Gå til innhold

Zalando - ekte merker? +spm om air max 90


anonynmous

Anbefalte innlegg

Hei! På nike sin side, koster nike air max 90 hele 1400 kroner. Mens på Zalando, koster den bare 949 til vanlig - akkurat nå er det tilbud, så den koster kun 759 kroner! Har googla litt og funnet ut at nettbutikker kan ha billige ekte varer, men dette virker nesten for godt til å være sant? Er de til å stole på? Har noen erfaringer, selger de ekte eller falske varer?

https://www.zalando.no/nike-sportswear-air-max-90-joggesko-ni114d01l-a13.html

På linken står det dessuten at skoene går under kategoerien "barn", er det da slik at skoene er mindre enn de for voksne, eller hvordan er det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri tenkt at varene fra Zalando er noe annet enn ekte.

Sko som selges i barneavdelingen er som regel en del billigere enn de som selges til voksne, selv om jeg ikke kan se forskjell i hvert fall. Ofte går barn/ungdom opp til 39/40 og jeg har for eksempel handlet Nike Shox i "barneavdelingen" flere ganger. (For ett par år siden da de var poppis) Prisen er mye lavere enn om jeg handler i dameavdelingen - men skoen er den samme. (Ser lik ut for meg ihvetfall).

Om jeg kjøper i barneavdelingen eller dame så bruker jeg 39 uansett :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando har selvsagt ekte varer.

Anonymkode: 8a767...ab1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte varer på zalando ja. Har kun gode erfaringer derfra.

Det kan være litt forskjell i damemodell og barnemodell når det gjelder demping, da barnesko er konstruert for lettere personer. Utforming og design kan også være forskjellig, men det varierer fra modell til modell.

Men størrelsen er den samme om du kjøper damemodell eller barnemodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at det er ekte ja. Har handlet en del derfra før, og aldri opplevd å få falske varer derfra. Har gode erfaringer fra Zalando. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun gode erfaringer med Zalando. Dette er en "barnesko" og det er helt vanlig at de er billigere enn samme modell til voksen. 

Anonymkode: fc9fe...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zalando er en kjempestor nettbutikk. De kjøpet inn stort så da får de vel forhandla seg til gode priser som er bra for kundene. Har kjøpt vesker der til bra pris og kvalitet. De selger kun ekte varer selvsagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På ‎18‎.‎03‎.‎2016 den 14.08, kakemonsteret skrev:

Ekte varer på zalando ja. Har kun gode erfaringer derfra.

Det kan være litt forskjell i damemodell og barnemodell når det gjelder demping, da barnesko er konstruert for lettere personer. Utforming og design kan også være forskjellig, men det varierer fra modell til modell.

Men størrelsen er den samme om du kjøper damemodell eller barnemodell.

jeg har dårlig erfaring fra zalando, har betalt min returnert kjolen på 594 til nå jeg ikke har fått den. jeg har sendt melding til dem og har ikke fått svar enda. zalando is a scam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2016 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Kun gode erfaringer med Zalando. Dette er en "barnesko" og det er helt vanlig at de er billigere enn samme modell til voksen. 

Anonymkode: fc9fe...728

Enig, og har bare gode erfaringer med Zalando. Elsker den siden der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando er tipp topp! Elsker de :D Har handler masse, returnert, fått pengene igjen og alt har vært bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...