Gå til innhold

Hva gjør naboene dine nå?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Min nærmeste nabo - en eldre dame - står ved sitt kjøkkenvindu og vasker opp, klirrer med bestikk og sånn...og synger. Så koselig. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine naboer , et eldre ektepar, sitter på verandaen og spiser stekt makrell :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Jeg HATER naboene mine. Og nå sitter de faan meg ute i gården her igjen og eter masse mat...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Mine nærmeste naboer er på hyttetur, begge parene. De andre naboene tror jeg sitter apatisk fremfor tv skjermen eller pc skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen anelse. Store hus med innegjerdet hage til alle mann her, så ser ikke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd. Jeg har mange naboer, en på hver side. En dame har sparka gubben i reva og herjer og fester stort sett hver helg. De andre, er på ferie, gamlingene ser nok på nyhetene, de andre har isolert seg bak en gedigen hekk, de på andre siden pusler i hagen som vanlig( men tar aldri et tak i snømåkingen), de siste er et par gamle søter damer som sitter på verandaen og nyter kaffe og wienerbrød. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger mest sannsynlig og slapper av på sofaen... Han på andre siden er å ser på fotball og drikker(tror jeg, drikker øl ihvertfall)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabokjerringa er ute og leker sammen med barna sine i hagen :) Måtte titte bort nå når jeg leste tråden. Jeg bruker vanligvis ikke å holde styr på hva naboene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Setareh

hahahha, morsom tråd! naboen min fester 24/7, akkurat nå hører jeg høy musikk, og det lukter fisk fra døra deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahha, morsom tråd! naboen min fester 24/7, akkurat nå hører jeg høy musikk, og det lukter fisk fra døra deres.

Herlighet, for en kombinasjon! :hoho:

I leiligheten over oss gikk noen nettopp over gulvet. Vet ikke hvorfor, men man kan jo lure litt? Kanskje det er mannens onde tvillingbror som skal ut og gjøre faenskap? Eller konas elsker som skulle gjemme seg under sofaen? Eller kanskje de har en kjendis på besøk? David Bowie, ellerno? Eventuelt skulle de bare på kjøkkenet for å lage kaffe. Men det var sikkert skikkelig god kaffe, da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglefot

Jeg tror han sitter å fiser og at han har gjort det i snart en uke nå for vinduene der står på vidt gap, hver dag. Og det begynner å plage meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen til høyre står oftes på sin hveranda en halv meter fra min hveranda og snakker med kjente og ukjente som går forbi..Blir noe ganger litt sprø av det... Men i natt er det en deilig stille sommernatt. :) Den eneste naboen jeg ellers vet noe særlig om er nabokatta. Og fine pusen står ute på gresset forran blokka. :hjerte:

Endret av fjærestein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Han ene vet jeg ikke hva driver med.

Tror han sliter med sosial angst, ser han bare når han går på butikken og tilbake. Smiler og hilser når han går, men forter seg inn når han kommer tilbake. Alle gardinene, svarte, er trukket for, og ingen vinduer er åpne. Han må jo renne bort der inne (har selv vært i den leiligheten om sommeren før han flyttet dit og VET hvor varm den blir om sommeren)

Han andre naboen min kom hjem fra jobb for en halv time siden, vi satt på trappa her og tok en røyk og pratet litt. Nå sitter han nok foran PC`en og spiller og hører på musikk - høres det ut som iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ene naboen min tror jeg er ganske så dritings i og med at det høres ut som han faller og faller i leiligheten over meg, i tillegg til at jeg hørte noe knuste..

En annen lager mat. Det lukter ut hele nabolaget.

En annen sitter i boxeren og ser på tv. (Ja, man kan se rett inn)

Neste nabo gikk på tur med hunden.

Og fru Sur oppe har visst besøk av barnebarna, for hørte noe skriking og hyling i sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Min ene er på ferie med kjæresten, den andre er en dame fra somalia som lager mat hele tiden, nå også. Så det lukter fantastisk i hele oppgangen. Drit unødvendig når jeg ikke har råd til annet enn knekkebrød:D

Og den tredje naboen min gråter, igjen, HØYT, med vinduet oppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen mot sør er på ferie, de på andre siden av gaten sitter ute og drikker vin. Den tredje og fjerde naboen har akkurat gått inn for kvelden ser det ut til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ligger i blomsterbedet og gauler "nå skal vi skilles, Johanne" :skaal:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...