Gå til innhold

Hvor kjøper du sengesett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kid. Har kjøpt de dyreste når de er på salg. De er superdeilige. 

Anonymkode: 6e366...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det slo meg at jeg aldri har kjøpt et eneste sengesett. Har fått alt jeg har i gave.

Jeg har kjøpt billig laken på Europris og Skeidar siden jeg har byttet en del på sengestørrelser, og hvite putetrekk på IKEA da jeg har begynt å bruke to puter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid, Princess og Bohus (som her i området fører Høie-sengetøy som jeg synes er veldig deilige). Jeg handler alltid på sånt på tilbud da jeg sjelden har nødbehov og ikke er så veldig opptatt av hvordan det ser ut (selv om jeg styrer unna de styggeste). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

De siste par settene jeg kjøpte er fra nettbutikken indusia.no og jeg er strålende fornøyd. Kan virkelig anbefales - spesielt om man har dobbeldyne.

Tidligere har jeg stort sett kjøpt på Kid og Princess når det er salg. Har også ett sett fra Høie og ett fra Lexington. Er vel egentlig fornøyd med alle, men synes de starter å bli litt blasse i fargen etter bare noen vask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kid når de har 50% på sengetøy for da kan jeg kjøpe de mykeste uten å måtte blakke pengboka helt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.3.2016 at 16.55, AnonymBruker skrev:

Helt enkelt, spør dere om tips til sengesett. Billig og bra! :fnise: På nett eller i butikk? 

Anonymkode: 1c751...77a

Billig og billig... man får det man betaler for. Jeg liker å kjøpe kvalitet, og kjøpte nettopp dette fine sengesettet fra Høie hos Soveromsbutikken.

Jeg har handlet billige sengesett før, og det irriterer meg alltid hvor bortkastede penger det er. De blir stygge etter vask, revner i åpningen og er generelt stivere og dårligere kvalitet enn f.eks. nettopp Høie. Høie leverer kvalitetsvarer som holder i mange år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler som regel sengesett på Kid eller Princess når det er salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt på princess, Kid og Ikea, men stort sett er det noe jeg får i gaver.

Ikea sine sengesett passer helt utmerket til min dyne fra Kid forøvrig. Største problemet med dem er at de formsydde laknene alltid er i minste laget. løsninga har blitt å kjøpe laken som er en størrelse opp fra det senga faktisk er. Om senga er 1 60, så kjøper jeg laken til 1 80 seng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Fru Lyng og hos Princess.

Kjøper bare når jeg finner i sateng eller damask på tilbud.

Har bare dobbeldyner på 200x220, så det blir penger av det om jeg ikke skulle beholdt bakkekontakten :ler:

Har rikelig med sengetøy, så behovet for nytt er ikke akutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Hos Kid, Princess og Hansen&Dysvik. 
IKEAs sengesett passer ikke hos oss, da de er 10 cm breiere enn dynene våre. Jeg liker ikke at sengesettene er for store, slik at det blir løst stoff :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...