Gå til innhold

Å oppheve blokkering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Miss/usikker skrev:

Du må slutte å dynke deg selv med selvmedlidelse! Du kommer aldri noen vei om du ikke slutter med det. Ta deg sammen menneske!

Selvmedlidende?

Han sviktet meg grovt, og det var snakk om i lang tid. Da er det ikke bare å knipse med fingrene, når det stadig kommer frem minner om sviket...Brev og mld som var skrevet som om jeg var den eneste...Han skrev til og med i mai ifjor at jeg var spesiell for han. Da hadde han sett den dama i ca 7-8 mnd! Alt falt sammen da jeg fikk vite om den j.... andre dama, som også blandet seg med å skrive direkte til meg flere ganger. 

Jeg synes jeg har vært "flink" som ikke har tatt noe kontakt med han, selv etter at han kontaktet meg og forventet kontakt. Svarte aldri der kanskje mange andre ville svart, samt at jeg har blokkert han lenge.

Følte hele tiden at vi hadde noe spesielt ( tross all turbulensen ), derfor gjør dette så vondt...

Og sinnet imot han slipper ikke taket, det blir bare sterkere...

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvmedlidende?

Han sviktet meg grovt, og det var snakk om i lang tid. Da er det ikke bare å knipse med fingrene, når det stadig kommer frem minner om sviket...Brev og mld som var skrevet som om jeg var den eneste...Han skrev til og med i mai ifjor at jeg var spesiell for han. Da hadde han sett den dama i ca 7-8 mnd! Alt falt sammen da jeg fikk vite om den j.... andre dama, som også blandet seg med å skrive direkte til meg flere ganger. 

Jeg synes jeg har vært "flink" som ikke har tatt noe kontakt med han, selv etter at han kontaktet meg og forventet kontakt. Svarte aldri der kanskje mange andre ville svart, samt at jeg har blokkert han lenge.

Følte hele tiden at vi hadde noe spesielt ( tross all turbulensen ), derfor gjør dette så vondt...

Og sinnet imot han slipper ikke taket, det blir bare sterkere...

Anonymkode: 98a7f...ce8

1b.jpg

Anonymkode: 11225...7f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1b.jpg

Anonymkode: 11225...7f9

Takk for bildet av deg som er "sååå lei"...

 

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert eksen min på FB, men han vet jo veldig godt hvorfor og det er jo for at begge skal kunne komme seg lettere videre. Å blokkere han betyr egentlig ikke stort mer enn akkurat det, han har ikke plaget meg eller gått noe bananas så det er ikke sånn at jeg trenger å blokkere han fra alt av telefoner osv, det er ingen "angry statement" ;) 

FB og sider som inkluderer oss i livene til hverandre er bare mindre ønskelig. Å omblokkere han har jeg ikke tenkt på, jeg kommer ikke til å gjøre det med mindre vi fortsatt skal ha kontakt og vil inn i livet til hverandre, og der er sjansen såpass liten at jeg sikkert kommer til å glemme at vedkommende er blokkert. 

Anonymkode: 1a8c0...255

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvmedlidende?

Han sviktet meg grovt, og det var snakk om i lang tid. Da er det ikke bare å knipse med fingrene, når det stadig kommer frem minner om sviket...Brev og mld som var skrevet som om jeg var den eneste...Han skrev til og med i mai ifjor at jeg var spesiell for han. Da hadde han sett den dama i ca 7-8 mnd! Alt falt sammen da jeg fikk vite om den j.... andre dama, som også blandet seg med å skrive direkte til meg flere ganger. 

Jeg synes jeg har vært "flink" som ikke har tatt noe kontakt med han, selv etter at han kontaktet meg og forventet kontakt. Svarte aldri der kanskje mange andre ville svart, samt at jeg har blokkert han lenge.

Følte hele tiden at vi hadde noe spesielt ( tross all turbulensen ), derfor gjør dette så vondt...

Og sinnet imot han slipper ikke taket, det blir bare sterkere...

Anonymkode: 98a7f...ce8

DRA TIL PSYKOLOG!!! 

Dette er ikke vanlig oppførsel. Det er du som er gal her, ikke han. Og du kommer deg aldri over det når du bare henger deg opp i han og blokkering hele tiden. Slett han, så slipper du å se hverken oransje eller grønn. Så enkelt! Eller så får du holde kjeft og slutte og klage over dette, for seriøst, du har valgt det selv. Du velger om du vil gå videre med livet ditt eller ikke. 

Anonymkode: a4216...134

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/24/2016 at 23.27, AnonymBruker skrev:

På facebook ja. Vi er ikke venner på facebook, og jeg har heller aldri sett han på min nyhetsoppdatering siden blokkeringen ble opphevet. Jeg opphevet blokkeringen fordi som sagt tidligere ville vise han at jeg har et flott liv uten han.
Vi har ikke snakket sammen etter hendelsen, dog har han vært på min instragram å kommet borti "følger" knappen, busted! 

Anonymkode: fd44f...9c3

Herlighet, ts. Blir helt svett.

Det er helt normalt å sjekke ut eksen sin på sosiale medier innimellom, når man har følelser for hverandre. Enten dårlige eller ufarlige følelser. Man blokkerer gjerne hverandre fordi man vil ha space og ikke se livet til den andre. Blokkeringskrig og sånn som dere holder på er utrolig barnslig. Skaff hjelp. 

Javel, han kom borti knappen og er busta for noe som er helt normalt. Hadde ikke brydd meg eller godta meg om eksen min skulle gjort samme feil, er ikke så farlig. Livet går videre.

Anonymkode: 1a8c0...255

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, ts. Blir helt svett.

Det er helt normalt å sjekke ut eksen sin på sosiale medier innimellom, når man har følelser for hverandre. Enten dårlige eller ufarlige følelser. Man blokkerer gjerne hverandre fordi man vil ha space og ikke se livet til den andre. Blokkeringskrig og sånn som dere holder på er utrolig barnslig. Skaff hjelp. 

Javel, han kom borti knappen og er busta for noe som er helt normalt. Hadde ikke brydd meg eller godta meg om eksen min skulle gjort samme feil, er ikke så farlig. Livet går videre.

Anonymkode: 1a8c0...255

Ts her : Det var ikke jeg som skrev det du svarte på, men en annen anonym bruker. Vi har ikke hverandre på sosiale medier, kun mail/chat, som han først blokkerte, men plutselig opphevet. Jeg har blokkert han. Vi har ikke hatt noe kontant på flere mnd. Det er noe han har som jeg skulle få tilbake ( som jeg trodde jeg fikk sist, men jeg fikk ikke alt, mulig han ikke har det ) Ambivalent om jeg skal spørre etter det, for da tror han vel at jeg ønsker kontakt , mens saken er at jeg fortsatt er veldig sint på han...Følte en periode det begynte å gå bedre, tenkte mindre på han, men så kommer tankene, løgnene...

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Ja blokkerte en eks av meg og blir aldri å oppheve den blokkeringen

Kan jeg spørre hvorfor? Har han blokkert deg, evt tatt kontakt på andre måter? Er det lenge siden?

ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her : Det var ikke jeg som skrev det du svarte på, men en annen anonym bruker. Vi har ikke hverandre på sosiale medier, kun mail/chat, som han først blokkerte, men plutselig opphevet. Jeg har blokkert han. Vi har ikke hatt noe kontant på flere mnd. Det er noe han har som jeg skulle få tilbake ( som jeg trodde jeg fikk sist, men jeg fikk ikke alt, mulig han ikke har det ) Ambivalent om jeg skal spørre etter det, for da tror han vel at jeg ønsker kontakt , mens saken er at jeg fortsatt er veldig sint på han...Følte en periode det begynte å gå bedre, tenkte mindre på han, men så kommer tankene, løgnene...

Anonymkode: 98a7f...ce8

Du burde nok bare la det gå altså...

Anonymkode: c27f3...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89
Den 23. mars 2016 at 1.07, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter ennå med hendelsen med han som gikk bak ryggen min. Han blokkerte meg, men skrev meg ei mld jeg aldri svarte ( på pga sviket hans ). Har nå i ettertid sett at han har opphevet blokkeringen, men jeg blokkerte han igjen etter jeg så det. Men det er fortsatt vondt at han holdte på med ei anna som han gjorde, og måten han var imot meg på slutten. Jeg skrev sist at han aldri var kjæresten min siden han sviktet meg sånn som han gjorde. Da skrev han ei mld noen dager etterpå som jeg aldri svarte på. Jeg tenker : hvis han virkelig angret, hadde han vel unnskyldt seg? Tror dere han fortsatt ser hun andre selv om han opphevet blokkeringen til meg? Hvorfor opphevet han blokkkeringen? Siste kontakten vi hadde var vonde ord til hvernandre, og dette er noen mnd siden nå. Jeg har fortsatt blokkert han...

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Åh nei nei har du ikke søkt hjelp ennå? .. Du har et problem Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eksen eller hva han skal kalles er lykkelig med den nye dama nå. Det er ikke noe du får gjort annet enn å få deg proff hjelp, helt seriøst: Du trenger det snarest 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke husker feil nå så er det ett år siden det var du som dumpet han? Hvorfor det så vanskelig at han har fått seg en kjæreste når det var du som ikke ville ha han? Og dere var aldri kjærester. Han har vært sammen med dama si i snart ett år nå til sommeren. 

Vil du virkelig sitte å gruble på om han er orange, grønn eller rød på chaten ETT år etter du avsluttet kontakten deres? Han har kommet seg videre for lengst. Han vil aldri komme tilbake til deg. 

Anonymkode: ede07...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til du siste her : problemet er at han holdte på med meg samtidig som han så henne! Og du/dere kan si så mye dere vil om at han ikke var kjæresten min, men dere kjenner ikke hele historien, det er mye jeg ikke har skrevet. Han sa til henne at jeg var eksen hans ( kom fra henne selv ), men da jeg hørte det ble jeg så sint pga at jeg fikk vite han så henne, så mine siste ord jeg skrev til han var at han må slutte å si at jeg var eksen hans da han "aldri var kjæresten min". Da kom han noen dager etter med mld om at skulle jeg mld han, måtte jeg si noe hyggelig...han har ikke hørt noe ifra meg, samt at han har opphevet blokkeringen til meg. 

Han har jo ikke behandlet denne "kjæresten" ( hvis de fortsatt ser hverandre ) noe bra heller, siden han så meg store deler av perioden. Holdte meg i hendene da vi gikk på gata, inviterte meg med på fest som dama si....dette var mange mnd etter at han så henne! Hadde det vært omvendt, at jeg hadde vært henne, hadde jeg aldri tatt han rett inn i varmen like etter jeg hadde fått vite at han så ei anna ( som meg ) samtidig...Hun viser jo med det at hun finner seg i det på en måte. Hun spurte meg om noe ang han, om han hadde vært "sånn" med meg ( vil ikke si hva det var her ), men utifra det hun skrev, hørtes det ut som han kanskje ikke behandler henne så bra. Jeg svarte henne aldri på det. Kanskje dette har endret seg, vet ingenting, vet ikke om de er "sammen" lenger engang. Bare vet at å gå bak ryggen min som han gjorde ( i lang tid ) , har skapt forvirring og sinne i meg, ettersom han var så på meg hele tida. Som om jeg var hans livs kjærlighet til og plutselig ikke bety noe. Men som sagt, han har jo gått bak ryggen hennes og, med å sende meg brev ( med at han ventet på meg, kjærlighetserklæringer ), sms der jeg var jenta hans han alltid ventet på, det var hele tiden opp til meg....da hadde han sett henne i flere mnd...Lurer på hvordan hun hadde reagert hvis hun hadde fått sett brevene, sms'ne, mailene...

ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor? Har han blokkert deg, evt tatt kontakt på andre måter? Er det lenge siden?

ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Jeg blokkerte han pga han stalket meg overalt på sosiale medier :angry: Ja det er en stund siden jeg blokkerte han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

DRA TIL PSYKOLOG!!! 

Dette er ikke vanlig oppførsel. Det er du som er gal her, ikke han. Og du kommer deg aldri over det når du bare henger deg opp i han og blokkering hele tiden. Slett han, så slipper du å se hverken oransje eller grønn. Så enkelt! Eller så får du holde kjeft og slutte og klage over dette, for seriøst, du har valgt det selv. Du velger om du vil gå videre med livet ditt eller ikke. 

Anonymkode: a4216...134

skjønner ikke at dere feeder henne dama, og lar henne fortsette med tvangstankene sine. ved å svare i tråden.

Anonymkode: 11225...7f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sliter du sånn med dette når du hele tiden da dere datet så hadde du aldri tilitt til han. Hvorfor er du ikke glad du er kvitt en du ikke kunne stole på, du stolte jo aldri på han derfor ville du ikke være kjæresten hans. Noen menn er dritt, Get over IT. 

Anonymkode: ede07...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts: Det er ikke unormalt at menn (og sikkert damer også) slenger rundt seg med romantiske ord for å få ikk på kroken. Nå er det uansett veldig tydelig at du la mer i disse ordene enn han gjorde! Og du har ikke hørt fra han siden jul, og det han skrev da var bare "god jul".. Kan du ikke selv se at dette grenser til galskap? Dere hadde aldri seg engang. Og jeg tror og det er viktig at DU kan lære noe fra denne episoden (tiåret?) om deg og kanskje hvor du har trådd feil og hva du bør endre til neste gang du møter noen istedet for å mate sinnet ditt og opohengtheten i denne mannen. Feks burde du se hvordan din oppførsel kan ha skjøvet han bort. Feks virker du ekstremt mistenksom og mener at uansett hva han sier og gjør i helt banale situasjoner (som å feks ikke være pålogget på en chat), gjør at du føler ting skurrer, at han er en løgner osv osv. Slik jrg har oppfattet dine innlegg virker det som du konstant har plukket opp krangler med han, det ene dramaet etter det andre.. Dere hadde jo ikke sex engang.. tenk hvor lenge han holdt ut? En gang sier det stopp vet du. Og kanskje det var et temmelig enkelt valg for han å vende seg til denne andre dama fordi han bare følte du avviste han? Denne mannen har sikkert sin del av skylda også men ær så snill å se din egen oppførsel i dette også. Og jeg tror han mente at du kunne være hyggelig sikkert fordi han ønsket å avslutte ting på en ok måte med deg. Han vil ikke krangle med deg mer, han et ferdig med deg også. Forhold kommer og går. Synes faktisk det er dårlig gjort av deg å kontakte han igjen nå som dere endelig hsr hatt fred fra hverandre og kan vokse fra hverandre. Denne andre dams har heller ikke gjort noe galt og fortjener ikke at du begynner å mase på kjæresten hans. Det er hennes kjæreste nå og ikke din. Og bildene du savner kan du er langt etter. Og det er temmelig åpenbart at du bruker disse tingene kun som et pålegg for å gjøre han oppmerksom på deg igjen.. Så det skriker egentlig at du ønsker han tilbake. Du kan nekte for det til du blir blå i trynet men det er temmelig åpnbart. Next!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...