Gå til innhold

Tarot for single (mars 2016)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Mis(s)Understood skrev:

Hmmmm...... Vet jeg allerede hvem han er?

Begerknekten.

47.jpg

Ja, dere har vært i kommunikasjon tidligere, han er noen år yngre enn deg. Ikke sikker på om du har truffet ham så ofte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang du hadde så skulle jeg treffe noen om 90 dager, og dt var ettersom jeg forstod en person jeg ikke vet hvem er. Går det ann å finne ut noe om hvor jeg vil treffe denne personen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SillyFlamingo skrev:

Skjer det noe på kjærlighetsfronten i løpet av sommeren? :)

Begerkongen.

49.jpg

Ja, slutten av juli treffer du en fyr. Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, O.G. skrev:

Myntkongen.

77.jpg

Du ser ut til å komme i ditt rette element når våren kommer. Stå på og kos deg!

 

Tusen takk for svar. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cambria skrev:

Sist gang du hadde så skulle jeg treffe noen om 90 dager, og dt var ettersom jeg forstod en person jeg ikke vet hvem er. Går det ann å finne ut noe om hvor jeg vil treffe denne personen? :)

10/Staver.

31.jpg

 

Nu aner jeg ingenting om hva du driver på med til daglig, men jeg prøver å lese noe fra bildet av kortet: Du vil treffe den her mannen på et sted som = stress for deg. Han vil være behjelpelig med å få noe av lasset av ryggen din. Håper det her på et eller annet vis gir gjenklang. Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, OG, kan alltid digge en tråd fra deg.

Som evig singel så gjør jeg definitivt noe galt. Kunne du vær så snill og trukket et kort for meg og sagt noe om hva slags type mann jeg bør gå etter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest
4 minutter siden, O.G. skrev:

5/Staver.

26.jpg

Ting skjer når denne personen kjeder seg, han begynner å leike seg med å sette folk opp og nøres av makten det gir ham.

 

Hmmm, den stemmer ikke helt. Men takk for svar, snuppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

10/Staver.

31.jpg

 

Nu aner jeg ingenting om hva du driver på med til daglig, men jeg prøver å lese noe fra bildet av kortet: Du vil treffe den her mannen på et sted som = stress for deg. Han vil være behjelpelig med å få noe av lasset av ryggen din. Håper det her på et eller annet vis gir gjenklang. Lykke til.

 

Dette gir veldig mening for meg, uten at jeg klarer å sette fingeren på hvilken situasjon dette vil være. Men jeg er jo ofte i stressende situasjoner, tusen takk for svar! Synes dette er sååå spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Supert, OG, kan alltid digge en tråd fra deg.

Som evig singel så gjør jeg definitivt noe galt. Kunne du vær så snill og trukket et kort for meg og sagt noe om hva slags type mann jeg bør gå etter?

Keiseren.

4.jpg

En kvinne som deg, som er dronning så det suser etter skremmer ordinære fyrer. Du trenger deg en skikkelig keiser som du kan bryne deg på. Han vil ikke være skremt, han vil heller ikke prøve å overkjøre deg pga han har respekt for deg og du kan jo bare prøve å kjøre over ham.. Han vil gå hele veien med deg. Du må slutte å legge an på de veike teitingene, du fortjener noe bedre. Du trenger en manns mann. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, calleia skrev:

Vil jeg bli sammen med min eks igjen?  

Paven.

5.jpg

Ja, hvis du vil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Begerkongen.

49.jpg

Ja, slutten av juli treffer du en fyr. Lykke til.

 

Takk takk, trodde jeg var heterofil. Men tiden vil vise :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Keiseren.

4.jpg

En kvinne som deg, som er dronning så det suser etter skremmer ordinære fyrer. Du trenger deg en skikkelig keiser som du kan bryne deg på. Han vil ikke være skremt, han vil heller ikke prøve å overkjøre deg pga han har respekt for deg og du kan jo bare prøve å kjøre over ham.. Han vil gå hele veien med deg. Du må slutte å legge an på de veike teitingene, du fortjener noe bedre. Du trenger en manns mann. 

 

 

Det høres kjent ut. Var ute med en temmelig sterk personlighet for litt siden, men han sa at jeg var en av de få som klarte å sette han ut. Men det er faktisk lettere sagt enn gjort. Takk, OG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, calleia skrev:

 Skal jeg vente på han? 

Takk😊

8/Beger.

43.jpg

Nei, du vil vinne på å vende ryggen til hele situasjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Begerknekten.

47.jpg

Ja, dere har vært i kommunikasjon tidligere, han er noen år yngre enn deg. Ikke sikker på om du har truffet ham så ofte da.

Å satan ! :blink: 

Korrekt. Vi jobber sammen, men ikke hver dag og heller ikke hver uke. Ja, kvinnen er alltid i uniform mens de ikke har. 

Nå satte du meg litt ut her altså, men jeg spurte direkte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Paven.

5.jpg

Ja, hvis du vil.

 

Takk O.G ! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, SillyFlamingo skrev:

Takk takk, trodde jeg var heterofil. Men tiden vil vise :fnise:

Da er du en dames begerdronning i slutten av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Det høres kjent ut. Var ute med en temmelig sterk personlighet for litt siden, men han sa at jeg var en av de få som klarte å sette han ut. Men det er faktisk lettere sagt enn gjort. Takk, OG.

Det her blir bra.

2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Å satan ! :blink: 

Korrekt. Vi jobber sammen, men ikke hver dag og heller ikke hver uke. Ja, kvinnen er alltid i uniform mens de ikke har. 

Nå satte du meg litt ut her altså, men jeg spurte direkte.

Steinbra, he, he, he. Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Takk for PM fra deg ang tråden! Er visst opptatt av andre ting i dag. 

Det ble ikke noe jobb på meg ila de 90 dagene du spådde meg i november.

Da lurer jeg på om du får opp hva slags jobb jeg kommer til å få, en vakker dag. 

Hjertelig takk, snuppa! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...