Gå til innhold

Date noen fra Kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Date en mann som henger på kvinneguiden? Nope. Aldri.

Anonymkode: a341b...3f8

Skjønner egentlig det. Men hva hvis han ikke har vane for å henge her ? At han bare har vært innom og kommentert et par ting og hadde egentlig ikke tenkt å være her noe mer. Jeg spør fordi jeg har fått spørsmål fra en om å treffes, men jeg sa nei av samme grunn. Ser nå at han ikke har vært aktiv på en måned så han er ikke en sånn som henger her. Jeg angrer på at jeg ikke sa ja til å treffes...

Anonymkode: 5ec9a...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det er noe galt med jenter som ikke får kjæreste gjennom omgangskretsen.Det er jo omgangskretsen som kjenner personligheten til jenta så er jo et dårlig tegn om ingen der vil ha henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Summers skrev:

Tenker at det er noe galt med jenter som ikke får kjæreste gjennom omgangskretsen.Det er jo omgangskretsen som kjenner personligheten til jenta så er jo et dårlig tegn om ingen der vil ha henne.

Da er det noe gale med alle mine venner. Ingen av de traff kjærestene i omgangskretsen. Jeg synes det er noe gale med folk som mener at det er noe gale med jenter som ikke finner kjæreste i omgangskretsen. 

Anonymkode: 5ec9a...55c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det noe gale med alle mine venner.

Anonymkode: 5ec9a...55c

Godt mulig, det er ikke så mange kvalitetsdamer der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke uten å ha utvekslet en del meldinger over internett først. Muligens også facebookprofiler for å være sikker på at hun er den hun utgir seg for å være.

Også ville jeg blitt kjempenervøs to dager før, fått kalde føtter og ikke møtt opp. Og hatet meg selv for det etterpå.

Så, eh, sannsynligvis ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer HELT an på. Det har vært SÅ mange kleine, kleine situasjoner mellom par her, og er fremdeles. Om man ser bort fra situasjonen om at det er helt utenkelig at jeg skulle datet noen her i utgangspunktet, OM jeg skulle datet noen herfra, så måtte det vært en av de ikke kleine, holde kjeft om datingen, ikke legge ut om personlige-greier mannfolka. For det går jo an å få fnatt av enkelte slik de holder på. Stooopid people.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ha datet eller eventuelt blitt sammen med noen fra kvinneguiden?

Anonymkode: e3f1c...40d

Hmm, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert bra menn her innimellom alle bitterpikker og de på ytterste høyre. :)

Anonymkode: 55aa0...446

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Summers skrev:

Godt mulig, det er ikke så mange kvalitetsdamer der ute.

Hva og hvordan er en kvalitetsdame? Der ute skriver du. Hva mener du med det? Er damene på KG mindreverdige i egenskap av at de frekventerer dette forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Som noen skrev over er det aldri en fordel å vite så mange personlige ting om en person før du rekker å bli kjent med personen selv. Å vite tanker, følelser og meninger som kanskje er ekte og kanskje bare er en del av et, eh, "image"er egentlig ikke annet enn potensielle problem. 

Så ja..stemmer nei! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Date en mann som henger på kvinneguiden? Nope. Aldri.

Anonymkode: a341b...3f8

Bare av nysgjerrighet, hvorfor? Er menn som henger på KG for feminine? Er menn som er opptatt av forhold, samliv og barn turn-off?

Anonymkode: 10fa0...ebe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg har datet har hatt brukere på alle mulige slags forum, og det er ikke noe problem. Men jeg ville heller blitt kjent med en person for så å finne ut av at en har bruker, enn å bli kjent som brukere og bli sammen. Dømmer mye raskere etter det som er skrevet her inne enn i person.

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spørs jo selvsagt på hvem det hadde vært. Utelukker ikke en mann bare fordi han er på KG. Men det er veldig mange menn her jeg garantert ikke ville vært borti, rett og slett på grunn av kvinnesynet . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Arabella skrev:

Hva og hvordan er en kvalitetsdame? Der ute skriver du. Hva mener du med det? Er damene på KG mindreverdige i egenskap av at de frekventerer dette forumet?

En kvalitetsdame i denne sammenhengen er en med bra personlighet.En dame som ikke trenger å finne kjæreste blant de som ikke kjenner personligheten hennes. 

"Der ute" angret jeg litt på at jeg skrev, men gadd ikke redigere innlegget. Kan egentlig sløyfe den delen og bare la det stå at det finnes få kvalitetsdamer.

Om damene på KG er mindreverdige i egenskap av at de frekventerer dette forumet er jeg ikke kvalifisert til å svare på.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som skriver nei:

Ville dere avsluttet et forhold med en partner hvis dere fant ut at han hadde en bruker her? Eller er det det at dere ikke kunne tenkt å finne en partner via profilen her på kvinneguiden?

Anonymkode: c0768...bec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke miljøer vanker du i, ettersom du trekker den konklusjon at det finnes så få kvalitetsdamer? Hva er viktig for deg hos en eventuell partner?

 

Endret av Arabella
Tilføyelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, incognita skrev:

Nei takk :nei: 

Hvorfor ikke?

Anonymkode: e3f1c...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...