Gå til innhold

Å oppheve blokkering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blokkerte eksen og hans nye dame fordi de fant hverandre rett etter at han dumpet meg. Ble alt får sårt, i tillegg skulle de ha baby kort tid etter (da jeg hadde vært gjennom en abort med nettopp hans barn). Valgte å blokkere han etter denne nyheten, lite lyst å få deres babylykke mitt i tryne (jeg og hans nye har mange felles venner). Fikk tekstmelding av han dagen etter blokkeringen, da han lurte på hvorfor jeg har gjort det. Blokkeringen varte i rundt 10 måneder, før jeg opphevet den. Så nå har han mulighet til å se hvor fantastisk livet mitt er uten han 😊.

Anonymkode: fd44f...9c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 24.3.2016 at 12.04, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare slette han? 

Anonymkode: 14dc7...eb4

Mener du som venner på facebook? Man blir slettet automatisk når man blokkerer :) Trenger ikke gjøre begge deler. Og jeg har selvfølgelig ikke lagt han til igjen, som sagt, jeg bryr meg ikke. Jeg bare fjernet blokkeringen, så nå er vi helt normale "ikke-venner" på facebook.

Anonymkode: a4216...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkerte eksen til en jeg datet noen måneder. Hun var stadig inne på insta og (jeg antar) Facebooken min. Hun likte bildene mine på insta ved en feil, dette gjorde hun et par-tre ganger. Da gadd jeg ikke mer. Blokkerte henne fra  begge plassene. Håper hun oppdager det og har tidenes angst.

Anonymkode: 983a5...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.3.2016 at 1.31, AnonymBruker skrev:

Hvis du har blokkert noen, men etter en tid opphever blokkeringen. Hvorfor gjorde du det? Kanskje også si hvorfor du blokkerte i utgangspunktet.

Du som har blitt blokkert kan også nevne hvorfor, og hvis vedkommende opphevet blokkeringen, hvordan opplevde du det? Hvorfor tror du vedkommende opphevet blokkeringen og hvordan forholdte du deg til det?

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

selv har jeg blokkert uttalige profiler da det ikke virker som om det er personen på bildet som skriver i fra profilen.

Anonymkode: ade25...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg konfronterte en person høfflig angående en blokkering og personen nektet for at personen skrev i fra profilen, og da blokkerte jeg den. make sense, sant? :)

Anonymkode: ade25...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blokkerte min svigermor. Klarer ikke trynet på henne. Er ikke venner på FB eller noen andre sosiale medier, har lagt mobilnummeret hennes på avvisningslista mi, slik at hun alltid bare får opptatt når hun ringer, og evt. sms´er er også merket som søppelpost og slettes automatisk.

Anonymkode: f6f7f...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24. mars 2016 at 1.43, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du har det vondt, men du må bare komme deg videre. Han har ny kjæreste nå og det er 10 måneder siden du gjorde det slutt. Snart ett år. Husk at du gjorde det slutt og at dere var ikke sammen, men datet. Det gjør fortsatt vondt, like vondt som om dere var sammen, men han hadde ingen rett og forpliktelser til deg når dere datet så veldig av og på. Husk at du dumpet han ofte. Så datet dere par ganger igjen. Før han ble dumpet av deg på nytt. Du hadde god grunn, men likevel. Dere hadde ikke noe stabilt å bygge forholdet på. Du må bare respektere at han etter å bli dumpet X antall ganger ikke ønsket mere. Unn han å komme seg videre og finne lykken. Unn deg selv å finne lykken! Glem denne tosken. Finn deg en som elsker deg. Som kan gi deg tilbake det samme det du har å gi. Kom igjen, stable deg på beina! Heier på deg. Drit i om du er blokkert eller ikke, han er ditt søppel fra ett år tilbake!

Man må oppheve blokking for å slette noen, hvis ikke ligger de fortsatt i lista men som blokkert. Det er min teori, jeg gjør det hvertfall slik, er irriterende å se navnet til den man har kuttet kontakten til. 

Anonymkode: ede07...132

Takk for svar. Det blir ikke helt rett å si at vi aldri var sammen. Han introduserte meg som dama si til venner og famile. Han inviterte meg på private familiesammenkomster, ga meg en ring, kalte meg dama si etc. Vi hadde mye kontakt ( selv om den var av/på ) gjennom flere år. Jeg sitter igjen med en veldig vond følelse pga måten han var på , spesielt på slutten. Og når jeg ser på tidligere sms ifjor etc, da jeg lenge følte at noe skurret, da han skrev meg kjærlighetsbrev ( som han sendte i posten ), kjærlighetserklæringer som velkommen tilbake fra juleferien osv, med den viten om at han så ei anna dame, er det ubeskrivelig vondt. Som om alt har vært løgner! Du sier at jeg må unne han å finne lykken, men det klarer jeg ikke å gjøre når han bedro meg sånn som han gjorde selv om jeg holdte igjen på visse ting.

Det tyder også på at de kan ikke ha det beste forholdet, fordi hun spurte meg om noe før jul ( om jeg hadde opplevd at han hadde vært på en spesiell måte mot meg, jeg tenker at han da har vært sånn mot henne, noe kjipt jeg iokke øsnker å utdype her ), men jeg svarte henne aldri for da var grensa mi nådd på kontakt med henne! 

Jeg skjønner ikke hva du mener når du skriver at man må oppheve blokkering for å slette noen? Hvis jeg opphever min blokkering til han, dukker han opp i chatlista mi på mail ( har han ikke på andre sosiale medier ).

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han opphevet blokkeringen til meg? Og om det også gjelder mobilen?

Han skrev meg ei mld i jula jeg aldri svarte på, da hadde jeg tidligere skrevet at han må slutte å kalle meg eksen sin ( hun sa at han hadde omtalt meg som det ), da han aldri var kjæresten min pgs måten han holdte på bak ryggen min.

Jeg er så uendelig sint på han fortsatt! Synes det er å ha psykopatiske trekk, å holde på sånn som han gjorde. Skrive til meg som om jeg var hans eneste, for så å få mld fra ei dame som ber meg slutte å mld han, da hun er dama hans...

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du som venner på facebook? Man blir slettet automatisk når man blokkerer :) Trenger ikke gjøre begge deler. Og jeg har selvfølgelig ikke lagt han til igjen, som sagt, jeg bryr meg ikke. Jeg bare fjernet blokkeringen, så nå er vi helt normale "ikke-venner" på facebook.

Anonymkode: a4216...134

Hvorfor fjerner du blokkeringen hvis du uansett ikke ønsker kontakt med den personen?

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blokkerte eksen og hans nye dame fordi de fant hverandre rett etter at han dumpet meg. Ble alt får sårt, i tillegg skulle de ha baby kort tid etter (da jeg hadde vært gjennom en abort med nettopp hans barn). Valgte å blokkere han etter denne nyheten, lite lyst å få deres babylykke mitt i tryne (jeg og hans nye har mange felles venner). Fikk tekstmelding av han dagen etter blokkeringen, da han lurte på hvorfor jeg har gjort det. Blokkeringen varte i rundt 10 måneder, før jeg opphevet den. Så nå har han mulighet til å se hvor fantastisk livet mitt er uten han 😊.

Anonymkode: fd44f...9c3

Er dette på fb? Hvorfor opphevet du blokkeringen? Hva er vitsen med å ha en eks som behandlet deg dårlig, i din krets?

Har dere snakket sammen etter den hendelsen?

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. mars 2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Jeg blokkerte han fordi jeg ville glemme han. Nå betyr han ingenting for meg lenger. Jeg ønsker ikke kontakt heller, jeg bryr meg rett og slett ikke. Hadde han kontaktet meg hadde jeg blokkert igjen.

Anonymkode: a4216...134

Skjønner ikke hvorfor du opphevet blokkeringen når du uansett ikke ønsker kontakt med han...

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette på fb? Hvorfor opphevet du blokkeringen? Hva er vitsen med å ha en eks som behandlet deg dårlig, i din krets?

Har dere snakket sammen etter den hendelsen?

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

På facebook ja. Vi er ikke venner på facebook, og jeg har heller aldri sett han på min nyhetsoppdatering siden blokkeringen ble opphevet. Jeg opphevet blokkeringen fordi som sagt tidligere ville vise han at jeg har et flott liv uten han.
Vi har ikke snakket sammen etter hendelsen, dog har han vært på min instragram å kommet borti "følger" knappen, busted! 

Anonymkode: fd44f...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mars 2016 at 10.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har blokkert en bekjent med en psykiatrisk diagnose som har sendt mange lange meldinger om vrangforestillingene sine, og bedt om å låne penger av meg. Den blokkeringen har jeg aldri tenkt å oppheve.

Jeg har slettet fra facebook to tidligere venninner som var dårlige venner. Disse kommer jeg aldri til å ta tilbake.

Blokkerer/fjerner jeg noen, så mener jeg det.

Anonymkode: fcf1e...7e2

Hva gjorde venninnene dine da?

Anonymkode: ff87e...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Det blir ikke helt rett å si at vi aldri var sammen. Han introduserte meg som dama si til venner og famile. Han inviterte meg på private familiesammenkomster, ga meg en ring, kalte meg dama si etc. Vi hadde mye kontakt ( selv om den var av/på ) gjennom flere år. Jeg sitter igjen med en veldig vond følelse pga måten han var på , spesielt på slutten. Og når jeg ser på tidligere sms ifjor etc, da jeg lenge følte at noe skurret, da han skrev meg kjærlighetsbrev ( som han sendte i posten ), kjærlighetserklæringer som velkommen tilbake fra juleferien osv, med den viten om at han så ei anna dame, er det ubeskrivelig vondt. Som om alt har vært løgner! Du sier at jeg må unne han å finne lykken, men det klarer jeg ikke å gjøre når han bedro meg sånn som han gjorde selv om jeg holdte igjen på visse ting.

Det tyder også på at de kan ikke ha det beste forholdet, fordi hun spurte meg om noe før jul ( om jeg hadde opplevd at han hadde vært på en spesiell måte mot meg, jeg tenker at han da har vært sånn mot henne, noe kjipt jeg iokke øsnker å utdype her ), men jeg svarte henne aldri for da var grensa mi nådd på kontakt med henne! 

Jeg skjønner ikke hva du mener når du skriver at man må oppheve blokkering for å slette noen? Hvis jeg opphever min blokkering til han, dukker han opp i chatlista mi på mail ( har han ikke på andre sosiale medier ).

Jeg skjønner bare ikke hvorfor han opphevet blokkeringen til meg? Og om det også gjelder mobilen?

Han skrev meg ei mld i jula jeg aldri svarte på, da hadde jeg tidligere skrevet at han må slutte å kalle meg eksen sin ( hun sa at han hadde omtalt meg som det ), da han aldri var kjæresten min pgs måten han holdte på bak ryggen min.

Jeg er så uendelig sint på han fortsatt! Synes det er å ha psykopatiske trekk, å holde på sånn som han gjorde. Skrive til meg som om jeg var hans eneste, for så å få mld fra ei dame som ber meg slutte å mld han, da hun er dama hans...

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Beklager, men det virker mer som om du har psykopatiske trekk. Denne dansen har jo vært i gang i mange år! Let it go! 

Anonymkode: 8706a...200

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Psykopatiske trekk fordi man bruker lang tid på å fordøye et svik?

Jeg vil heller si det er motsatt. At de som bare går videre som om ingenting har skjedd mangler substans i følelseslivet sitt...

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Psykopatiske trekk fordi man bruker lang tid på å fordøye et svik?

Jeg vil heller si det er motsatt. At de som bare går videre som om ingenting har skjedd mangler substans i følelseslivet sitt...

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Hvor lenge mener du at du skal dvele på dette da? Hva får du ut av å opprette titalls tråder om dette? Det endrer jo ikke hva som har skjedd eller at han er i et annet forhold nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sofia123 skrev:

Hvor lenge mener du at du skal dvele på dette da? Hva får du ut av å opprette titalls tråder om dette? Det endrer jo ikke hva som har skjedd eller at han er i et annet forhold nå.

Du eller andre her har ingenting med hvor lenge jeg vil eller trenger å dvele ved dette. Jeg har heller ikke opprettet så mange tråder og om jeg hadde gjort det, hadde det uansett vært min business!

Jeg stusset ved at han opphevet bokkeringen og det må jeg få lov til.

Jeg er følsom , og han sviktet meg. Det tar tid å fordøye sånt, selv om andre hopper på en ny partner med en gang. Jeg har alltid vært selektiv. Du trenger heller ikke lese her. Jeg er fri til å føle, bearbeide, tenke det jeg vil, akkurat som du er det , uten at du trenger å blande deg i hvordan andre tenker, bearbeider og føler om noe de har opplevd.

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du eller andre her har ingenting med hvor lenge jeg vil eller trenger å dvele ved dette. Jeg har heller ikke opprettet så mange tråder og om jeg hadde gjort det, hadde det uansett vært min business!

Jeg stusset ved at han opphevet bokkeringen og det må jeg få lov til.

Jeg er følsom , og han sviktet meg. Det tar tid å fordøye sånt, selv om andre hopper på en ny partner med en gang. Jeg har alltid vært selektiv. Du trenger heller ikke lese her. Jeg er fri til å føle, bearbeide, tenke det jeg vil, akkurat som du er det , uten at du trenger å blande deg i hvordan andre tenker, bearbeider og føler om noe de har opplevd.

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Du gjør det til min business ved å opprette tråder. Jeg stilte deg to spørsmål som du helt fint kan svare på uten å bli aggressiv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du eller andre her har ingenting med hvor lenge jeg vil eller trenger å dvele ved dette. Jeg har heller ikke opprettet så mange tråder og om jeg hadde gjort det, hadde det uansett vært min business!

Jeg stusset ved at han opphevet bokkeringen og det må jeg få lov til.

Jeg er følsom , og han sviktet meg. Det tar tid å fordøye sånt, selv om andre hopper på en ny partner med en gang. Jeg har alltid vært selektiv. Du trenger heller ikke lese her. Jeg er fri til å føle, bearbeide, tenke det jeg vil, akkurat som du er det , uten at du trenger å blande deg i hvordan andre tenker, bearbeider og føler om noe de har opplevd.

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Hvorfor oppretter du tråder på et forum om dine problemer hvis du ikke ønsker andres innspill og tanker? 

Anonymkode: ede07...132

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.3.2016 at 20.39, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjerner du blokkeringen hvis du uansett ikke ønsker kontakt med den personen?

Anonymkode: 98a7f...ce8

 

Den 24.3.2016 at 20.49, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du opphevet blokkeringen når du uansett ikke ønsker kontakt med han...

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Fordi jeg kom over blokkeringslista, og gikk kjapt gjennom den. Er ingen vits i å ha navnet hans registrert noe sted. Hvorfor skal jeg ha han på en blokkeringsliste når jeg uansett ikke bryr meg? Jeg hadde så mange blokkert at jeg fjernet blokkeringen på 20 stk tror jeg, han inkludert. 

Anonymkode: a4216...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel blokkert av eksen en gang, før hun etterhvert fjernet den. Utgjorde vel egentlig ingen forskjell for meg siden jeg mentalt var ferdig med forholdet uansett, hadde ikke utgjort noen forskjell om jeg fortsatt var på blokkeringsliste, for vi har uansett ikke kontakt lenger og jeg kommer ikke til å kontakte henne igjen. Når et forhold er ferdig, så er det ferdig - for alltid. Foretrekker clean breaks uten masse drama i etterkant :)

Anonymkode: 6fac9...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...