Gå til innhold

Å oppheve blokkering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du har blokkert noen, men etter en tid opphever blokkeringen. Hvorfor gjorde du det? Kanskje også si hvorfor du blokkerte i utgangspunktet.

Du som har blitt blokkert kan også nevne hvorfor, og hvis vedkommende opphevet blokkeringen, hvordan opplevde du det? Hvorfor tror du vedkommende opphevet blokkeringen og hvordan forholdte du deg til det?

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten fortelle hvor du snakker om blokkering. På kg, mobil eller mail? :forvirra: 

Anonymkode: 37635...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har blokkert noen, men etter en tid opphever blokkeringen. Hvorfor gjorde du det? Kanskje også si hvorfor du blokkerte i utgangspunktet.

Du som har blitt blokkert kan også nevne hvorfor, og hvis vedkommende opphevet blokkeringen, hvordan opplevde du det? Hvorfor tror du vedkommende opphevet blokkeringen og hvordan forholdte du deg til det?

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Regner med at du mener her på Kg? Hvordan vet en at en er blokkert? Det vet ikke jeg.

Og jeg har aldri selv tenkt på å blokkere noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på mobil, på mail, chat osv, fra noen du har hatt noe med.

( ikke her på Kg )

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hvordan tolke at han som blokkerte meg, plutselig opphevet blokkeringen? Jeg vet ikke når, jeg bare sjekket en gang tilfeldig, og så at jeg ikke var blokkert lenger... Har selv fortsatt blokkert han pga det som skjedde, men bare lurer.

Når du opphevet blokkeringen av noen, hvorfor gjorde du det?

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opphevet blokkeringen av eksen nå i vinter, fordi jeg har kommet over han. Så nå kan jeg se bilder av han og han kan gjerne legge ut kyssebilder om han vil uten noe problem for min del. Så for meg fjerner jeg blokkering hvis det ikke sårer meg lenger å se den personen, da er jeg helt ferdig følelsesmessig for å si det sånn.

Anonymkode: a4216...134

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opphevet blokkeringer på x-svigemor fordi jeg tilfeldigvis ramla over blokkerte mennesker og så ikke vitsen med å ha hu der lenger siden det er 2år siden hu klikket mentalt på meg fordi jeg dumpa sønnen hennes. 

Ikke fordi jeg ønsker kontakt eller noe, har ikkenoe til overs for dama, men regner med hun lar meg være i fred nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opphevet blokkeringen av eksen nå i vinter, fordi jeg har kommet over han. Så nå kan jeg se bilder av han og han kan gjerne legge ut kyssebilder om han vil uten noe problem for min del. Så for meg fjerner jeg blokkering hvis det ikke sårer meg lenger å se den personen, da er jeg helt ferdig følelsesmessig for å si det sånn.

Anonymkode: a4216...134

Var det for at du ønsket å ha han i livet ditt, som venn, eller var det uten tanke på mer kontakt? Hvem var det som blokkerte først? Blokkerte han deg også? Hvorfor blokkerte du/ han hverandre?

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var det for at du ønsket å ha han i livet ditt, som venn, eller var det uten tanke på mer kontakt? Hvem var det som blokkerte først? Blokkerte han deg også? Hvorfor blokkerte du/ han hverandre?

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Jeg blokkerte han fordi jeg ville glemme han. Nå betyr han ingenting for meg lenger. Jeg ønsker ikke kontakt heller, jeg bryr meg rett og slett ikke. Hadde han kontaktet meg hadde jeg blokkert igjen.

Anonymkode: a4216...134

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen : er det andre som har erfaringer med å blokkere noen, og hvorfor dere gjorde det evt at dere ble blokkerte. 

Kan noen fortelle meg om man kan motta mail hvis man er blokkert på chat ( chat på mail program )?

Og er mobil knyttet til chat/mail?

 

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mailen er tilknyttet mobilen er noe man velger selv evt. Og mail kan man motta selv om man har blokkert ellers, men man kan lage er regel i mailklienten sin om at alle mailer som kommer fra en viss person skal gå rett til enten sletting eller søppel. I gmail f.eks så velger man ignorer og så ser man ikke om det kommer mail fra den man har ignorert. Så mailen er jo der, bare at den ligger i papirkurven. 

Anonymkode: e5b46...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller fleste tilfeller hvor jeg har blokkert noen, er det rett og slett fordi personen har vært fryktelig plagsom, ekkel eller frekk. Nå er det kjempelenge siden jeg har blokkert noen selv, men gjorde det for noen år siden, og da var grunnene de jeg nevnte. (dette på Facebook)

Har også blitt blokkert. Kjæresten til en kompis blokkerte meg fra hans facebook fordi hun var helt sykt sjalu.

Anonymkode: 5b084...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke du en tråd om dette for litt siden også? 

Jeg dumpet en fyr en gang og da ble han så sur at han slettet og blokkerte meg overalt.  Barnslig synes nå jeg. Jeg vet ikke om han har opphevet blokkeringene, og det kunne ikke ha brydd meg mindre.

Anonymkode: 56349...ca4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg sliter ennå med hendelsen med han som gikk bak ryggen min. Han blokkerte meg, men skrev meg ei mld jeg aldri svarte ( på pga sviket hans ). Har nå i ettertid sett at han har opphevet blokkeringen, men jeg blokkerte han igjen etter jeg så det. Men det er fortsatt vondt at han holdte på med ei anna som han gjorde, og måten han var imot meg på slutten. Jeg skrev sist at han aldri var kjæresten min siden han sviktet meg sånn som han gjorde. Da skrev han ei mld noen dager etterpå som jeg aldri svarte på. Jeg tenker : hvis han virkelig angret, hadde han vel unnskyldt seg? Tror dere han fortsatt ser hun andre selv om han opphevet blokkeringen til meg? Hvorfor opphevet han blokkkeringen? Siste kontakten vi hadde var vonde ord til hvernandre, og dette er noen mnd siden nå. Jeg har fortsatt blokkert han...

 

Ts

Anonymkode: 98a7f...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har det vondt, men du må bare komme deg videre. Han har ny kjæreste nå og det er 10 måneder siden du gjorde det slutt. Snart ett år. Husk at du gjorde det slutt og at dere var ikke sammen, men datet. Det gjør fortsatt vondt, like vondt som om dere var sammen, men han hadde ingen rett og forpliktelser til deg når dere datet så veldig av og på. Husk at du dumpet han ofte. Så datet dere par ganger igjen. Før han ble dumpet av deg på nytt. Du hadde god grunn, men likevel. Dere hadde ikke noe stabilt å bygge forholdet på. Du må bare respektere at han etter å bli dumpet X antall ganger ikke ønsket mere. Unn han å komme seg videre og finne lykken. Unn deg selv å finne lykken! Glem denne tosken. Finn deg en som elsker deg. Som kan gi deg tilbake det samme det du har å gi. Kom igjen, stable deg på beina! Heier på deg. Drit i om du er blokkert eller ikke, han er ditt søppel fra ett år tilbake!

Man må oppheve blokking for å slette noen, hvis ikke ligger de fortsatt i lista men som blokkert. Det er min teori, jeg gjør det hvertfall slik, er irriterende å se navnet til den man har kuttet kontakten til. 

Anonymkode: ede07...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blokkert noen som har gått bak ryggen min og spredt usanne rykter. Jeg var veldig såret og ville markere at sånne mennesker ikke får ha noe med meg å gjøre. Dette er noen år siden og jeg har kuttet de helt ut. Når jeg tilfeldigvis kom over "blokkert - listen" og så at de lå der fremdeles så bare opphevet jeg. Rett og slett fordi jeg ikke bryr meg lenger.

Anonymkode: dd755...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert en eks som drev å susa på linkedin og ga meg poeng i hutt og ve, som "stakk innom" på jobben min og viste null sosial intellegens på FB ved å like ditt og datt og kommenterer på profilen til typen min. Jeg blokkerte han overralt og vet han synes jeg er teit og rar som gjorde det - men jeg ble så drittlei av den creepy oppførselen hans. Jeg kommer nok aldri til å heve blokkeringen nei.

Anonymkode: 22705...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert en bekjent med en psykiatrisk diagnose som har sendt mange lange meldinger om vrangforestillingene sine, og bedt om å låne penger av meg. Den blokkeringen har jeg aldri tenkt å oppheve.

Jeg har slettet fra facebook to tidligere venninner som var dårlige venner. Disse kommer jeg aldri til å ta tilbake.

Blokkerer/fjerner jeg noen, så mener jeg det.

Anonymkode: fcf1e...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. mars 2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Jeg blokkerte han fordi jeg ville glemme han. Nå betyr han ingenting for meg lenger. Jeg ønsker ikke kontakt heller, jeg bryr meg rett og slett ikke. Hadde han kontaktet meg hadde jeg blokkert igjen.

Anonymkode: a4216...134

Hvorfor ikke bare slette han? 

Anonymkode: 14dc7...eb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...