikter (og kropper), og de gjør hva de vil med dem. Men jeg synes denne moten bare er trist. 

Om en del år ser vi nok tilbake på denne tiden og sier "husker dere den gangen da "alle" drev og sprøytet gift og andre greier inn i ansiktet, nei og nei." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.3.2016 at 16.04, fullkornspasta skrev:

To av disse er med "botox" i leppene, to er uten. Greier du å gjette hvilke som er med? :)

 

1 og 3? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/18/2016 at 2.06, AnonymBruker skrev:

Det ser jo bare helt jævelig ut, hvorfor gjør dere dette??????? Jeg har ALDRI i mitt 27 år lange liv sett noen med botox i leppene som så bra ut! Milde himmel dere kan ikke være de smarteste knivene i skuffene akkurat, som gjør noe sånt frivillig. Steeka sild!! Ja det er det dere ser ut som

Anonymkode: 9f1e6...80a

Ja, jeg vil tro at botox i leppene vil bli stygt, siden ingen bruker botox i leppene. Må være kjedelig å miste all kontroll over leppene sine, gitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
AnonymBruker skrev (På 19.3.2016 den 2.06):

Det ser jo bare helt jævelig ut, hvorfor gjør dere dette??????? Jeg har ALDRI i mitt 27 år lange liv sett noen med botox i leppene som så bra ut! Milde himmel dere kan ikke være de smarteste knivene i skuffene akkurat, som gjør noe sånt frivillig. Steeka sild!! Ja det er det dere ser ut som

Anonymkode: 9f1e6...80a

Jeg synes de ser ut som ei badeand med de leppene :hoho:

Anonymkode: e21f4...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2016 den 2.06):

Det ser jo bare helt jævelig ut, hvorfor gjør dere dette??????? Jeg har ALDRI i mitt 27 år lange liv sett noen med botox i leppene som så bra ut! Milde himmel dere kan ikke være de smarteste knivene i skuffene akkurat, som gjør noe sånt frivillig. Steeka sild!! Ja det er det dere ser ut som

Anonymkode: 9f1e6...80a

først er det så innmari TEIT å mene noe om ting når man tydeligvis ikke har peiling, man bruker ikke botox i lepper :P deretter er det greit å skrive like smart som man ønsker fremstå.. 

Anonymkode: 3617b...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes de ser ut som ei badeand med de leppene :hoho:

Anonymkode: e21f4...ef3

Men du bryr deg nok om botox til å søke opp en 8 år gammel tråd....

Du er sykelig opphengt i temaet. 

Anonymkode: 593cf...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2016 den 15.08):

Jeg har tatt filler. Ingen legger merke til det. De har en naturlig form fortsatt.

Anonymkode: c41c5...229

Men hvorfor ta det hvis ikke det er mulig å se forskjell?

Anonymkode: bf622...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fullkornspasta skrev (På 19.3.2016 den 16.19):

Fordi Google told me so :)

Og hvis det viser seg at de er uekte, har det ikke noe å si, for du trodde ikke de to øverste var med. Når man går langs gata får man ikke beskjed om hvor mange prosent som har fillers.

Lips.jpg

lips2.jpg

De har jo åpenbart putta Restylane i leppa før også, kanskje gått litt ut men man ser det jo.

Anonymkode: 8c154...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er filler som brukes i leppene, og Botox rundt leppene for å «flippe» og hindre barkode-rynker. For mye fillers er ikke pent (typ Linnie Meister/Sophie Elise/Caroline Nitter/Carina Dahl😬osv), men jeg kan godt forstå at unge jenter gjør dette - for mannfolk sikler jo på desse jentene. 

Anonymkode: 453ce...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.3.2016 den 2.06):

Det ser jo bare helt jævelig ut, hvorfor gjør dere dette??????? Jeg har ALDRI i mitt 27 år lange liv sett noen med botox i leppene som så bra ut! Milde himmel dere kan ikke være de smarteste knivene i skuffene akkurat, som gjør noe sånt frivillig. Steeka sild!! Ja det er det dere ser ut som

Anonymkode: 9f1e6...80a

Det er ikke botox de fyller i leppene.... Forøvrig enig med deg at det ikke er særlig fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

først er det så innmari TEIT å mene noe om ting når man tydeligvis ikke har peiling, man bruker ikke botox i lepper :P deretter er det greit å skrive like smart som man ønsker fremstå.. 

Anonymkode: 3617b...d84

Alle skjønte jo hva hun mente uansett, så hun må jo få lov å ha en mening om det uten at folk skal synes det er "teit".

Med fillers får man liksom en skygge over leppa enten man vil innrømme det synes eller ei, leppa er jo forstørret = ekstra brå unaturlig hevelse i huden = da kaster den skygge. Og da ser det ut som en tynn liten bart. Jeg synes det ser bedre ut uten barten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Men du bryr deg nok om botox til å søke opp en 8 år gammel tråd....

Du er sykelig opphengt i temaet. 

Anonymkode: 593cf...be3

Snakk om å overdrive da, sykelig opphengt faktisk 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mingus skrev (1 minutt siden):

Snakk om å overdrive da, sykelig opphengt faktisk 😆

Personen har søkt opp enhver Botox tråd, og deltatt aktivt, gjennom hele påsken...

Det er sykelig. 

Anonymkode: 593cf...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Personen har søkt opp enhver Botox tråd, og deltatt aktivt, gjennom hele påsken...

Det er sykelig. 

Anonymkode: 593cf...be3

Ok da,det visste ikke jeg! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere med fillers i lepper (har aldri prøvd det selv): Når dere har blåst opp leppene med fillers over flere år, hva skjer da om dere slutter? Har ikke leppehuden blitt så utvidet over år at den klapper sammen som ei vrengt bukselomme?

Spør bare fordi jeg lurer på dette. Hvis man ender opp med ei vrengt bukselomme om man slutter, så kan man jo ikke slutte men må fortsette for evig?

Anonymkode: a59ee...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...