Gå til innhold

TIL JENTER: BOTOX-LEPPER ER SÅ STYGT!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser jo bare helt jævelig ut, hvorfor gjør dere dette??????? Jeg har ALDRI i mitt 27 år lange liv sett noen med botox i leppene som så bra ut! Milde himmel dere kan ikke være de smarteste knivene i skuffene akkurat, som gjør noe sånt frivillig. Steeka sild!! Ja det er det dere ser ut som

Anonymkode: 9f1e6...80a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er restylane de har i leppene, men ellers er jeg helt enig med deg.

Anonymkode: 56a94...c2a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som bruker botox i leppene. Eller, jo forresten, men ikke til det formålet du sikter til.

Anonymkode: d5298...7a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som andungen gakk gakk.

Anonymkode: 45352...11a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sikter til er nok overdreven bruk eller hovne lepper rett etter behandling. Hvis man fyller litt ser leppene bare litt større ut og helt naturlig. Så det er sikkert mange som har det som du ikke har tenkt over at har det. 

Anonymkode: 6e00d...cc4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skarpeste kniven i skuffa. Tror de alle kniver er like intelligente. 

Det sagt, er ikke vanlig å bruke botox i leppene. For å få større lepper brukes ofte restylane eller jevederm, og den kan være pent i riktige mengder. 

Anonymkode: 32f0a...905

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tar vel ikke botox i leppene?

Anonymkode: 49d0c...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du sikter til er nok overdreven bruk eller hovne lepper rett etter behandling. Hvis man fyller litt ser leppene bare litt større ut og helt naturlig. Så det er sikkert mange som har det som du ikke har tenkt over at har det. 

Anonymkode: 6e00d...cc4

Nei, det er faktisk veldig synlig. Hvis du nå kommer med argumentet om at det er så naturlig at det er derfor jeg ikke ser det på mange. Legg gjerne inn et bilde her av noen som har det som ser naturlig ut. 

Anonymkode: 60be4...974

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Botox de fyller leppene med, og jeg kan love at det er mange som går rundt med fillers i leppene uten at du ser det. Når noen overdriver mengden eller får for mye i vevet over leppa? Ja, det kan du kanskje se. Ellers ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen når man ikke vet hva botox faktisk er, og hva det faktisk brukes til.. Og i tillegg påståelig hvor stygt det er når de fleste som tar fillers som restylane osv har fått naturlig fylde. De man ser det tydelig på har vært hos useriøse behandlere og fått altfor mye.  Husk også at rett etterpå blir man hoven og resultatet kommer mer etter par uker.

Anonymkode: 2f794...5a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskel-lammende i leppene? haha...det er ikke jeg noe for heller :-D


Fantastisk med folk som "vet" hva de snakker om :-D

Endret av småsei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser jo bare helt jævelig ut, hvorfor gjør dere dette??????? Jeg har ALDRI i mitt 27 år lange liv sett noen med botox i leppene som så bra ut! Milde himmel dere kan ikke være de smarteste knivene i skuffene akkurat, som gjør noe sånt frivillig. Steeka sild!! Ja det er det dere ser ut som

Anonymkode: 9f1e6...80a

Du mener vel filler av et eller annet slag (silikon, kollagen osv) - botox brukes ofte i panna og på sinnarynken over nesen for å stramme inn rynker :D 

Men enig, duckface er ikke pent :)
Så f.eks. kona til Riise - ho var så pen, men leppene gjorde at det trakk ned helhetsinntrykket... 

Anonymkode: c8ff3...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av disse er med "botox" i leppene, to er uten. Greier du å gjette hvilke som er med? :)

lepper 2.png

lepper 3.png

lepper 4.png

lepper.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er pent om det gjøres riktig. Gjør man som Sophie Elise og Isabel Raad og fyller inn hele leppen så vil de henge og bli gakk gakk. Følger man "hjertemetoden" og forsøker å forme munnen som et hjerte slik at volumet kommer på topp og bunn av leppene, og ikke på siden kan det bli veldig pent om man ikke fyller for mye.

Anonymkode: bdcdd...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fullkornspasta skrev:

To av disse er med "botox" i leppene, to er uten. Greier du å gjette hvilke som er med? :)

lepper 2.png

lepper 3.png

lepper 4.png

lepper.png

De to nederste er med?

Anonymkode: 6e61f...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg har aldri satt meg inn i hva de dytter i leppene, men det kommer selvsagt an på hvor mye. Litt kan sikkert være fint, og ikke synlig - det er jo som med alt annet: overdrivelse er ikke pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De to nederste er med?

Anonymkode: 6e61f...6a5

Nei, de to øverste er med! :) Point being: Man kan ikke si at alle lepper med botox er stygt. Du greide jo tross alt ikke se hvilke som hadde det :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fullkornspasta skrev:

Nei, de to øverste er med! :) Point being: Man kan ikke si at alle lepper med botox er stygt. Du greide jo tross alt ikke se hvilke som hadde det :)

Og hvordan vet du at de to nederste er ekte?

Anonymkode: 9a3d9...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Nei, de to øverste er med! :) Point being: Man kan ikke si at alle lepper med botox er stygt. Du greide jo tross alt ikke se hvilke som hadde det :)

Nå har jeg aldri sagt at lipfiller må være stygt da. Så ikke påstå noe du ikke har grunnlag for. Men er du virkelig sikker på at hun nederste ikke har filler?

Anonymkode: 6e61f...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan vet du at de to nederste er ekte?

Anonymkode: 9a3d9...ece

Fordi Google told me so :)

Og hvis det viser seg at de er uekte, har det ikke noe å si, for du trodde ikke de to øverste var med. Når man går langs gata får man ikke beskjed om hvor mange prosent som har fillers.

Lips.jpg

lips2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...