Gå til innhold

Superoppusserne på TV3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Tantadi skrev:

Liker ikke tid for hjem. Rare løsninger og fæle farger i kaksehjem... Mye bedre programmene til tv3, spesielt norges styggeste rom var bra👍🏼

Enig! Både Superoppusserne og Norges styggeste rom er/var bra!!

Tid for hjem blir for tacky....takler ikke de hjemmesnekra tingene de alltid må ha med. Rett å slett stygt.

Anonymkode: 25b73...078

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig spent på hva de får til i dette prosjektet! 

Anonymkode: d87aa...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dette programmet! Jeg har aldri tenkt på at det er mulig å flytte kjøkken og bad pga avløp og sånne ting... Synes hun som velger fargere er litt for glad i supermoderne og tre, men ellers synes jeg de er sykt flinke :)

Spent på å se hva hvordan det blir denne uken :)

Anonymkode: a3cfd...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at en familie som virkelig trenger oppussing er med denne uka! Blir nok superfint! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte fargen de bruker veldig godt,.. Nesten så jeg kunne tenkt meg den selv :D Ikke fullt like glad i alt det forbanna treverket de må ha med overalt...

Er så forelska i den brune skinnkåpa til Linda, noen som vet hvor man kan få tak i den?

Anonymkode: a3cfd...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes programmet er ganske kult. Mye bedre enn Tid for hjem - de velger så utrolig merkelige og stygge løsninger. Jeg hadde aaaaaldri sluppet de inn i mitt hjem!

Når det er sagt synes jeg ikke alt som gjøres på Superoppusserne ser like bra ut. Noen av rommene de lager ser absolutt ikke bra ut i mine øyne, men folk har forskjellig syn på ting. Men hun designeren irriterer vettet av meg. Makan til belærende dame :sprettoy: Jeg hadde aldri orket å jobbe med henne. Og stakkars han møbelsnekkeren, hun har alltid noe å påpeke på jobben han gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for hjem er begrenset av budsjettet til huseierne. Superoppusserne får alt(?) sponset/produktplassering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MiniMjau skrev:

Tid for hjem er begrenset av budsjettet til huseierne. Superoppusserne får alt(?) sponset/produktplassering. 

Joda, men de MÅ ikke bruke gyselige farger f.eks. Maling koser det samme uansett farge. ;)

Anonymkode: b692a...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun designeren allergisk mot gardiner, persienner og slikt?  Kan ikke huske å ha sett det i noen av programmene, ikke på soverommene en gang. Det var først denne uken jeg la ordentlig merke til det. Soverom på bakkeplan uten noe mulighet til å trekke for, det hadde ikke jeg likt i hvert fall. Men de regner kanskje med at huseierne ordner slikt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. april 2016 at 17.56, Faith- skrev:

Er hun designeren allergisk mot gardiner, persienner og slikt?  Kan ikke huske å ha sett det i noen av programmene, ikke på soverommene en gang. Det var først denne uken jeg la ordentlig merke til det. Soverom på bakkeplan uten noe mulighet til å trekke for, det hadde ikke jeg likt i hvert fall. Men de regner kanskje med at huseierne ordner slikt selv. 

Jeg tenkte det samme! Og det er ikke sikker hun er slik - men jeg syns hun fremstilles veldig streng, sjefete og masete. Men flink i jobben sin er hun virkelig. Kanskje det har med klipping å gjøre, jeg vet ikke. 

 

Dumt at programmet er så gjentakende. Føler jeg har sløst 2 av timene jeg brukte på å se det 4timers ukeprogrammet. "Bla bla nå skal vi slå ned en vegg og familien skal få ny bla bla og sånn og sånn" før og etter hver pause i hver episode... hallo..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. mars 2016 at 10.05, Sobril skrev:

Må familiene betale mesteparten av oppussingen selv?

Ja, de må betale alt av materialer og møbler selv. Det er design og arbeid de får gratis

Anonymkode: dd125...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de må betale alt av materialer og møbler selv. Det er design og arbeid de får gratis

Anonymkode: dd125...2bc

Det er i Tid for hjem på TV2 det er sånn, mens i superoppusserne får deltakerne alt gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har hAn elektrikeren på overarmen? En plastbit limt fast i huden? 

 

Lo godt av hun gamle nabodamen. Hun ville at Sigurd skulle fixe noe på tven hennes, siden han jobbet med TV...😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jørild skrev:

Han Torkel er altså så pen! Jeg er litt forelsket, rett og slett. :P

Haha, jeg har hatt et lite crush på han siden jeg så han i Norges Styggeste Rom. Han er riktig nok 14 år eldre enn meg da :P, men han har jo alt, kjekk, virker utrolig snill, handy. Husker Jannecke Weeden i blandt introduserte han som svigermors drøm i introen til programmet, hehe, hun hadde jo rett der.

Endret av Faith-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Jørild skrev:

Han Torkel er altså så pen! Jeg er litt forelsket, rett og slett. :P

Det er du ikke alene om :strix:

Anonymkode: a3cfd...368

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke imponert så langt denne uka. Grusomme hyller på kjøkkenet. Skulle vel trodd det var mer praktisk med ordentlig hylleplass fremfor at det skal se så himla moderne ut. Ble veldig mørkt og innestengt på kjøkkenet føler jeg da det ikke var noen vinduer der. De knaggene de viste i klippet for morgendagens episode fikk meg til å grøsse...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4/22/2016 at 10.42, Jørild skrev:

Han Torkel er altså så pen! Jeg er litt forelsket, rett og slett. :P

Men han snakker jo ehhhhhhh såååå tregt 😂

Anonymkode: 8df76...a1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...