Gå til innhold

Tarot for single (mars 2016)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Da begynner det vel å bli en måned og vel så det siden siste tarot tråd, så nu må vi ha oss en ny en. Antar at folk er rimelig innkjørt når det kommer til reglementet, men litt oppfrisking er alltids greit.

1. Du er singel.

2. Du elsker Carlsberg øl.

3. Du rekker tråden min.

4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål.

5. Venter på svar.

6. Som kommer.

7. Gi tilbakemelding.

8. Har minst 200 innlegg under nick.

Ellers da er det en trynefaktor som avgjør om visse andre får kort. O.G. er streng, men urettferdig. Huske på at sånn er livet.

Stokken vi skal bruke er Vanessa Tarot, jeg kommer naturligvis til å hefte med kortet ditt i svaret på problemstillingen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjenstanden jeg har kjøpt (når den kommer, da! evig ventetid!) hjelpe meg å bli kvitt det jeg ønsker å bli kvitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snøvott skrev:

Vil gjenstanden jeg har kjøpt (når den kommer, da! evig ventetid!) hjelpe meg å bli kvitt det jeg ønsker å bli kvitt?

Stjernen.

17.jpg

Ja, den vil skremme bort det du vil ha vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en som virker interessert i meg og som har gitt meg komplimenter. Skal jeg vise at jeg vil bli bedre kjent med han, og er det riktig av meg å ta initiativ? Vil han noe mer?

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Purple Diamond skrev:

Det er en som virker interessert i meg og som har gitt meg komplimenter. Skal jeg vise at jeg vil bli bedre kjent med han, og er det riktig av meg å ta initiativ? Vil han noe mer?

På forhånd tusen takk :)

Verden.

21.jpg

 

Ser ut som at han vil noe seriøst med deg. Bryllup, volvo stasjonsvogn og 2 unger. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

Stjernen.

17.jpg

Ja, den vil skremme bort det du vil ha vekk.

Å herregud, TAKK OG LOV!! Skal gi tilbakemelding når han er borte (en ånd som har vært her i nesten et år nu, umulig å bli kvitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, endelig! Digger disse, pleier å røre ved sjelen ibland. 

Kunne jeg fått en generell lesing kanskje? Eller iallefallnår det kommer til kjærlighetslivet?  Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe ting an..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snøvott skrev:

Å herregud, TAKK OG LOV!! Skal gi tilbakemelding når han er borte (en ånd som har vært her i nesten et år nu, umulig å bli kvitt).

kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Verden.

21.jpg

 

Ser ut som at han vil noe seriøst med deg. Bryllup, volvo stasjonsvogn og 2 unger. Lykke til.

Takk! Bryllup, stasjonsvogn og barn er uaktuelt for min del, så da må jeg evt forhandle litt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ashanti skrev:

Vil det endelig klaffe mellom meg og P? 

 

Måtehold.

14.jpg

Hmm, du og P er ikke en naturlig match, dere må jobbe bevisst med forholdet hele tiden, men det her kan bli et knallforhold hvis dere begge vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Yes, endelig! Digger disse, pleier å røre ved sjelen ibland. 

Kunne jeg fått en generell lesing kanskje? Eller iallefallnår det kommer til kjærlighetslivet?  Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe ting an..

2/Staver.

23.jpg

Virker for meg som at du skal jobbe og legge til rette for å finne en bedre type i fremtiden, mens du koser deg og nyter livet i nu idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå endelig har jeg nok innlegg!!! Håper du vil gi meg et kort :)

Vil det skje noe på kjærlighetsfronten i år? evnt. når?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, NasseNøff skrev:

Jippi har ventet på dine tarot tråder :hoppendeglad:

Kommer jeg til å møte noen? Isåfall.. sånn ca når? 

9/Mynter.

72.jpg

 

Du vil være singel ei stund til, jeg vil si at om ca 90 dager vil du treffe noen, han vil være som en gul kanarifugl som prøver å få oppmerksomhet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, duftlys skrev:

Ååå endelig har jeg nok innlegg!!! Håper du vil gi meg et kort :)

Vil det skje noe på kjærlighetsfronten i år? evnt. når?

 

1/Mynter.

64.jpg

Blir nu i vår/sommer. Medio mai vil du treffe noen som vil få deg til å føle deg trygg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ashanti
7 minutter siden, O.G. skrev:

Måtehold.

14.jpg

Hmm, du og P er ikke en naturlig match, dere må jobbe bevisst med forholdet hele tiden, men det her kan bli et knallforhold hvis dere begge vil det.

Takk :) lover å komme med tilbakemelding!

kan jeg spørre om jeg og X vil få ordnet opp/avsluttet ordentlig en dag i nærmeste fremtid? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

2/Staver.

23.jpg

Virker for meg som at du skal jobbe og legge til rette for å finne en bedre type i fremtiden, mens du koser deg og nyter livet i nu idag.

 

Det gir mening! Må bare prøve å stresse ned da. Hjertelig takk, som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ashanti skrev:

Takk :) lover å komme med tilbakemelding!

kan jeg spørre om jeg og X vil få ordnet opp/avsluttet ordentlig en dag i nærmeste fremtid? 

 

Hengte Mann.

12.jpg

 

Beklager, men det vil ta noen måneder ja. X henger der bare og er ikke interessert i å gjøre noe som helst pr i dag, prøv å kontakt X til høsten, da skal dret ha roet seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

1/Mynter.64.jpg

Blir nu i vår/sommer. Medio mai vil du treffe noen som vil få deg til å føle deg trygg.

 

Åå tusen takk!! Da satser jeg på en flott tilbakemelding i mai! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...