Gå til innhold

Folk som skiifter profilbilde på fb hver måned (evt. oftere)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..eller legger ut bilder av seg selv er så patetiske. Får oppmerksomhetssyk-vibber av dem. Er de så usikre på seg selv at de må ha likes?

Har en venninne som skifter nesten på dagen hver andre måned. Veldig gjennomskuelig.. hahah . Gidder ikke like i alle fall :P

Flere som tenker det samme? og har dere mange sånne på vennelista?

Anonymkode: f24d6...277

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker sånn jeg også må jeg innrømme. Samme med de som sender selfies på snap hele tiden. Men de får bare holde på, har tydeligvis stort eksponeringsbehov og er skikkelige likes-horer. 

Jeg er veldig sjelden innom Facebook, så følger ikke så godt med, men tror nok jeg har noen sånne på vennelista, ja. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med de som hele tiden bytter tilbake til gamle profilbilder, for å få enda flere likes på disse :rolleyes:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studenten95
12 minutter siden, Salka skrev:

Tenker sånn jeg også må jeg innrømme. Samme med de som sender selfies på snap hele tiden. Men de får bare holde på, har tydeligvis stort eksponeringsbehov og er skikkelige likes-horer. 

Jeg er veldig sjelden innom Facebook, så følger ikke så godt med, men tror nok jeg har noen sånne på vennelista, ja. :P 

 

4 minutter siden, Cashbah skrev:

Samme med de som hele tiden bytter tilbake til gamle profilbilder, for å få enda flere likes på disse :rolleyes:

Men hva definerer dere som ofte egentlig? Jeg har ikke selv byttet på over et år, men reagerer ikke dersom en person bytter med to måneders mellomrom? Synes egentlig bare det er morro at folk legger ut litt bilder av seg selv, er gøy å se. Og å bytte tibake til et gammelt profibilde en gang i blant må vel være greit? Men altså - ser det om det gjøres systematisk da. Og siden dere "fniser" av andre på fb - har dere aldri bytte bilde selv? :) 

Og så synes jeg det kommer an på hvike bilder det er også. Mange selfies som er helt like er jo f.eks. litt teit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, studenten95 skrev:

 

Men hva definerer dere som ofte egentlig? Jeg har ikke selv byttet på over et år, men reagerer ikke dersom en person bytter med to måneders mellomrom? Synes egentlig bare det er morro at folk legger ut litt bilder av seg selv, er gøy å se. Og å bytte tibake til et gammelt profibilde en gang i blant må vel være greit? Men altså - ser det om det gjøres systematisk da. Og siden dere "fniser" av andre på fb - har dere aldri bytte bilde selv? :) 

Og så synes jeg det kommer an på hvike bilder det er også. Mange selfies som er helt like er jo f.eks. litt teit. 

Jeg bytter vel ca. hvert tredje/fjerde år. Dette er fordi jeg er ung og forandrer meg. Så i sommer tenker jeg at det kan hende jeg bytter igjen. Og nei, å bytte tilbake til gamle profilbilder skjønner jeg ikke vitsen med - foruten å få flere likes og oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på listen min som bytter 2-3 ganger i uken :P syns 1 gang i mnd eller hver 2 mnd er helt innafor, så lenge det ikke er en "ny versjon" av den samme selfien

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva folk bruker sin Facebook til er meg revnene likegyldig. Det som ikke fanger min interesse scroller jeg pent og rolig forbi og tenker ikke noe mer over det. Jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig å henge seg opp i slike ting?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skogkløver skrev:

Jeg har en på listen min som bytter 2-3 ganger i uken :P syns 1 gang i mnd eller hver 2 mnd er helt innafor, så lenge det ikke er en "ny versjon" av den samme selfien

Jeg også! I tillegg byttes bannergreia like ofte. Unger og mann på banneret og trutmunn og kløft i ulike varianter på profilbildet.:kyss2: Må innrømme at akkurat det har gjort at jeg har fått et litt annet syn på henne etter hvert, for dette er ei dame jeg kjente før jeg fikk fb-konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver måned er jo ikke ofte. Selv bytter jeg ikke profilbilde mye, burde egentlig gjort det, for det jeg har er gammelt og jeg har jo forandret meg litt siden da.

Skjønner irritasjonen med de som bytter flere ganger i uka, spesielt når de rullerer på nesten helt like selfier. Hadde en sånn på vennelista en gang som jeg slettet for det var så slitsomt. Byttet profilbilder et par ganger om dagen, utallige statuser som "Natta!" "Nå er jeg litt sulten... hmmmm...." osv.

Men på generelt grunnlag synes jeg det er hyggelig med de som bytter profilbilde litt oftere (så lenge det ikke er hver dag), ser ikke på det som oppmerksomhetssykt. Ser heller ikke problemet med å bruke gamle bilder innimellom. Noen bytter profilbilde til et bryllupsbilde på bryllupsdagen sin, eller til et med barnet når det har bursdag, eller til et "mimrebilde" fra gamle dager osv, synes det er en morsom måte å få innblikk i andres hverdag på, holde seg oppdatert på hva de driver med og tenker på. Hva er ellers poenget med å være på FB hvis ingen "får lov" til å legge ut noe?

Hvis dere blir så opphengt i at folk bruker FB på en helt normal måte får dere heller droppe det helt eller slette/skjule de vennene dere irriterer dere sånn over. I stedet for å sitte på KG og slenge dritt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..eller legger ut bilder av seg selv er så patetiske. Får oppmerksomhetssyk-vibber av dem. Er de så usikre på seg selv at de må ha likes?

Har en venninne som skifter nesten på dagen hver andre måned. Veldig gjennomskuelig.. hahah . Gidder ikke like i alle fall :P

Flere som tenker det samme? og har dere mange sånne på vennelista?

Anonymkode: f24d6...277

Jeg skifter ofte profilbilde pga jeg blir lei av å se trynet mitt :)

Også finner jeg feil på, uff der så jeg for sminket ut, uff der så jeg sint ut osv... 
Så skifter jeg. Ikke fordi jeg vil deie meg og legge ut et enda penere ett, men pga jeg blir lei av mitt eget bilde.
Det er som å se seg selv i speilet hver dag, en blir litt lei... for hver gang jeg logger på fb, ser jeg det trøtte trynet mitt, og da er det godt med litt variasjon :) 

Anonymkode: 46d8c...b6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skifter ofte profilbilde pga jeg blir lei av å se trynet mitt :)

Også finner jeg feil på, uff der så jeg for sminket ut, uff der så jeg sint ut osv... 
Så skifter jeg. Ikke fordi jeg vil deie meg og legge ut et enda penere ett, men pga jeg blir lei av mitt eget bilde.
Det er som å se seg selv i speilet hver dag, en blir litt lei... for hver gang jeg logger på fb, ser jeg det trøtte trynet mitt, og da er det godt med litt variasjon :) 

Anonymkode: 46d8c...b6e

Hvor ofte da?

Anonymkode: f24d6...277

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig det er fint at folk bytter profilbilder/legger ut nye bilder ofte. Jeg lever i typisk  familieliv, og har bosatt meg langt unna der jeg egentlig er fra, og føler derfor at jeg går glipp av mye av hverdagen "der hjemme". Syntes det er så koselig å se bilder av mine gamle venner og venninner, barna deres, dyrene deres, hjemmene deres, og det å få se hva de driver med i hverdagen. 

Facebook hadde vært utrolig kjedelig hvis det kun var reklameannonser av firmaer som folk har likt, spill, morsomme bilder og videoer. Det personlige blir jo borte uten bildene. 

Men... En på vennelisten leggen ut 1-6 selfies hver dag, der det er nøyaktig samme flørtende blikket og trutmunn. Bildet er jo tatt såpass nærme, at ikke engang bakgrunnen endrer seg. Kun mengden mørke lokker som faller foran ansiktet hennes, og om hun har mørke eller lyse klær på seg. 

Anonymkode: cec4a...a6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, nå skrev jeg et innlegg som forsvant da jeg skulle poste det. Men det jeg mener er at jeg syns de som bytter bilde flere ganger i uka er patetiske. Burde kanskje spesifisert det siden noen sikkert ikke skjønte det. En gang hver annen mnd er helt innafor og ikke noe jeg legger merke til. 

Dessuten kommer det an på hva slags bilder man legger ut. Det er noe helt annet å legge ut bilder av seg selv på skitur, storbyferie, moroselfie med katten/hesten/hunden enn bilder med trutmunn, puleblikk og puppa pushet opp til rett under haka som skriker etter oppmerksomhet og likes. Og det er sistnevnte bilder jeg syns er patetisk. Jeg har en venninne som holder på sånn. Bytter bilde "hele tiden" og bare den type selfies og det er ikke vanskelig å skjønne hva hun vil med bildene. Hun har alltid vært veldig oppmerksomhetssyk, helt siden vi var små, nå har hun passert 30. Hun har over en kg silikon i hver pupp og de var store naturlig også, nå er de større enn Pamela sine var på det største. Liker henne veldig godt på alle andre måter selv om det er trist at hun er så oppmerksomhetsyk, mest for hennes egen del. Men det er ikke dermed sagt at jeg henger meg opp i det, det gjør jeg ikke, det er vesentlig forskjell på å henge seg opp i og å tenke at folk som bytter bilde hele tiden fremstår som oppmerksomhetssyke likeshorer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som legger ut selfies på selfies på selfies går jeg lei av, ja. De samme trutmunnbildene med de kåte øynene og puppene presset opp i kamera. Gjerne med helt usmakelig sminke og så hardt tegnede svarte bryn med sprittusjen at du kan se brynene lyse opp i det påmalte brunkremansiktet på 500 meters avstand. Lekkert!

Spesielt morsomt når de samme bimboene tagger og untagger seg i denne selfien ukentlig (noen gjør det til og med daglig) for at bildet skal dukket opp i feeden på nytt. De ville jo vært perfekte bønder, er jo allerede proffe på å høste likes, så hva med å prøve å høste korn fra åkeren?

Men ellers synes jeg det bare er koselig at folk legger ut profilbilder og andre ting. Man må ikke alltid dra på luksusferie, få en ny hund, eller presse ut en unge fra fitten for å få lov til å legge ut bilder og statuser. Hyggelig med hverdagslige bilder også. 

Anonymkode: 992b0...a9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ut nye profilbilder bare for å irritere folk som irriterer seg over at jeg får irriterende mange likes og kommentarer :fnise:

Jeg er ofte gjenstand for kritikk, fra jenter selvfølgelig. Det bare hever jeg meg over. Får også høre fra andre jenter at andre jenter har baksnakket meg IGJEN pga jeg er for kvinnelig, at jeg går i for kroppsnære klær, for mye kløft, viser for mye skuldre osv.. Listen er uendelig.

Jaja, er det ikke deilig å ha noen å hate, skjønner ikke hvorfor de gidder å kaste så mye energi bort på meg. Jeg må da være fryktelig interessant :sprettoy:

Anonymkode: d1a2c...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger ut nye profilbilder bare for å irritere folk som irriterer seg over at jeg får irriterende mange likes og kommentarer :fnise:

Jeg er ofte gjenstand for kritikk, fra jenter selvfølgelig. Det bare hever jeg meg over. Får også høre fra andre jenter at andre jenter har baksnakket meg IGJEN pga jeg er for kvinnelig, at jeg går i for kroppsnære klær, for mye kløft, viser for mye skuldre osv.. Listen er uendelig.

Jaja, er det ikke deilig å ha noen å hate, skjønner ikke hvorfor de gidder å kaste så mye energi bort på meg. Jeg må da være fryktelig interessant :sprettoy:

Anonymkode: d1a2c...268

You go girl !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg kan godt finne på å bytte til et tidligere bilde, men det er helt enkelt fordi jeg liker bildet, ikke for å sanke likes. Jeg er ikke 14 år heller. 

Reagerer ikke på at noen bytter profilbilde hver måned, det er stort sett fine bilder som sier noe om hva de driver med om dagen. Litt flaut når det vare blir variasjonen av det samme bildet med samme ansiktsutrykk, og bare andre klær og lys. Men jeg tror ikke jeg kjenner noen som holder på slik, det var det mer av da jeg var yngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kult at de uttryker individualitet på fjøsboka.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Jeg synes det er kukt at de uttryker individualitet på fjøsboka.

Hehe kuk :fnise: 

Anonymkode: 7e159...e2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...