Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*snike et sugerør som hurtigst oppi koppen til Rumle* :lur: 

---

tumblr_o03cs8MpsC1qezylto1_500.gif

 

Endret av Rumle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Zenobia skrev:

 

Ganske riktig. Har ikke lest meg opp. Bare innom som snarest, for å heie på dere kvalitetsfjasere :duskedame: 

:klappe::vinke:  @Zenobia Bare vi roper nok :hoppe:  så kommer hun innom på snarvisitt. Og da vet vi at hun jobber og har det bra. :tommelopp: 

Jeg hat sover forskrekkelig dårlig på grunn av @Rumle Det har romstert og rumlet og snurret i mitt hode i hele natt. Fordi Rumlemoren synes Ebay er skummelt, og en enkel Kapteinssjel forstår ikke om hen driver med skumle ring og må slutte av sin ebay (s)hopping :klo: 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

En Zenobia krysser sitt spor! 

...og til alle i tråden. :)  Jeg sto opp 06:09 forresten, for dem som er interessert. 

06:09 er ikke det fryktelig ukristelig tidlig på en søndag, da?

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på prikken sånn nesten var det ja Rumle. :jepp: 

Kaptein: hvis du har handlet mye og det har gått bra, syns jeg at du skal fortsette med kjøpene dine. :) 
Det er ikke farlig å handle på utenlandsk postordre i det hele tatt. Hvis en ser bort fra alt som er farlig da. :fnise: 

Og jo det er tidlig. Jeg forsøkte å snu meg rundt og sove videre, men hodet hadde stått opp. Akk ja sann. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke strengt til @Hoppetaujenta vennligst gå inn i den unevnelige tråden og fjern/rediger din henvisnings prat til den du tror er Kapteinen, for det er nemlig ikke kapteinen du der prater til. :nei:  *snurpesur, en stund*

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakke strengt til @Hoppetaujenta vennligst gå inn i den unevnelige tråden og fjern/rediger din henvisnings prat til den du tror er Kapteinen, for det er nemlig ikke kapteinen du der prater til. :nei:  *snurpesur, en stund*

Anonymkode: d7aca...61f

Her har jeg visst gått glipp av sladder og drama :sjokkert: 

Kanskje likså greit :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager da...har jeg sitert feil person? :lillesky:
Jaja, sånn går det når alle skal ha på seg helt lik blå regnfrakk på forumet! :opplyser: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for klemmen

Jeg håper at du får en fin natt og at du får det fint fremover :hjerte:

Anonymkode: e7763...421

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg her hos vårs, du Sina. Da er du blant dine beste venner som forstår deg, støtter deg og er dine venner langt inn i evigheten. 

Anonymkode: d7aca...61f

 

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

En Zenobia krysser sitt spor! :klappe: 

Helt enig. Bedre opplevelser ligger foran deg, Frøken. Nye og bra venner som har mye til felles med deg. 
Jeg liker unger og kan godt prate om sånt tema, men blir det for mye...så gjør det det. God søndag til deg.

...og til alle i tråden. :)  Jeg sto opp 06:09 forresten, for dem som er interessert. 

:rodmer: Dere er så søte :hjerte::klemmer: 

 

1 time siden, Rumle skrev:

:kaffekopp::vinke: 

Kaffeeeee!! :hoppe::vinke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Frøkensina vi er alltid søte når vi ikke er sure. 

Her popper osten opp og ser jeg. 

1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Har ombestemt meg med tanke på dagens gjøremål:

 

Bedre kan det ikke sies på en søndag. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter det, osten. :)  Lek deg gjennom dagen i dag.
Ha det ålreit og fritt. Ingenting som tynger. Ikke en gang meg.  *host*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske noen kunne skrive en jobbsøknad for meg :ler: så kunne jeg også sprette rundt lett som en søndagsfjær. Jeg hater det virkelig og utsetter det litt til ja.. nå lyser solen opp balkonghagen min og det er viktigere :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det så vanskelig da? Bare si det som det er og smil. :jepp: 

Skal jeg skrive hvor fint jeg smiler? :laugh: 

Jeg har skrevet både gode og dårlige søknader, med deprimerende likt resultat :sukk: Det er noe unaturlig og falskt over hele det spillet, man skal få fram kvalifikasjonene/kvalitetene de er ute etter uten å skrive direkte det de spør etter. Sånt gir meg litt fnatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det så vanskelig da? Bare si det som det er og smil. :jepp: 

Med andre ord, husk selfie og lim gjerne inn avataren til Hoppe :lol: 

Ellers venter vi alle på beskjed fra Hopplaen om at hun har sendt kladd til @Frøkensina på pm. :jolie: 

Søknaden din må være en søknad som blir lagt merke til, den må positivt skille seg ut på en eller annen måte. :klo: 

Ja, det er et falskt spill, og man må gjerne smiske seg til en jobb blant mange andre søkere. Livets harde realiteter, beklageligvis. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord, husk selfie og lim gjerne inn avataren til Hoppe :lol: 

Ellers venter vi alle på beskjed fra Hopplaen om at hun har sendt kladd til @Frøkensina på pm. :jolie: 

Søknaden din må være en søknad som blir lagt merke til, den må positivt skille seg ut på en eller annen måte. :klo: 

Ja, det er et falskt spill, og man må gjerne smiske seg til en jobb blant mange andre søkere. Livets harde realiteter, beklageligvis. 

Anonymkode: d7aca...61f

Nettopp det strider såpass mot min personlighet at det plager meg å måtte prøve. Noen ganger har jeg likevel vært ukomfortabelt nærme smisking og juging (mer skryt av meg selv enn jeg liker), likevel hjelper det ikke. De falske gjør det bra på jobbsøknader, de trenger ikke være spesielt godt egnet til jobben en gang :jolie: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

101010010110101001010100100101010010101001010010101010010101010100101001010010101

 

Anonymkode: 3af29...14d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

---

Jeg hat sover forskrekkelig dårlig på grunn av @Rumle Det har romstert og rumlet og snurret i mitt hode i hele natt. Fordi Rumlemoren synes Ebay er skummelt, og en enkel Kapteinssjel forstår ikke om hen driver med skumle ring og må slutte av sin ebay (s)hopping :klo: 

06:09 er ikke det fryktelig ukristelig tidlig på en søndag, da?

Anonymkode: d7aca...61f

Næmmen .. du må jo ikke høre på meg - jeg er jo redd for så mangt :Nikke: Det skulle tatt seg ut om alle gikk rundt og var like redd som meg :laugh: Bare shop i vei du! :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...