Gå til innhold

Å oppheve blokkering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Psykopatiske trekk fordi man bruker lang tid på å fordøye et svik?

Jeg vil heller si det er motsatt. At de som bare går videre som om ingenting har skjedd mangler substans i følelseslivet sitt...

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Så du mener at folk som går videre fra ett forhold som aldri var helt seriøst, dere hadde ikke en gang sex, og ikke bruker år på å kverne, vri og vende på alt som en gang har blitt sagt og gjort for flere år siden og gruble på om han har følelser for nydama, mangler substans i følelseslivet sitt? 

Det sviket du snakker om er virkelig en filleting, det er ekstremt ofte at folk som dater, ser flere på en gang. Ihvertfall fram til det blir seriøst med den ene. Du er så stolt av at han ikke kom noen vei med deg, jeg skjønner godt at han heller gikk for ei som ville gi alt og ikke fortelle at hun ikke stolte på han og klikket i vinkel annenhver gang de møttes. Du snakker som om han lå med din bestevenninne mens du fødet deres felles barn eller noe sånn.

De har vært sammen i over ett år, da ER det følelser der, uansett hva du forteller deg selv eller overtolker. Mulig han liker å se at du fortsatt er besatt av han og spiller på det innimellom når han føler for det, noe som for all del er bedritent gjort, men som ikke betyr noe mer en det. Sist du hørte fra han var uansett i julen, noe som er 3 mnd siden!

Det eneste positive du kan gjøre er å legge dette bak deg og komme deg videre. Du kommer ikke til å få noe særlig mer hjelp ut av KG, alle kjenner deg igjen fra de mange, mange tidligere trådene dine og dømmer ut i fra det. Få hjelp i det virkelige liv heller. Lykke til. 

Anonymkode: 8706a...200

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste her orker jeg ikke kommentere, da det mangler mye. Han sa f.eks alltid at han aldri så andre mens han så meg. Han kalte meg "jenta mi", "dama mi" osv. Jeg vet hva vi hadde  ( og det er mye jeg ikke har skrevet her ), det gjør ikke vedkommende som kommenterte, selv om h*n har lest noe av det jeg har skrevet. Det blir for enkelt å kommentere det sånn.

Nok om det. Vi har ingen kontakt, og det er best sånn. Men jeg tar meg i å tenke på det. F.eks det at han opphevet blokkeringen nylig. Jeg opphevet min også noen dager. Så da at han aldri var aktiv, dvs grønn, og det er vondt da han ofte var grønn da han så meg, noe jeg flere ganger kommenterte da jeg følte noe skurret, men han sa da at han bare chattet med kamerater etc. Men nå har jeg jo erfart hvordan han er når han tydeligvis ser hun dama ( hvis han ennå gjør det...), han er kun organge, dvs ikke aktiv som han ofte var da jeg så han , spesielt på slutten.

Jeg har blokkert han igjen for jeg ønsker ikke forholde meg mer til han. Fikk liksom et nytt bevis for en drittsekk han egentlig er.

 

Ts

 

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det siste her orker jeg ikke kommentere, da det mangler mye. Han sa f.eks alltid at han aldri så andre mens han så meg. Han kalte meg "jenta mi", "dama mi" osv. Jeg vet hva vi hadde  ( og det er mye jeg ikke har skrevet her ), det gjør ikke vedkommende som kommenterte, selv om h*n har lest noe av det jeg har skrevet. Det blir for enkelt å kommentere det sånn.

Nok om det. Vi har ingen kontakt, og det er best sånn. Men jeg tar meg i å tenke på det. F.eks det at han opphevet blokkeringen nylig. Jeg opphevet min også noen dager. Så da at han aldri var aktiv, dvs grønn, og det er vondt da han ofte var grønn da han så meg, noe jeg flere ganger kommenterte da jeg følte noe skurret, men han sa da at han bare chattet med kamerater etc. Men nå har jeg jo erfart hvordan han er når han tydeligvis ser hun dama ( hvis han ennå gjør det...), han er kun organge, dvs ikke aktiv som han ofte var da jeg så han , spesielt på slutten.

Jeg har blokkert han igjen for jeg ønsker ikke forholde meg mer til han. Fikk liksom et nytt bevis for en drittsekk han egentlig er.

 

Ts

 

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Så bra! Dette er det beste jeg har lest fra deg, av alt du har skrevet. Du vet selv det beste er å ikke ha noen kontakt og du har blokkert han igjen fordi du ikke ønsker mer med han! Bra!!! Hvis du tar deg selv i å tenke på han, så gjør noe annet. Distraher deg selv, tenk igjennom en hobby du kan begynne med, noe du mestrer og interesserer deg i. Etterhvert vil han forsvinne helt fra tankene dine. 

Hva med å teste ut dating sider? Selv om du kanskje ikke er klar for å date noen nye akkurat nå, så vil det gi deg litt boost. Vite at det er mange mange flotte menn der ute, og du vil få meldinger, og det vil gi deg selvtillit ved å se at flere andre menn (enn bare han dritten) finner deg interessant. Bare det å gå nye relasjoner til andre, om det så bare er venner, vil la deg fokusere på de nye og glemme de du forlot i fortiden. Håper du endelig får det bra igjen! At dette er året du endelig er fri. Lykke til

Anonymkode: ede07...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mars 2016 at 20.35, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke helt rett å si at vi aldri var sammen. Han introduserte meg som dama si til venner og famile. (..)

(..)  at han må slutte å kalle meg eksen sin ( hun sa at han hadde omtalt meg som det ), da han aldri var kjæresten min pgs måten han holdte på bak ryggen min.

Anonymkode: 98a7f...ce8

Ehhhh...?:klo:

Anonymkode: 6466d...a33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mars 2016 at 1.22, AnonymBruker skrev:

Så bra! Dette er det beste jeg har lest fra deg, av alt du har skrevet. Du vet selv det beste er å ikke ha noen kontakt og du har blokkert han igjen fordi du ikke ønsker mer med han! Bra!!! Hvis du tar deg selv i å tenke på han, så gjør noe annet. Distraher deg selv, tenk igjennom en hobby du kan begynne med, noe du mestrer og interesserer deg i. Etterhvert vil han forsvinne helt fra tankene dine. 

Hva med å teste ut dating sider? Selv om du kanskje ikke er klar for å date noen nye akkurat nå, så vil det gi deg litt boost. Vite at det er mange mange flotte menn der ute, og du vil få meldinger, og det vil gi deg selvtillit ved å se at flere andre menn (enn bare han dritten) finner deg interessant. Bare det å gå nye relasjoner til andre, om det så bare er venner, vil la deg fokusere på de nye og glemme de du forlot i fortiden. Håper du endelig får det bra igjen! At dette er året du endelig er fri. Lykke til

Anonymkode: ede07...132

Tusen takk! Jeg prøver, men er forsatt sint på han... Skulle ønske han kom med en unnskyldning en dag...

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Jeg prøver, men er forsatt sint på han... Skulle ønske han kom med en unnskyldning en dag...

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Men det vil han ALDRI gi deg. Hardt, men sånn er det. 

Anonymkode: ede07...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

igjen og fortsatt..??

Jesses!

Anonymkode: 11225...7f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.3.2016 at 22.50, AnonymBruker skrev:

Jeg blokkerte eksen og hans nye dame fordi de fant hverandre rett etter at han dumpet meg. Ble alt får sårt, i tillegg skulle de ha baby kort tid etter (da jeg hadde vært gjennom en abort med nettopp hans barn). Valgte å blokkere han etter denne nyheten, lite lyst å få deres babylykke mitt i tryne (jeg og hans nye har mange felles venner). Fikk tekstmelding av han dagen etter blokkeringen, da han lurte på hvorfor jeg har gjort det. Blokkeringen varte i rundt 10 måneder, før jeg opphevet den. Så nå har han mulighet til å se hvor fantastisk livet mitt er uten han 😊.

Anonymkode: fd44f...9c3

Serr, han spurte om hvorfor?

Høres ikke som han har mye i toppelokket...

Anonymkode: 11225...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts jeg leser ikke dine innlegg, kun de andres..

Anonymkode: 11225...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ts her : jeg sliter fortsatt med dette:icon_frown:

Det er spesielt kjipt å se at de få gangene jeg har unblocked han, er han aldri grønn,( dvs aktiv/pålogget ). Et tegn på at han ikke chatter mer fordi han er sammen med den dama? Han var ofte grønn da jeg så han, han sa at han ikke chattet, evt chattet med venner...Ser jo nå at mye har vært løgner...Dette sliter jeg spesielt med, og måten alt endte på. 

Evt kan han være pålogget ( grønn ) uten at jeg ser det nå? Han er alltid orange. Men jeg har blokkert han nesten hele tiden, bare noen få ganger jeg har sjekket. 

Jeg lurer på om noen som er blokkerte kan sende mailer? Er det bare på chat de er blokkert eller gjelder det også hvia man sender mail? Dette gjelder kun mail/chat , ikke sosiale medier, der har vi ikke hverandre.

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.3.2016 at 1.31, AnonymBruker skrev:

Hvis du har blokkert noen, men etter en tid opphever blokkeringen. Hvorfor gjorde du det? Kanskje også si hvorfor du blokkerte i utgangspunktet.

Anonymkode: 98a7f...ce8

Jeg har blokkert mange, av diverse årsaker. Når det gjelder noen jeg har datet så er det rett og slett fordi jeg trenger tid til å komme over dem og det er lettere om jeg ikke ser dem.

Den 6.3.2016 at 22.27, AnonymBruker skrev:

 

Når du opphevet blokkeringen av noen, hvorfor gjorde du det?

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Fordi jeg ikke hadde noen følelser lenger.

Den 6.3.2016 at 23.11, AnonymBruker skrev:

Var det for at du ønsket å ha han i livet ditt, som venn, eller var det uten tanke på mer kontakt?

Anonymkode: 98a7f...ce8

Uten tanke på mer kontakt. Hadde jeg villet ha kontakt, hadde jeg tatt kontakt. 

Anonymkode: 8c377...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her : jeg sliter fortsatt med dette:icon_frown:

Det er spesielt kjipt å se at de få gangene jeg har unblocked han, er han aldri grønn,( dvs aktiv/pålogget ). Et tegn på at han ikke chatter mer fordi han er sammen med den dama? Han var ofte grønn da jeg så han, han sa at han ikke chattet, evt chattet med venner...Ser jo nå at mye har vært løgner...Dette sliter jeg spesielt med, og måten alt endte på. 

Evt kan han være pålogget ( grønn ) uten at jeg ser det nå? Han er alltid orange. Men jeg har blokkert han nesten hele tiden, bare noen få ganger jeg har sjekket. 

Jeg lurer på om noen som er blokkerte kan sende mailer? Er det bare på chat de er blokkert eller gjelder det også hvia man sender mail? Dette gjelder kun mail/chat , ikke sosiale medier, der har vi ikke hverandre.

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Du kan spørre her: https://www.soschat.no 

 

Anonymkode: ede07...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr, kom deg til psykolog
.Det driver med er usunt og tvangstanker.

Anonymkode: 11225...7f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg går eller evt skal gå til psykolog, legger jeg ikke ut her. 

Jeg bare føler et sterkt sinne imot han. Han som var så på i mange år...forlot meg som jeg ikke betydde en dritt...

Problemet er også at det er noe av det som var mitt  ( som jeg forøvrig måtte etterlyse leeenge før jeg fikk ), noe av det mangler, men kanskje hun dama har sletta det ( er bl.a noen bilder jeg ønsket å ha ) 

På en måte ønsker jeg å spørre han om å få de, men om de er borte blir jeg ennå mer sint på han ( og henne, for hun har sikkert da sletta di, var hun bl.a som gikk inn på tlf han første gang for å mld meg...)

Egentlig vil jeg aldri ta kontakt med han igjen pga måten han var mot meg på, spesielt på slutten ( der han bl.a skrev at hvis jeg kontaktet han og/el henne igjen kom han til å anmelde meg, for så å skrive tre dager seinere  ( etter jeg skrev at han må slutte å si at jeg var eksen hans da han ALDRI var kjæresten min siden han gikk bak ryggen min sånn som han gjorde ) at hvis jeg skulle mld han måttte jeg skrive noe "hyggelig"...( det koker i meg når jeg tenker på at han skrev dette..), men samtidig så ønsker jeg veldig å ha de bildene som minner. Jeg vil bare ikke at han skal tro at jeg kontakter han fordi jeg vil ha han tilbake.........

ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare på om man er slettet ifra å kunne sende mail når man er blokkert? ( han har ikke blokkert meg lenger, men jeg har blokkert han )

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må slutte å dynke deg selv med selvmedlidelse! Du kommer aldri noen vei om du ikke slutter med det. Ta deg sammen menneske!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg sammen! Du må ha fått veldig dårlig oppdragelse som kan svare på den måten.

Anonymkode: 7715d...96e

Nei.bare drit lei.

Anonymkode: 11225...7f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Miss/usikker skrev:

Du må slutte å dynke deg selv med selvmedlidelse! Du kommer aldri noen vei om du ikke slutter med det. Ta deg sammen menneske!

Enig.

Anonymkode: 11225...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.bare drit lei.

Anonymkode: 11225...7f9

Du har da klikket deg inn selv i tråden. Hvorfor gjør du det hvis du er dritt lei? Du er rapportert.

Anonymkode: 7715d...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...