Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2016


A4-livet

Anbefalte innlegg

Hiver meg på her jeg da, er 17 uker på vei med nr 2, etter fryseforsøk på Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, @Nique! Hvor gammel er eldstemann?

I dag slang jeg på en gravidbukse siden det var dårlig vær (går egentlig bare i kjole/skjørt) og herregud så gravid jeg plutselig så ut :fnise: Men kjenner at de er litt store, så blir nok ikke noe fast innslag før om en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, A4-livet skrev:

Gratulerer, @Nique! Hvor gammel er eldstemann?

I dag slang jeg på en gravidbukse siden det var dårlig vær (går egentlig bare i kjole/skjørt) og herregud så gravid jeg plutselig så ut :fnise: Men kjenner at de er litt store, så blir nok ikke noe fast innslag før om en liten stund :)

Jeg og prøvde en gravidbukse i butikken og da fikk jeg en skikkelig gravidmage :gape: så kjøpte heller en tights i litt større størrelse ! Treningstightsen min bare klippet jeg ut strikken som er i livet og vips så passet den perfekt :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt på meg gravidbukse noen dager i det siste. Har ikke fortalt folk enda, så jeg må ha en stor genser over. Er rart hvor gravid man blir i de buksene. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de gravidbuksene jeg. De vanlige buksene mine er bare ikke behagelige lengre, og magen er der definitivt :P

Nå er jeg andregangsgravid, med morkaken forran, mulig det påvirker magestørrelsen noe :ler:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Nique skrev:

Liker de gravidbuksene jeg. De vanlige buksene mine er bare ikke behagelige lengre, og magen er der definitivt :P

Nå er jeg andregangsgravid, med morkaken forran, mulig det påvirker magestørrelsen noe :ler:

 

 

De er jo sykt behagelige :Nikke: Forrige gang trengte jeg ikke kjøpe mammabukser før jeg var litt over 20 uker, denne gangen kom magen litt fortere. Men de få buksene jeg pleier å bruke passer fortsatt da, men spørs om ikke de legges vekk siden dette var mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig nå som det er vår og sommer på vei  , bare å gå med kjole hver dag da. Enkelt og greit 😊 

Endret av Chichich
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg☺ Er gravid med nr 2, 13 +4 i dag. Syntes tiden går fryktelig sakte men sånn er det vel når formen er dårlig.  Er det noen fra Bærums området her inne?☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, millie88 skrev:

Slenger meg på her jeg☺ Er gravid med nr 2, 13 +4 i dag. Syntes tiden går fryktelig sakte men sånn er det vel når formen er dårlig.  Er det noen fra Bærums området her inne?☺

Asker her :vinke: Også gravid med nr 2, er 16 uker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, A4-livet skrev:

Asker her :vinke: Også gravid med nr 2, er 16 uker i dag :)

Så hyggelig med noen i nærheten😊 Hvor gammel er eldste hos deg og er det gutt eller jente?☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, millie88 skrev:

Så hyggelig med noen i nærheten😊 Hvor gammel er eldste hos deg og er det gutt eller jente?☺

Har en gutt på to år. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, A4-livet skrev:

Har en gutt på to år. Hva med deg?

Akkurat det samme 😊 gutt på 2 år! Vet du hva du får denne gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, millie88 skrev:

Akkurat det samme 😊 gutt på 2 år! Vet du hva du får denne gangen? 

Skal på ultralyd 14. juni så forhåpentligvis får vi vite det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg begynt å kjenne liv. Forrige gang kjente jeg det da jeg var rundt 18 uker, denne gangen var jeg 15 bare. Koselig med litt dult, men kjenner jeg gleder meg til man kan kjenne det på utsiden. Forrige gang kunne jeg sitte lenge og bare kjenne på magen. Toåringen skjønner jo ikke helt dette med baby men i dag sa han "mamma baby magen" da vi gikk til barnehagen ( i helga skulle han ta med babyen i badekaret så legger ikke for mye i det :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjøpte jeg meg en Caremaxx doppler og fant begge hjertelydene med en gang :rolleyes: Uke 11(10+5) idag ! Kjempegøy ! Kjenner av og til litt dirring i livmoren , kan det være babyene som spreller? :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2. UL i dag 14+0, alt så fint ut. Tror også jeg sånn smått har begynt å kjenne liv :) 

hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😀

Ny her i gruppen og har foreløpig termin 28.desember 😊

Har en gutt på 4 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.6.2016 at 15.36, Nattsvart skrev:

2. UL i dag 14+0, alt så fint ut. Tror også jeg sånn smått har begynt å kjenne liv :) 

hvordan går det med dere andre?

Formen min er helt topp og kjenner liv flere ganger om dagen. Altså ganske likt som forrige gang, da var jeg i toppform hele svangerskapet. Håper det fortsetter sånn :)

28 minutter siden, Lucky? skrev:

Hei 😀

Ny her i gruppen og har foreløpig termin 28.desember 😊

Har en gutt på 4 år fra før.

Gratulerer! Hvordan har graviditeten vært så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, A4-livet skrev:

 

Gratulerer! Hvordan har graviditeten vært så langt?

Takk 😊 Sålangt har den vært fin. Litt kvalme og relativt trøtt da, men det hører jo med 😉 Ellers vært på ul å sett en sprellende liten baby 💙 Alltid godt å se at det står bra til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...