Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2016


Gjest Jacklost

Hvem vil dere skal vinne årets sesong av Robinsonekspedisjonen?  

30 stemmer

  1. 1. Hvem vil dere skal vinne årets sesong av Robinsonekspedisjonen?

    • Alex Ek.
      6
    • Alexander Skorpen
      9
    • Anya Bjerke
      0
    • Caroline Haga
      0
    • Tone Vogt Presthagen
      0
    • Erik Fjeldstad
      0
    • Espen Hammersvik
      2
    • Flemming Rethmar jr.
      3
    • Marte Ytre-Hauge
      4
    • Melissa Bertelsen
      1
    • Pål Tychesen
      0
    • Thomas Larsen
      5


Anbefalte innlegg

rompene* 

Dumme telefon :)

Anonymkode: d51e9...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg digger Alex, og heier på han! Men jeg lurer på en ting. Dersom en av jentene i konkurransen hadde valgt å gå toppløs, ville de sensurert brystene i programmet da? Alex har jo sagt at han har sluttet å ta testosteron, og jeg synes han har ganske tydelige kvinnelige former... På overkroppen hvertfall. 

Jeg bare lurer på om det finnes noen retningslinjer for dette. Eller kanskje det ikke er noe å lure på og jeg bare har for lite gjøre...

Anonymkode: ade3d...464

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka

Kjenner jeg ikke er så gira på å se gårsdagens episode. Syns denne sesongen har vært kjedelig og lite spennende. Bør jeg fortsette å se? Nå vet jeg jo hvem som røk denne episoden og det var heller ingen overraskelse. Lurer på om det er verdt å se videre når jeg syns det har vært så kjedelig så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Notatboka skrev:

Kjenner jeg ikke er så gira på å se gårsdagens episode. Syns denne sesongen har vært kjedelig og lite spennende. Bør jeg fortsette å se? Nå vet jeg jo hvem som røk denne episoden og det var heller ingen overraskelse. Lurer på om det er verdt å se videre når jeg syns det har vært så kjedelig så langt..

Enig. Forrige sesong var bra. Nesten så jeg savner slemmegjengen :fnise: Syns castingen i år er dårlig og mange kjedelige folk med. Gjesp!

Anonymkode: 2dbf7...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Notatboka skrev:

Kjenner jeg ikke er så gira på å se gårsdagens episode. Syns denne sesongen har vært kjedelig og lite spennende. Bør jeg fortsette å se? Nå vet jeg jo hvem som røk denne episoden og det var heller ingen overraskelse. Lurer på om det er verdt å se videre når jeg syns det har vært så kjedelig så langt..

 

Er så enig.. Vanvittig kjedelig sesong. Kjente i går at jeg bare ikke brydde meg om hvem som røk en gang. Engasjerer meg ikke. Vet ikke om det er konseptet eller personene, eller mangel på spill som er utslagsgivende for kjedsomheten. Gjesper meg gjennom hver søndag kun fordi jeg ser på sammen med samboeren, ellers hadde jeg gitt opp for lenge siden. 

Er det lenge til det er ferdig eller??

Anonymkode: b9fbb...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sesongen virkelig har tatt seg opp.

Veldig spennende episode nå på søndag! Og nå får jo de besøk hjemmefra tydeligvis - det er alltid spesielt. 

 

Anonymkode: 3c0f1...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om det er TV2 som har lagt en litt kjedelig vinkling på serien i år? Tviler på det har vært så lite taktikk og drama egentlig! Men det er jo hva TV velger å vise..
Men jeg syns også sesongen har tatt seg betraktelig opp... og det blir spennende med besøk hjemmefra! 
Hvem tror dere er nestemann som ryker?

Anonymkode: 8d61f...191

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke en av jentene vinner. Håper enten Fleming, Espen eller Alex vinner. Han Alex som er født som kvinne. Lurer på om Fleming bruker immuniteten i kveld. Han fant den vel?

Anonymkode: 2dbf7...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det jo se ut som det blir mer taktikk på øya igjen. Nå er det jo noen som har brutt alliansen og nye allianser må da lages så de som er vant til å være sterke holder seg sterke.

Men hvorfor i all verden brukte ikke Flemming immuniteten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utrolig glad for at Flemming røk. Likte han godt i starten, men syns han hadde veldig ovenpå og ned holdning nå mot slutten. Skjønner veldig godt at de andre deltakerene ikke hopper av glede over at han begynner på et byggeprosjekt og forventer at alle stiller opp og bidrar like mye når de selv ikke helt ser nødvendigheten med prosjektet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, Faith- skrev:

Jeg var utrolig glad for at Flemming røk. Likte han godt i starten, men syns han hadde veldig ovenpå og ned holdning nå mot slutten. Skjønner veldig godt at de andre deltakerene ikke hopper av glede over at han begynner på et byggeprosjekt og forventer at alle stiller opp og bidrar like mye når de selv ikke helt ser nødvendigheten med prosjektet. 

Enig. Ganske dust han ikke brukte immuniteten da.  Men men like greit han røyk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det Flemming tenkte? Og hvem er egentlig i alliansen hans?

Sånn som jeg forstår det så er det jo selvsagt at Alexander, og de to jentene er en allianse. Mener han da at de tre andre gutta skulle stemme Alexander? altså, Espen gå imot sin egen lag Nord-kamerat Alekander?

Alex stemnte flemming. Det gjorde enten Espen eller Thomas også, sannsynligvis Thomas (som da ikke hørte på jentene)..

Merkelig at Flemming stoler såpass på alle gutta, hvis man ser bort ifra Alexander som har jentene i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trompeten skrev:

Hvordan er det Flemming tenkte? Og hvem er egentlig i alliansen hans?

Sånn som jeg forstår det så er det jo selvsagt at Alexander, og de to jentene er en allianse. Mener han da at de tre andre gutta skulle stemme Alexander? altså, Espen gå imot sin egen lag Nord-kamerat Alekander?

Alex stemnte flemming. Det gjorde enten Espen eller Thomas også, sannsynligvis Thomas (som da ikke hørte på jentene)..

Merkelig at Flemming stoler såpass på alle gutta, hvis man ser bort ifra Alexander som har jentene i ryggen.

Kanskje Flemming trodde han hadde hele lag Sør bak seg. Han var jo en av dem som fortsatt tviholdt på at det fortsatt var de gamle lagene. Og da trodde han vel jentene også kom til å stemme ut folk fra Nord, selv om det er ganske godtroende når jentene hadde fått så god kontakt med Alexander og de ganske tydelig ikke var veldig happy med måten han behandlet dem på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Aexander,  Espen, Caroline og Martha stemte Flemming , mens Flemming, Alex og Thomas stemte Alexander? 

Synes det er rart han var SÅ skråsikker på Alexander ville ryke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Faith- skrev:

Kanskje Flemming trodde han hadde hele lag Sør bak seg. Han var jo en av dem som fortsatt tviholdt på at det fortsatt var de gamle lagene. Og da trodde han vel jentene også kom til å stemme ut folk fra Nord, selv om det er ganske godtroende når jentene hadde fått så god kontakt med Alexander og de ganske tydelig ikke var veldig happy med måten han behandlet dem på. 

Ja, men han kan ikke tro det når han vet de to jentene kommer utrolig godt overens med den personen han stemte på. Så han må vel ha trodd at Espen og Thomas også skulle stemme Alexander. Eneste som skurrer er at begge ikke er i hans allianse. 

Er så rart at han ikke brukte immuniteten. Men jentene må jo ha hintet til at han ikke ville bli stemnt på da. Likevel, sjangsespill og ikke helgardere seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flemming angrer nok på han ikke brukte immuniteten, men noen ganger må man gamble litt. Noe han gjorde. Men kommer det ingen utfordre inn? 

Anonymkode: 2dbf7...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 jentene gjør jo ingenting. De bare soler seg. Dumt at Flemming røyk ut. Han var den som bidro mest og fortjente og vinne!

Anonymkode: 42b67...af7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De 2 jentene gjør jo ingenting. De bare soler seg. Dumt at Flemming røyk ut. Han var den som bidro mest og fortjente og vinne!

Anonymkode: 42b67...af7

Enig. Håper IKKE en av de vinner. Klager over at de måtte jobbe litt på en fridag pga de skulle sole seg. Makan.

Anonymkode: a9573...0b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...