Gå til innhold

Trebarnsmor


Behappy

Anbefalte innlegg

Jeg er allerede mamma til to fantastiske små. Jeg har i lange tider vurdert nr. 3 men mannen har ikke hatt lyst. Nå har han snudd. Barna mine er 8 og 6 så det blir jo å gå tilbake på nattevåk og bleier. 

 

Andre som har vært i samme tankeprosess som oss? 

 

Jeg har lastet ned en app som skal holde litt styr på el. Jeg tok ut spiralen for noen måneder siden. Gynekologen sa at eggstokkene så klar ut 

Endret av Behappy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har prøvd noen triks for å få et bestemt kjønn. Jeg har gutter nå, så det hadde vært kjekt med en jente. Blir ikke skuffa hvis det er en gutt, altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg bare på mensen, slik at jeg kan føle at vi er i gang:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er selvsagt litt treg. Skulle vært kommet i dag. Jeg har alle symptomene, med hissighet og murring i magen. Litt dumt at syklusen er så varierende fra gang til gang. Da kan jeg ikke time inn eggløsningen like godt. Og med full jobb og to andre barn, er deg ikke action :humpe: hver kveld, heller hver uke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mensen i dag. Jeg har hatt ubeskyttet "hopp av i svingen sex" så i dag tester jeg for sikkerhetsskyld før jeg kan ta et glass vin :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testen var negativ, uten antydning til strek som kunne få meg til å lure en gang... 

 

Mensen er enda ikke kommet. Da har jeg ganske ujevne sykluser på 27-33+ dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...