Gå til innhold

Å oppheve blokkering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

skjønner ikke at dere feeder henne dama, og lar henne fortsette med tvangstankene sine. ved å svare i tråden.

Anonymkode: 11225...7f9

Sier du , som bidrar selv, med kjipe kommentarer hele tida...Fint hvis du holder deg unna tråden.

ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får det ikke til, også ble alt bare slettet av en eller merkelig grunn. 

Anonymkode: ade25...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ukjentjente skrev:

en del skrivefeil.. Skriver fra tlf.

Takk for svaret ditt. Jo,  jeg kan nok lære noe av meg selv. Men mye av det du skriver stemmer ikke da du kjenner ikke hele historien. Han la mye i det, det viste han også i handlinger. Det er mye jeg har utelatt å skrive her, har bare skrevet om problemene må du huske.., dermed blir det håpløst at ukjente skal kommentere igrunnen.( Han skrev også mer enn god jul...) Jeg vet hva vi hadde, og han hadde aldri orket å ta så mye initiativ som han gjorde hvis han ikke var følelsesmessig engasjert. Det er også derfor dette gjør så vondt, for vi hadde noe spesielt, men det valgte han å ødelegge, føler jeg. Og det er som om han ikke senser noe hvor vondt det var for meg å få vite om denne andre personen. Jeg følte lenge at noe skurret, spesielt siste året. Da jeg sa det flere ganger, bare lo han og kalte meg skeptisk , det er utrolig kjipt å tenke på at han kunne lyve meg midt i ansiktet. Derfor føler jeg innimellom for å skrive det til han, men jeg skrev det jo sist i sinne før jul... Jeg skrev jo sist at han aldri var kjæresten min. Dette har jeg sagt en gang tidligere til han ( for ca to år siden ) pga en hendelse der han var kjip. Da hadde vi ikke kontakt på noen mnd. Da han tok kontakt igjen kom det frem at han ble veldig såra for det jeg sa ( at han aldri hadde vært kjæresten min )...Huff, vingler mellom å hate han, å skrive hvordan han kunne være sånn, samtidig som han ikke fortjener å høre et pip fra meg igjen...

 

ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert han ønsker å høre fra deg igjen heller...

Anonymkode: c27f3...42f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde mitt brudd var dramatisk.....

Anonymkode: 1a8c0...255

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som trodde mitt brudd var dramatisk.....

Anonymkode: 1a8c0...255

:laugh::fnise::laugh::fnise:

Me to!

 

Anonymkode: 11225...7f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her : kan noen fortelle meg om man kan motta mail hvis man er blokkert på chat? ( vet altså ikke om blokkeringen bare omfatter chat eller også mail ) 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver tidligere i tråden at du ikke har fortalt hele historien .. Etter alle disse trådene har jeg store vanskeligheter  med å tro på det! Du har det og mer til, om og om igjen.

Anonymkode: ff77f...6ef

Fint hvis du heller kan svare på det jeg spurte om ( angående om mail kan bli mottatt hvis man er blokkert på chat )

Ønsker ikke kommentere det andre.

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt noen her på KG på "ignorerte brukere", men jeg har aldri blokkert noen - hverken på facebook eller andre steder.

Da tenker jeg at jeg likså godt kan slette dem? Forstår ikke helt poenget med å blokkere om man ikke vil ha noe med dem å gjøre :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint hvis du heller kan svare på det jeg spurte om ( angående om mail kan bli mottatt hvis man er blokkert på chat )

Ønsker ikke kommentere det andre.

Anonymkode: 98a7f...ce8

Hvilken chat? Er du blokkert på Facebook mottar du ikke melding eller mail fra den blokkerte, det samme vil jeg tro gjelder email.

Anonymkode: d154d...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken chat? Er du blokkert på Facebook mottar du ikke melding eller mail fra den blokkerte, det samme vil jeg tro gjelder email.

Anonymkode: d154d...677

Ok. Så da han bokkerte meg på chat ( for mange mnd siden ), vil det si at han ikke fikk mailene mine da? ( Er ikke facebook )

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Så da han bokkerte meg på chat ( for mange mnd siden ), vil det si at han ikke fikk mailene mine da? ( Er ikke facebook )

Anonymkode: 98a7f...ce8

Kommer annpå hvilken chat du snakker om, men poenget med å blokkere noen er jo at de ikke skal kunne kontakte deg, så jeg vil tro med 98% sikkerhet at han ikke har motatt mailene dine da.

Anonymkode: d154d...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer annpå hvilken chat du snakker om, men poenget med å blokkere noen er jo at de ikke skal kunne kontakte deg, så jeg vil tro med 98% sikkerhet at han ikke har motatt mailene dine da.

Anonymkode: d154d...677

Ok, takk for svar. Hvis man sletter en person på mail lista, forsvinner også de tidligere mailene man sendte til hverandre da? ( tror jo ikke det, men spør for å være sikker...) Kan man få opp mailadressen evt seinere hvis man har behov for det, evt hvordan ( hvis man først har slettet den )

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Evans skrev:

Jeg har satt noen her på KG på "ignorerte brukere", men jeg har aldri blokkert noen - hverken på facebook eller andre steder.

Da tenker jeg at jeg likså godt kan slette dem? Forstår ikke helt poenget med å blokkere om man ikke vil ha noe med dem å gjøre :klo: 

Tydeligvis forskjellig syn på det her, da det høres ut som mange som har blokkert noen, for så å oppheve blokkeringen igjen senere, uansett ikke ønsker kontakt med vedkommende...

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man være blokkert selv om man har personen på mailing/chatlista  ( som er orange )?

Virket som personen tidligere hadde den koblet til mobilen, men siden den aldri er grønn lenger, har han kanskje ikke det, evt at    jeg fortsatt er blokkert?

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man være blokkert selv om man har personen på mailing/chatlista  ( som er orange )?

Virket som personen tidligere hadde den koblet til mobilen, men siden den aldri er grønn lenger, har han kanskje ikke det, evt at    jeg fortsatt er blokkert?

Anonymkode: 98a7f...ce8

Det er vanskelig å svare deg når du ikke forteller hvilken mailing/chatliste du snakker om.

Anonymkode: d154d...677

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man være blokkert selv om man har personen på mailing/chatlista  ( som er orange )?

Virket som personen tidligere hadde den koblet til mobilen, men siden den aldri er grønn lenger, har han kanskje ikke det, evt at    jeg fortsatt er blokkert?

Anonymkode: 98a7f...ce8

kjipt å tenke på hvor mye tid du bruker på dette når han er ferdig med deg og dramaet ditt for lengst

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen du stoler på, som kan teste dette sammen med deg? Jeg har testet litt ulike funksjoner på facebook og hotmail i samarbeid med min mor noen ganger. Da sitter vi ved siden av hverandre med hver vår laptop, og mor kan f.eks. blokkere mailadressen min, og så prøver jeg å skrive en mail til henne. Da vil vi begge kunne se om mailen min dukker opp i hennes innboks eller ikke. Når vi ser om det funker eller ikke, fjerner hun blokkeringen igjen. Likeledes kan hun be meg blokkere henne på facebook, og så prøver hun å søke meg opp for å se hva som kommer opp i søkeresultatene/om det finnes en måte å ta kontakt med meg på likevel. Når hun har fått sjekket det hun ville, fjerner jeg blokkeringen igjen. (Når det er sagt, så tror jeg ikke at jeg og mor har prøvd akkurat dette med blokkering på mail, og hotmail har vel uansett ikke chat som sådan lenger, tror jeg. Dette var bare nevnt som et eksempel, for å beskrive hvordan vi gjør det når det er ulike funksjoner vi er usikre på.)

Anonymkode: 47439...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å svare deg når du ikke forteller hvilken mailing/chatliste du snakker om.

Anonymkode: d154d...677

Det er på gmail.

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...