Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
Den 22.2.2016 at 1.31, AnonymBruker skrev:

TS, bare husk at sex ikke er en menneskerett. Du kan være så snill og grei du bare vil, men du kan ikke kreve at jenter har sex med deg. Jenter bestemmer selv hvem de vil ligge med. 

Anonymkode: b99cd...04d

 

Tenk om det samme gjaldt for det andre kjønn også...At snille gode sjenerte menn også fikk pågående jenter etter seg og fikk mulighet til å bestemme om de ville takke ja. Det er nok en fjern drøm for mange stille gutter.

 

 

Den 22.2.2016 at 1.04, AnonymBruker skrev:

Nå, siste helgen i februar har det gått ti år siden sist jeg hadde sex. Og jeg er gift...

Anonymkode: 24648...7c4

https://media.giphy.com/media/28rE8S7rsrSN2/giphy.gif

Så trist høres det ut :icon_frown::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært tråder her inne hvor folk har klaget på lite sex osv. Noen har hver dag,andre to g i uken.

Mange svar har vært...da hadde jeg gjort det slutt. ( ikke FÅ sex som de beskriver.

Mange par opplever sextørke av ulike grunner. Skal man skille seg, finne en elsker,elskerinne? Tror de fleste sier nei til det siste.

Kjærligheten er dyp...man venner seg til et liv uten sex.

For min del er det sykdom og medisinbruk som gjør dette.

Anonymkode: 2d83f...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår kveld ca kl 6. Er samboer så har sex nesten hver dag

Anonymkode: 59291...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.2.2016 at 0.48, gutt_86 skrev:

Hvor lenge har du gått uten sex, akkurat i dag?

Jeg har gått uten sex i 3 år, 8 måneder og 6 dager. Så jeg får bare stålsette meg for svar som "for 10 minutter siden", osv.. Jeg skal nok takle det:-)

Personlig syns jeg det er helt sykt lenge, og kan ikke begripe hvis noen har gått like lenge. Noen velger jo å ikke ha sex, men det er ikke tilfellet for meg. Og det verste er jo når det ikke er selvvalgt. Da høres det bare stusselig ut..

Sjenanse er nok en del av problemet for meg, jeg har fremdeles ikke klart å sjekke opp en eneste jente. Jeg mangler en eller flere antenner på det området, tydeligvis. Og slikt fører jo til at man aldri tør å prøve.

Jeg frykter et helt resterende liv uten kjæreste eller barn.

Hele livet 😧 20 år 

Anonymkode: d13e0...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år 5 mnd og 4 dager.

Håper jeg finner meg ny mann snart 😊

Anonymkode: 7734f...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hele livet 😧 20 år 

Anonymkode: d13e0...ceb

Det kommer nok. Jeg var 20 da jeg debuterte (nesten 21).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.2.2016 at 1.04, AnonymBruker skrev:

Nå, siste helgen i februar har det gått ti år siden sist jeg hadde sex. Og jeg er gift...

Anonymkode: 24648...7c4

Ti år her også. Har vært single den tiden og mener sex hører hjemme i et forhold...Å høre på reality deltagere som klager over to uker uten sex blir bare for absurd. Sex er ikke en menneskerett og alle kan onanere.

Anonymkode: c321e...309

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du driver rett og slett å rakker ned på deg selv.

Selv om du valgte å ikke studere etter vgs er ikke løpet kjørt.

Frem til nå har ikke ting vært som du ønsker. Men du kan gjøre noe for at fremtiden blir mer som du ønsker den!

Dette er ikke første gang jeg skriver svar til deg, og det ser jo ut som at du har stagnert veldig.

Det er ubehagelig å røske opp i tilværelsen, og ta skikkelig ansvar for seg selv, men når du først gjør det, vil du ikke begripe hvorfor du ikke gjorde det for lenge siden.

Mange må skikkelig deise i bakken før de får til å virkelig gå inn for å endre ting. Kanskje du ikke har truffet bunnen ennå?

Ser du ned på folk som ikke har hus, kone/ektemann, bra jobb og alt på stell når de er ca 30? Nei, regner jeg med. Så hvorfor dømme deg selv så hardt...?

Anonymkode: b458c...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertelig å si dette, men det er nå over 1 år siden jeg har hatt sex. Jeg er samboer og vi har vært sammen i 1,5 år. 

Anonymkode: 8d28f...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 22. februar 2016 at 16.52, AnonymBruker skrev:

Siden julen i fjor. Ulykkelig gift🙁

Anonymkode: b187f...82d

Hva gjør mann når mann er ulykkelig gift ? Holde ut for barna??

Anonymkode: ed5fd...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.2.2016 at 0.48, gutt_86 skrev:

Hvor lenge har du gått uten sex, akkurat i dag?

Jeg har gått uten sex i 3 år, 8 måneder og 6 dager. Så jeg får bare stålsette meg for svar som "for 10 minutter siden", osv.. Jeg skal nok takle det:-)

Personlig syns jeg det er helt sykt lenge, og kan ikke begripe hvis noen har gått like lenge. Noen velger jo å ikke ha sex, men det er ikke tilfellet for meg. Og det verste er jo når det ikke er selvvalgt. Da høres det bare stusselig ut..

Sjenanse er nok en del av problemet for meg, jeg har fremdeles ikke klart å sjekke opp en eneste jente. Jeg mangler en eller flere antenner på det området, tydeligvis. Og slikt fører jo til at man aldri tør å prøve.

Jeg frykter et helt resterende liv uten kjæreste eller barn.

For meg gikk det nesten 13 år mellom forrige forhold og nåværende, ingen sex i mellomtiden. Så det går virkelig an og finne den rette når man er åpen for det, mengden sex i mellomtiden har nok ingenting å si. Mitt "problem" var jo at jeg ikke ønsket noen nytt forhold før ca 6mnd - 1 år før jeg møtte kjærestemannen, utrolig hvor fort ting kan skje når man går fra lukket til åpen for den slags. 
Desperat er nok ikke noe særlig og virke. Men kanskje du skulle prøve og bare bli kjent med noen, uten at de nødvendigvis trenger og ha fokus på noe annet enn vennskap/bli kjent i starten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...