Gå til innhold

Hvor ble det av Marie Amanda?


jegerenenhjørning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, Fuju skrev:

Heidi Alexandra Olsen, hun var festlig hun. Og NAS! Good old times!

Heidi husker jeg.. Herregud for en dame! "Hallo bliggen" Good old times 

MA er uten tvil den jeg savner mest. Savner å NAS og Ulrikke Lund. 

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Heidi Alexandra! Det var type det :D husker hun hadde sånn rosa-dag der hun gikk i rosa fra topp til tå.

det var brunkremskille og ihjel-bleket hår det ;p

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette Bye er jo helt fantastisk! Har ei due som husdyr og greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, strawberryjaw skrev:

Ja!! Heidi Alexandra! Det var type det :D husker hun hadde sånn rosa-dag der hun gikk i rosa fra topp til tå.

det var brunkremskille og ihjel-bleket hår det ;p

http://heidialexandra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5. mars 2016 at 19.43, pandabear skrev:

Jeg husker også Hege Kristiansen og bloggvenninnen Madeleine.

Åh, de var så søte! Hva heter de på Instagram ?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeanette Bye var som person var helt motsatt av meg (jeg er universitetsutdannet og ville ikke tatt silikon om det var gratis) MEN likevel, maken til 100% godhjertet person..det er sjelden!! Bloggen hennes endte opp med å bety masse for meg, den fikk meg til å "forstå" en person i min eget liv som slet med samme spiseproblemer som henne...(en jeg da skaffet hjelp til...) Jeanette hadde også en herlig humor, og hun var åpen og ærlig på en U-kalkulerende måte som ikke fins i dagens blogg-Norge. Jeg tenker ofte på henne... En sann dyrevenn var/er hun også. Bloggen hennes hjalp mange til å få øynene opp for litt mindre kjente former for spiseforstyrrelser. :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elizabeth2014 skrev:

Jeanette Bye var som person var helt motsatt av meg (jeg er universitetsutdannet og ville ikke tatt silikon om det var gratis) MEN likevel, maken til 100% godhjertet person..det er sjelden!! Bloggen hennes endte opp med å bety masse for meg, den fikk meg til å "forstå" en person i min eget liv som slet med samme spiseproblemer som henne...(en jeg da skaffet hjelp til...) Jeanette hadde også en herlig humor, og hun var åpen og ærlig på en U-kalkulerende måte som ikke fins i dagens blogg-Norge. Jeg tenker ofte på henne... En sann dyrevenn var/er hun også. Bloggen hennes hjalp mange til å få øynene opp for litt mindre kjente former for spiseforstyrrelser. :hjerte:

Hun er litt aktiv på instagram.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har slettet min instagram, så får ikke sett profilen hennes... Men jeg håper at Jeanette har det bra, og at hun fikk et fint liv som mor. Jeanette hun hjalp MANGE med sin åpenhet...tipper at hun ikke én gang vet det selv, altså at hun hjalp andre... Før jeg leste bloggen hennes var jeg ikke klar over at spiseforstyrrelser som overspising/bulimi/ortoreksi kan skjule seg bak en fasade av "foodie"/bakegladhet/"sunnhet"/sprudlende matelsker. Da jeg kom over bloggen hennes "avslørte" jeg en bulimiker i familien og fikk henne til behandling. Så indirekte reddet den bloggen kanskje et liv... :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg søker på marie amanda agapi på Facebook, så kommer det opp en profil med navn Jonas Obel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5.3.2016 at 19.43, pandabear skrev:

Jeg husker også Hege Kristiansen og bloggvenninnen Madeleine.

Madeleine var det hun som var i utlandet heleee tiden? Siste året med bloggen var baare Mexico og strender husker jeg. Så sluttet hun plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, strawberryjaw skrev:

Åh, holder hun på enda.. :P 

 

Hun var jo med på PH i fjor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, IglePigle skrev:

Hun var jo med på PH i fjor :P

Var det ikke i 2014 hun var med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, LeilaS skrev:

Var det ikke i 2014 hun var med?

Haha, jo stemmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hei§enberg skrev:

Madeleine var det hun som var i utlandet heleee tiden? Siste året med bloggen var baare Mexico og strender husker jeg. Så sluttet hun plutselig.

Hun leste jeg også. Også hun KristinaKH og hun som flyttet til USA og var sammen med som het austin. Så flyttet hun vel til England tror jeg.. Mange av disse bloggerne var jo også på mote.no. Der jeg fant de hvertfall ✌🏻️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, nuggets skrev:

Hun leste jeg også. Også hun KristinaKH og hun som flyttet til USA og var sammen med som het austin. Så flyttet hun vel til England tror jeg.. Mange av disse bloggerne var jo også på mote.no. Der jeg fant de hvertfall ✌🏻️

itsThea!! Sant? Ho husker jeg så sykt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...