Gå til innhold

FlyBabe prøver


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 4.11.2016 den 1.01, Cartina skrev:

Lykke til, krysser alt for at det er din tur denne gangen! :)

Tusen takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Illy skrev:

Masse lykke til, denne gangen skal det gå! :)

Tusen takk! Vi satser på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Hvordan går det med deg?

Jo, takk, det går bra :) jeg har vært på UL og fikk klarsignal for neste innsett, så vi reiser til sykehuset mandag. Satser på at minst en av de tre på frys tåler opptiningen!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FlyBabe skrev:

Jo, takk, det går bra :) jeg har vært på UL og fikk klarsignal for neste innsett, så vi reiser til sykehuset mandag. Satser på at minst en av de tre på frys tåler opptiningen!  :)

Så bra! Håper det klaffer denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Så bra! Håper det klaffer denne gangen :)

Vi får håpe det! Jeg er heldigvis roligere denne gangen, både fordi jeg vet hvordan ting foregår, og fordi jeg ikke leser/tenker meg redd. Men det er fortsatt mye stress med tanke på jobb og ellers på privaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2016 den 7.24, FlyBabe skrev:

Jo, takk, det går bra :) jeg har vært på UL og fikk klarsignal for neste innsett, så vi reiser til sykehuset mandag. Satser på at minst en av de tre på frys tåler opptiningen!  :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering :)

Jeg har en liten spire i magen igjen! Det er veldig rart denne gangen også, og litt fint samtidig. Jeg skal prøve å ikke være for optimistisk, slik at fallhøyden blir stor.

Vi har vært veldig heldige begge gangene, den første blastocysten de tok opp overlevde. Vi har fortsatt to på frys. Jeg var veldig bekymra denne gangen, siden de ikke ringte på forhånd for å fortelle hvordan opptininga gikk. Jeg var overbevist om at ingen hadde overlevd, og det var like før jeg besvimte før jeg skulle inn. Det gikk heldigvis veldig bra.

Vi tolker alle mulige "tegn" for tida. Vi tok lodd tidligere i høst, og i går fikk vi vite at vi vant. Hva vi vant? Jo, ei dukke med vogn og masse rosa klær. Jeg tulla med det i starten, men når det gikk opp for meg at vi kanskje aldri kom til å få se noen av "våre" leke med den, så begynte jeg å gråte. Vi prøver å tenke at det er et godt tegn. I tillegg spilte de favorittartisten min inne på laboratoriet, så da må det vel gå bra? ;) De neste to ukene blir harde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger :)

Litt optimistisk må man være. Unødvendig å kjøre seg helt ned i grøfta. Sjansen med blastocyst er ganske bra. 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Gratulerer som ruger :)

Litt optimistisk må man være. Unødvendig å kjøre seg helt ned i grøfta. Sjansen med blastocyst er ganske bra. 

Lykke til :)

Takk :) jeg var bare så voldsomt positiv sist, så nedturen  ble så stor når det ikke gikk bra. Kan prøve å ikke være så optimistisk denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Cartina skrev:

Så spennende! Lykke til :)

Tusen takk! Ja, det er veldig spennende :D

 

2 timer siden, Snotra skrev:

Veldig spennende lesning dette her. Masse lykke til framover, denne gangen er det deres tur! :):) 

Tusen takk! Vi får håpe på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det ble nok negativt denne gangen også.

Da blir det litt pause fra alt sammen til over nyttår, og så blir det hardkjør med trening og galleoperasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit :klem: Håper du får mulighet til å slappe av og kose deg ordentlig i jula, til tross for at det sikkert er veldig tungt akkurat nå. Opplading til 2017, for da kommer det til å ordne seg :) Riktig god adventstid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Illy skrev:

Så leit :klem: Håper du får mulighet til å slappe av og kose deg ordentlig i jula, til tross for at det sikkert er veldig tungt akkurat nå. Opplading til 2017, for da kommer det til å ordne seg :) Riktig god adventstid! 

Tusen takk! Ja, jeg får prøve å koble ut alt dette og slappe av i stedet. Få tatt galleblæra og sånt.
God adventstid til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på mandag, og mensen i dag. Har bestilt time for galleoperasjon, og skal i hardtrening for å gå ned i vekt før neste forsøk. Det vil altså si at det blir en pause på oss, før vi går på neste fryseforsøk, kanskje i februar/mars. Jeg kommer ikke til å være her inne så mye frem til da, siden jeg vil prøve å få dette litt på avstand.

GOD JUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...