Gå til innhold

Hvor ble det av Marie Amanda?


jegerenenhjørning

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Jeanette Bye var som person var helt motsatt av meg (jeg er universitetsutdannet og ville ikke tatt silikon om det var gratis) MEN likevel, maken til 100% godhjertet person..det er sjelden!! Bloggen hennes endte opp med å bety masse for meg, den fikk meg til å "forstå" en person i min eget liv som slet med samme spiseproblemer som henne...(en jeg da skaffet hjelp til...) Jeanette hadde også en herlig humor, og hun var åpen og ærlig på en U-kalkulerende måte som ikke fins i dagens blogg-Norge. Jeg tenker ofte på henne... En sann dyrevenn var/er hun også. Bloggen hennes hjalp mange til å få øynene opp for litt mindre kjente former for spiseforstyrrelser. :hjerte:

Akkurat sånn er det for meg også - rake motsetningen til Jeanette. Likevel kjente jeg meg sånn igjen i henne på alle mulige måter. Jeg har sett på face at hun er fantastisk flink til å lage kaker - hun lager rett og slett kunstverk. Håper hun leser denne tråden og ser at du faktisk har fått hjulpet en person pga henne og skjønner hvor mye hun har betydd for mange av oss.

Håper så veldig at hun har det fint nå og lever det livet hun drømte om og fortjener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marie har mann og barn og er en heeelt annen enn den gamle blogger-Marie, så vidt jeg vet.

Skjønner godt at hun måtte bryte med alt rotet fra bloggerfortiden sin. Ting tok vel litt av.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maipai skrev:

Marie har mann og barn og er en heeelt annen enn den gamle blogger-Marie, så vidt jeg vet.

Skjønner godt at hun måtte bryte med alt rotet fra bloggerfortiden sin. Ting tok vel litt av.

Har Marie Amanda giftet seg og fått barn!? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Plexus skrev:

Har Marie Amanda giftet seg og fått barn!? :ohmy:

Ser sånn ut på instagram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, maipai skrev:

Ser sånn ut på instagram!

Spennende :nigo:Ser ut som at hun har to barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Plexus skrev:

Spennende :nigo:Ser ut som at hun har to barn. 

Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, maipai skrev:

Hvordan det?

Ser et bilde langt tilbake hvor hun triller en barnevogn alene og et nytt hvor hun har lagt ut et bilde med en nokså nyfødt baby i en bærevogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie Amanda ser ut til å ha giftet seg ja, bor i Danmark og har endret stil ganske mye. Blitt litt "hippie", med stor entusiasme for økologisk mat og yoga. Rart å tenke på egentlig, veldig forandret om man sammenlikner hvordan hun var på Oslo girls. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke følge henne på instagram, synd! Syntes hun var morsom å følge før, men nå godtar hun ikke forespørselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun vil være helt privat med nytt liv. Det er jo forstårlig, men savner henne og bloggen. Hun var uten tvil en av Norges beste blogger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Mrsriise før, nå noe annet tydeligvis. Har to barn som tydeligvis er «tette».. 

Hadde jeg seriøst aldri trodd😳🙈

1C2296C3-E88A-487B-889F-7B699DD09DBE.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Mrsriise før, nå noe annet tydeligvis. Har to barn som tydeligvis er «tette».. 

Hadde jeg seriøst aldri trodd😳🙈

1C2296C3-E88A-487B-889F-7B699DD09DBE.png

 

1C2296C3-E88A-487B-889F-7B699DD09DBE.thumb.png.16d3d65e489f976877cb7d441ad20608.png

M.riise heter hun nå..

Endret av Gresshoppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...