Gå til innhold

Hvilke sexfantasier har du som du ALDRI ville turt å si høyt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sexfantasier har jeg mye av :) F.eks at jeg er veldig ung og tvangsgiftet med en ekkel, eldre mann som krever sitt av meg. Denne mannen kan gjerne ha en annen kone også, en eldre, streng og kravstor en...

Eller at mannen min tar seg en kone til, en ung og uerfaren en som plikter å tilfredsstille han på måten han liker. Fantaserer om å se på at ham lærer henne hvordan hun skal suge ham helt inntil rota, hun sikler og brekker seg, og at hun pent må lære seg at mannen krever å få ta henne i ræva. Jeg kan hjelpe til med å sleike henne og holde henne på plass.

 

Nå var dette fantasier, ikke sant, så jeg trenger vel ikke på påpeke overfor de kjøtthuene som eventuelt ikke skjønner det at jeg ikke har noen planer om å gjennomføre?

Det var også en periode i livet hvor jeg fantaserte om å bli voldtatt av en svær gorilla (bokstavelig talt) :laugh: 

 

Anonymkode: 71ec1...c26

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Sunday, March 06, 2016 at 18.56, frk91 skrev:

Anonymknapp trenger jeg ikke, da ingen vet hvem jeg er her på forumet. Jeg har lyst til at typen skal knulle meg i nazistuniform, behandle meg som en slave og dominere meg(mens han er i uniform). Har en spesiell fascinasjon for nazister, og han ser så hel-arisk ut at han hadde vært ekstremt deilig i uniform. 

Og nei jeg er ikke rasist, jeg bare tenner på autoriteter og uniformer. 

Jeg kjenner ei fra USA som har samme fetisj! Hun tror at hun foretrekker den foran f.eks politiuniform fordi dette er det mest autoritære hun kan forestille seg.  

Jeg har bok temmelig kjedelige fantasier, men de er likevel ikke noe jeg snakker høyt om, ikke med mannen en gang. Jeg har fantasert om: 

- Å bli slikket av en kvinne

- Bill Clinton 😳

- Å være en kvinnelig "James Bond" som redder en kjekkas i nød, og han er såååå takknemlig og ser på meg som tidenes helt, og så gjør han bokstavelig talt alt for meg i senga etterpå som "takk". 

Anonymkode: f75cd...3c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan fortelle om alt av rå og kinky varianter til mannen, men det jeg ikke sier så mye om er nok at jeg har lyst til å forføre venner og kolleger. Sette meg på fanget eller bruke hender så pikken kommer opp og frem. Eller at de bare får fryktelig lyst på meg uten forvarsel

Anonymkode: 2afab...3a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fantasier jeg ikke har fortalt kona om, men jeg kan dele en av dem og kanskje den drøyeste.

Fantasien går ut på at hun selger meg bort som mannlig hore til eldre menn. Av og til flere av gangen. Hun tar i mot betalingen, bestemmer hva de kan gjøre med meg og hvor lenge. Av og til arrangerer hun det som selskap med flere, både menn og kvinner, og der jeg må servere dem maten. Under middagen blir jeg klådd på og må kanskje gå med butt plugg og sexy dameundertøy. Ender med sex med hver enkelt av dem. Hun deltar av og til, i så fall har hun sex med flere av gjestene.

Det hele går mest ut på å bli ydmyket, ikke så mye det å ha sex egentlig. Fantasien har utviklet seg endel. Vi fantaserer endel sammen også, og det er hun som har utviklet deler av fantasien. Digger å fantaserer sammen!

Anonymkode: 298f3...986

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å ha sex med en som dominerer og er " stygg" mot meg. Kaller meg jævla fitte, er sint av en eller annen grunn. Presser meg til veggen og slår meg i ansiktet. Presser pikken mot munnen min og ber meg suge. Han slikker meg bruker dildo på meg , men lar meg ikke komme selv om jeg vil. 

Gjerne bli bundet fast , ikke ha mulighet til å gjøre noe. 

Anonymkode: 5c976...69e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.3.2016 at 22.47, frk91 skrev:

Jeg har fortalt det til han, men det er litt risky å kjøpe en uniform om noen finner det ut. Tar seg ikke ut om feil personer finner ut at en politimann liker å leke nazist på fritiden..

Akkurat DET tror jeg ikke dere skal bekymre dere over. Folk kjøper de merkeligste uniformer, gadgets etc i sexsammenheng.
Det er ingen som finner det så lenge dere gjemmer uniformen. Og alle yrkesgrupper har rom for at man har et privatliv på fritiden, også politiet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sexfantasier har jeg mye av :) F.eks at jeg er veldig ung og tvangsgiftet med en ekkel, eldre mann som krever sitt av meg. Denne mannen kan gjerne ha en annen kone også, en eldre, streng og kravstor en...

Eller at mannen min tar seg en kone til, en ung og uerfaren en som plikter å tilfredsstille han på måten han liker. Fantaserer om å se på at ham lærer henne hvordan hun skal suge ham helt inntil rota, hun sikler og brekker seg, og at hun pent må lære seg at mannen krever å få ta henne i ræva. Jeg kan hjelpe til med å sleike henne og holde henne på plass.

 

Nå var dette fantasier, ikke sant, så jeg trenger vel ikke på påpeke overfor de kjøtthuene som eventuelt ikke skjønner det at jeg ikke har noen planer om å gjennomføre?

Det var også en periode i livet hvor jeg fantaserte om å bli voldtatt av en svær gorilla (bokstavelig talt) :laugh: 

 

Anonymkode: 71ec1...c26

Skøyeraktig. ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feedism. Eksen la på seg en del da vi var sammen, og det var en skikkelig turn on, men kunne jo ikke si det.

Anonymkode: 46ce3...f68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feedism. Eksen la på seg en del da vi var sammen, og det var en skikkelig turn on, men kunne jo ikke si det.

Anonymkode: 46ce3...f68

støtter den her!

har så utrolig lyst på en mann som ikke er redd for å la seg selv "forfalle"! en som er villig til å bare slappe av i sofan hver dag mens jeg mater han med allslags søppelmat slik at han gradvis blir større og større! 

men samtidig er det like hot med en som ikke prøver, men som likevel går opp i vekt fordi han ikke klarer å kontrollere seg selv...:hjerter:

Anonymkode: 07c63...c93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og innlegg som beskriver brudd på norsk lov, samt svar til disse.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en transseksuell kvinne. Det er kanskje ikke så outrert, men det er ikke noe man kan snakke om åpent, siden man lett blir tillagt mange andre egenskaper og preferanser i tillegg til fascinasjonen for transseksualitet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mann 42 skrev:

Sex med en transseksuell kvinne. Det er kanskje ikke så outrert, men det er ikke noe man kan snakke om åpent, siden man lett blir tillagt mange andre egenskaper og preferanser i tillegg til fascinasjonen for transseksualitet.

Mener du da såkalte shemales/ladyboys med både pikk og pupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi... glad jeg kom over denne tråden. Vet jo ikke hva andre fantaserer om, så har følt meg litt fucka i hodet.

Jeg tenner på at kjæresten min har seg med andre jenter. Gjerne at jeg ser det gjennom et vindu e.l.  Det er jo virkelig ikke noe jeg ønsker at skal skje i virkeligheten, derfor skjønner jeg ikke hvorfor det tenner meg sånn! 

Også tenner jeg på menn i uniform. Særlig brannmenn. Men det er vel mer eller mindre normalt.

Anonymkode: 5a6de...523

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulle nabokona i kjelleren hvor jeg bor, der hun har på seg korsett, støvletter og halsbånd. Hun behandles som om hun var min sex-slave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Mener du da såkalte shemales/ladyboys med både pikk og pupper?

Ja, det er akkurat det jeg mener, men de foretrekker selv at man omtaler dem som transseksuelle. Eller transpersoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Mann 42 skrev:

Ja, det er akkurat det jeg mener, men de foretrekker selv at man omtaler dem som transseksuelle. Eller transpersoner.

Ok.

Ja..derfor jeg skrev såkalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holde meg til temaet, dvs "sexfantasier som du ALDRI ville turt å si høyt": Det kommer nok helt an på publikum. Jeg har for noen år siden brettet ut det meste av min seksuelle atferd til en kvinnelig forsker fra Folkehelseinstuttet, og ville nok si ting som de er til psykolog eller prest - men noen fantasier vil jeg helst holde for meg selv. Jeg lar også kjæresten ha sine sexfantasier i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter i lunsjen på jobb og snakker om trening. (Noen av mine kolleger trener MYE. Jeg trener svært lite for tiden fordi jeg prøver å legge på meg (dessuten er det snø og kaldt ute).) Jeg sier at jeg trener svært lite bortsett fra i senga og tilsvarende. Én av dem lurer på hva "tilsvarende" betyr og jeg sier at ting som gjøres i senga også kan gjøres andre steder. Han lurer på hvor og jeg sier at jeg gjerne kan fortelle, men at jeg har brent meg før med å si mer enn folk tåler og det blir ubehagelig (det har jeg), så jeg vil forsikre meg om at alle tåler det før jeg evt fortsetter. Folk spøker og ler litt før alle bortsett fra to går. Jeg blir igjen utfordret på å si noe spennende og jeg forteller om at vi som har vært gift i mange år snakker og gjør mye når det kommer til sex, og forrige uke fikk jeg orgasme i en stilling jeg aldri har prøvd før (det er og sant). De ønsker å høre og jeg prøver å forklare, ganske detaljert, men jeg husker ikke helt hvor jeg hadde mine ben. Jeg sier at jeg kan bare huske det hvis jeg prøver. Han som har snakket mest åpner armene og kikker ned i fanget sitt, der jeg ser en bul. Jeg sier at hvis jeg skal vise på han må han sette seg ned på gulvet med bena spredt og støtte seg på armene litt bakoverlent. Jeg setter meg oppå og prøver å finne ut hvor bena mine var da jeg kjente det var godt med min mann. Jeg husker at jeg holdt mine hender rundt hoftene til mannen min, så jeg prøver å gynge litt og kjenner godt bulen i buksa på min kollega. Jeg finner stillingen jeg hadde da jeg fikk orgasme og sier at det var sånn. Jeg visker han i øret at nå fikk jeg ordentlig lyst på ham før jeg reiser meg opp. Han andre kollegaen som har sett på er singel og mye mer uerfaren og spør nå om jeg kan vise en god stilling på ham og. Jeg tenker meg litt om før jeg sier at han og kan sette seg ned på gulvet omtrent som han andre. Jeg setter meg oppå, denne gangen med ryggen mot ham, lener meg fremover og legger mine ben i kryss bak ryggen hans. Jeg sier jeg trenger litt hjelp med gyngingen, for det er ganske slitsomt å holde meg fast sånn og ber ham holde meg rundt hoftene. Jeg kjenner helt tydelig bulen i buksa hans og, og jeg sier at for at det skal bli ekstra godt for meg kan han holde "her", og jeg flytter den ene hånda hans mot klitoris. Vi gynger tre-fire ganger med ganske høy intensitet før jeg reiser meg opp igjen. 

Jeg har flere fortsettelser på denne fantasien, men jeg kan ikke fortelle den til mannen min med disse personene involvert. Jeg har naturligvis ingen planer om å bytte ut mannen min, men jeg føler likevel ikke for å si at jeg fantaserer om kolleger selv om det bare er sex. Vi fantaserer sammen om at andre er involvert, men aldri noen konkrete som vi vet hver mer annet enn hvilke kjendiser vi kunne hatt sex med.

En annen variant er at jeg sitter i lenestolen min på kontoret og leser med bena slengt opp på en stol. Jeg har på meg skjørt og støvletter og han ene kommer inn og sier at jeg har fine sko. Jeg strekker det ene benet høyt i været så skjørtet faller litt bort og avdekker mer av låret mitt mens jeg smiler og sier tusen takk. Han sier at det er farlig å gjøre sånn, og jeg lurer på hvorfor. Han sier han kan bli kåt. Jeg svarer "så hyggelig" og erter ham enda mer. En helt usannsynlig fantasi er da at han lukker døra bak seg, drar meg opp fra stolen og tar meg hardt opp mot veggen. En annen variant er at vi avtaler sex, men at jeg må ringe mannen og høre at det er greit først. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...