Gå til innhold

Hvor mange skritt har du gått i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Lill3My skrev:

Det har jeg ikke... Haha føler meg dum nå.  Har en sånn dritfancy klokke med GPS og pulsmåler at jeg idiotisk nok bare har tenkt at den vet alt... :-p Men då må jeg inn å rette på det,! Vet at avstanden stemmer da,  for har løpt mange av de samme rutene før med GPS.. Så da er d vel bare å justere skrittlengen. 

Takk for innspill! 

Hehe. Du har jo uansett gått de skrittene du har gått, men selvsagt motiverende hvis man kan legge til rundt 40% :)

Hva slags klokke har du? Jeg har en Garmin Vivoactive HR. Hvis du har tilsvarende så skulle man jo tro at den ikke hadde snitt skrittlengde på over én meter som standard(?). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Sobril skrev:

Hehe. Du har jo uansett gått de skrittene du har gått, men selvsagt motiverende hvis man kan legge til rundt 40% :)

Hva slags klokke har du? Jeg har en Garmin Vivoactive HR. Hvis du har tilsvarende så skulle man jo tro at den ikke hadde snitt skrittlengde på over én meter som standard(?). 

Garmin 735xt.. Fancy pancy high tec

Ja.. Merkelig. Og når jeg går til settings og brukerprofil så er d faktisk ingen sted hvit steglengde kan settes heller. Merkelig! Har googlet også,  uten å finne noe om dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lill3My skrev:

Garmin 735xt.. Fancy pancy high tec

Ja.. Merkelig. Og når jeg går til settings og brukerprofil så er d faktisk ingen sted hvit steglengde kan settes heller. Merkelig! Har googlet også,  uten å finne noe om dette

Garmin connect appen? Finner du det ikke på mobil, så antakeligvis på pc-versjonen. 

Screenshot_2016-08-29-05-54-22.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sobril skrev:

19,7 km og 19500 - har du stilt inn skritteller riktig? Det vil jo i så fall si at ett skritt for deg er på over én meter. Gjennomsnittlig skrittlengde er 0,7 meter eller rundt der, noe som burde gi deg langt flere skritt (28 tusen cirka). Jeg har målt opp manuelt, og bruker 0,71 pr skritt når jeg går, og 0,84 når jeg jogger. 

Jeg ser veldig forskjell på antall skritt om jeg løper eller går en gitt distanse. Samme distanse gir relativt stor forskjell i antall skritt avhengig av om jeg løper eller går. Ser meg derfor ikke alltid blind på skrittelleren gitt at jeg har løpt. For min del tenker jeg at det stemmer når skrittelleren kun teller skritt. Jeg tar mye lengre skritt når jeg løper.  Motsetningvis får jeg mange skritt på kortere avstand om jeg går i ulendt terreng eller mye oppover.  Antar dette kun gjelder dersom telleren teller faktiske skritt uavhengig av lengde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gikk jeg ca 18000 skritt. I dag har jeg gått 10508 så langt, men er sliten i dag så kommer nok ikke til å gå mer enn et par tusen skritt til maks. 

Anonymkode: 89408...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 064 skritt. 

Jeg har satt meg som mål å gå minst 15 000 skritt hver dag. I dag ser ut til å bli en av de dagene hvor jeg bare når målet såvidt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry forrige innlegg (tomt), men skjedde noe rart med mobilen og får ikke endret det. 

I går gikk jeg 9825 skritt + 20 km sykling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: 70, hittil i dag: 54. Ser jo ut til at det kan bli en sporty dag sammenlignet med i går. 

Er syk og sengeliggende, til info.🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

9238. Har egentlig et mål på 10.000, men orket ikke i dag og siden jeg likevel nådde kcal-forbrenningsmålet mitt lar jeg de siste 800 være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...