Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Høres veldig godkjent ut!  :klappe: 

😊

Og er det tomt for boller har man en nydelig tiltjuknet saus og poteter..er man heldig finner man en fleskebeta. Ny midda'n.  😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Hoppetaujenta har fått smaken på en sjokoladenyhet :spise:

29177924_160541577982830_428776042677665

"Chokoladen kommer - naturligvis, fristes man til at sige - i en pølserød indpakning, og med den tilhørende frase "en klassisk snack med en sød twist" lover Ritter Sport en smagsoplevelse udover det sædvanlige.

Nærstuderer man emballagen kan man ane, at både ristede løg, syltede agurker og pølse er blevet indkapslet i et lag mælkechokolade." https://www.seoghoer.dk/wild/ritter-sport-med-ristet-hotdog

 

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ ble jeg skikkelig RYSTET!  :sjokkbla:    *trøstekose seg med troika uten reklame* 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp...og DEN må Winza spise opp og så må han tørke opp etter seg på forumgulvet!!! :lur::fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

NÅ ble jeg skikkelig RYSTET!  :sjokkbla:    *trøstekose seg med troika uten reklame* 

 

41 minutter siden, Winza skrev:

Leverpostei? :kvalm:

God morgen og værsågod Hoppetaujenta og Winza og alle dere andre :blomst: 

RS_mini_9erTray_BunterMix_Int_RGB.png?__

cropped-ritter-lila.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble jeg glad igjen. Veldig glad! :rodmer:  Det er en veldig god sjokoladetype det der
og jeg har aldri sett så mange varianter før noe sted... Sjokoladehimmelen er nær. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. :sukk: Det er rett og slett det verste jeg har sett og hørt på lenge. 

...eller ikke hørt på lenge...for jeg har forsøkt å like Bjørk`s musikk aktivt i over en time nå. Det er ganske ille det også. Hun har noen få "hits" som snakker til meg i forbifarten, men måten hun synger på høres ut som at det i hele hennes reportouir er sånn ca TO sanger som er veldig lange og surrer og går uendelig. Jeg er sliten i ørene og hele meg. Jeg ville bare høre på noe musikk i bakgrunnen mens jeg holder på med andre ting. Noe jeg kunne slappe av til...men den gang ei. Nå må jeg lete etter noe annet rolig som får stresset bysset til ro igjen. :jolie: Hmpfff....skal få Neil Young til å synge noe gammelt for meg tenker jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh jeg har akkurat samme reaksjon på måten hun synger på. Jeg klarer det bare ikke, blir helt matt! :bond:Mitt unntak er den shhhhh-sangen. Hadde hun bare sunget sånn hele tiden! 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke dette vært noe for deg, hoppen?

Giraffe manor, et hotell hvor man er omringet av sjiraffer man må dele maten sin med :fnise:

1-11.jpg

71f32d05ae40bc9765560e5585d3f805--dream-

1055840_original.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Det hadde blitt en lang shhhhhh-sang det. :laugh: Plate etter plate. 

Nemlig :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse Raffelaffer? :biggrin: Helt utrolige greier...er det virkelig eller veldig godt, dyrisk manipulerte bilder? :sjokkbla:
Klart at jeg ville ha vært der. Kjent en liten prikkete fra den ble født og hatt den som fortrolig så lenge vi levde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe neida det er et ekte sted, bare Google Giraffe Manor, finnes haugevis av bilder :jepp:

Jeg så bryllupsreisebilder derfra en gang, slik fant jeg det :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...