Gå til innhold

Hvor ble det av Marie Amanda?


jegerenenhjørning

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som husker skandaledronningen Marie Amanda? Hvor ble hun av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker henne godt og hun var vel Norges første topp blogger. Jeg digget bloggen hennes,  men så plutselig forsvant hun. Tror hun ville ha en pause?  Hun kom tilbake med en ny blogg, men da var hun veldig forandret husker jeg.  Har ikke hørt eller sett så mye fra henne de siste årene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin, MA husker jeg veldig godt! :ohmy: Hun sluttet vel å blogge etter at hun var med i oslo girls på vg? 

Ser at det fortsatt ligger noen youtubevideoer av henne ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og husker henne! Fulgte hun på instagram tidligere i dag men nå finner jeg henne ikke igjen? Fant henne på en annen bruker jeg har så regner med hun har blokkert meg og gjort profilen privat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pusen56 skrev:

Jeg og husker henne! Fulgte hun på instagram tidligere i dag men nå finner jeg henne ikke igjen? Fant henne på en annen bruker jeg har så regner med hun har blokkert meg og gjort profilen privat...

Hun heter visst Mrsriise på instagram. Den er privat. Kunne ønske den var åpen, vil inn og titte! :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Plexus skrev:

Hun heter visst Mrsriise på instagram. Den er privat. Kunne ønske den var åpen, vil inn og titte! :sprettoy:

Den var åpen før i dag! Followa hun men plutselig var hun borte! Hadde veldig mange fine inspirende bilder så det var synd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pusen56 skrev:

Den var åpen før i dag! Followa hun men plutselig var hun borte! Hadde veldig mange fine inspirende bilder så det var synd...

Åja.  Ja, da var det dumt at hun lukket den. Stod det noe om hun har byttet etternavn til riise eller? Siden hun kaller seg mrs riise?.. Om jeg husker riktig så byttet hun eller addet navn (agapi) da hun blogget

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Facebook heter hun Aurora Agapi, men alt er privat.. Jeg er ikke venn med henne der, men har venner som er.

På ekte heter hun Marie (Amanda Agapi) Jansen Smedbakken. Amanda og Agapi har hun skiftet navn til selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Plexus skrev:

Åja.  Ja, da var det dumt at hun lukket den. Stod det noe om hun har byttet etternavn til riise eller? Siden hun kaller seg mrs riise?.. Om jeg husker riktig så byttet hun eller addet navn (agapi) da hun blogget

Typen hennes heter Riise. Rakk å se det før hun gjorde kontoen privat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for ryktespredning og spekulasjoner, samt svar til dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud, hun hadde jeg helt glemt eksisterte. Det var bloggtider det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Sooool skrev:

Herreguuud, hun hadde jeg helt glemt eksisterte. Det var bloggtider det.

Ja! Det var det faktisk. 

Husker Linnea Myhre skrev masse innlegg om MA på bloggen sin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Plexus skrev:

Ja! Det var det faktisk. 

Husker Linnea Myhre skrev masse innlegg om MA på bloggen sin

Linnea Myhre <3 Skulle ønske hun tok opp bloggen sin igjen. Noe av det beste som har kommet ut av den sfæren.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Sooool skrev:

Linnea Myhre <3 Skulle ønske hun tok opp bloggen sin igjen. Noe av det beste som har kommet ut av den sfæren.

Hun savner jeg. Blogg Norge var så mye bedre før. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, nuggets skrev:

Det var tider ja.. MA, Linnea, Toroborgen og caffelatte😸

Og Klisjebarnet:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Yaki skrev:

Og Klisjebarnet:fnise:

Jaaa, Ulrikke :-) Og bloggen til Jeanette Bye :-) Var seriøst lei meg når hu la ned :flau:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nana skrev:

Jaaa, Ulrikke :-) Og bloggen til Jeanette Bye :-) Var seriøst lei meg når hu la ned :flau:

Åh Jeanette Bye. En av mine favoritter blogger på den tiden. Hun fikk utrolig mye dritt kommentarer på bloggen, så var jo derfor hun la opp. Synd, men skjønner henne å.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...