Gå til innhold

Tinder ødelegger for kvinner og noen få menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg som mann bruker tinder i håp om og finne en bra jente å tilbringe livet mitt med. 

Har nok hatt godt over 1000matcher men aldri truffet noen derifra for jeg har overhode ikke har gode sjekkeferdigheter og opplever ofte at mer rutinerte gutter ut konkurerer meg. 

 

Litt greia til at jeg skriver dettte. 

 

Hvorfor klager du på menn? Du er ansvarlig for dine egne valg. Om manfolka du møter bruker deg til et høl og du faktisk ikke ser dette. (Noe som foresten vitner om dårlig dømmekraft og fint kan være en potensiell dealbreaker.)(enda mer direkte fortalt. Ja slut. Æsj Lite å trakte etter) Så burde du gå i deg selv. 

Man er to for og danse tango.

 

Mitt ærlige svar. 

 

Anonymkode: cf1eb...20a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så sikker på at menn har det verst på Tinder all den tid vi må sile ut de som er useriøse og ta sjansen på  å bli rundlurt av de som stikker etter første knull eller etter et par måndeder og som bare lot som om de var ute etter kjæreste. 

Anonymkode: cca13...d87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg ingen problemer med å luke ut de useriøse og bruker kun tid på menn som vil/evner å forplikte seg. Og da sitter jeg jo igjen med ingen... Hvor finner man familieorienterte menn egentlig? Skjønner jo at de ikke er på tinder/sukker, men de gjemmer seg vel godt..

Anonymkode: 67e10...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del har jeg ingen problemer med å luke ut de useriøse og bruker kun tid på menn som vil/evner å forplikte seg. Og da sitter jeg jo igjen med ingen... Hvor finner man familieorienterte menn egentlig? Skjønner jo at de ikke er på tinder/sukker, men de gjemmer seg vel godt..

Anonymkode: 67e10...74b

Hva legger du i familieorientert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og fant kjærligheten på Tinder.. Så er ikke bare folk som vil pule der. :) 

Anonymkode: 23b22...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder handler bare om naturlig seleksjon. Det attraktive mennene får match og dersom de har ferdighetene så kommer de til second base. Kvinnene konkurrerer om disse mennene og går i sex-fellen hver gang helt til disse attraktive mennene finner miss right. De uattraktive mennene får ikke engang noe særlig med matcher, så på denne måten siles de mindre attraktive menn og kvinner ut.

Dette er naturlig seleksjon og verden menneskeheten gjør fremskritt.

Om de uattraktive mennene og kvinnene skal finne hverandre må de bruke andre datingkanaler. Om de i det hele tatt vil ha forhold med "mindre attraktive" personer eller leve som evig single.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nok hatt godt over 1000matcher men aldri truffet noen derifra for jeg har overhode ikke har gode sjekkeferdigheter og opplever ofte at mer rutinerte gutter ut konkurerer meg.

Anonymkode: cf1eb...20a

Over 1000 matcher og ikke møtt noen derifra? Hmm...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lee Jones skrev:

Tinder handler bare om naturlig seleksjon. Det attraktive mennene får match og dersom de har ferdighetene så kommer de til second base. Kvinnene konkurrerer om disse mennene og går i sex-fellen hver gang helt til disse attraktive mennene finner miss right. De uattraktive mennene får ikke engang noe særlig med matcher, så på denne måten siles de mindre attraktive menn og kvinner ut.

Dette er naturlig seleksjon og verden menneskeheten gjør fremskritt.

Om de uattraktive mennene og kvinnene skal finne hverandre må de bruke andre datingkanaler. Om de i det hele tatt vil ha forhold med "mindre attraktive" personer eller leve som evig single.

👏

Anonymkode: 396e0...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Okapi skrev:

Hva legger du i familieorientert?

En familierientert mann/kvinne er en person som evner og ønsker å forplikte seg og leve i et monogamt forhold. En som setter kona/mannen høyest og som ønsker barn.

Anonymkode: 67e10...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men nå som vi har skjønt at nettdating bare er tøys, hvor skal man egentlig møte noen? Altså, når man vil etablere seg? Jeg ønsker faktisk ikke leve hele livet mitt enslig, men møter jo bare sånne tullinger som jeg ikke ønsker å bruke tid på. Finnes det ikke kvalitetsmenn som ønsker å etablere seg lengre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EnKoppTe skrev:

..men nå som vi har skjønt at nettdating bare er tøys, hvor skal man egentlig møte noen? Altså, når man vil etablere seg? Jeg ønsker faktisk ikke leve hele livet mitt enslig, men møter jo bare sånne tullinger som jeg ikke ønsker å bruke tid på. Finnes det ikke kvalitetsmenn som ønsker å etablere seg lengre?

Grunnen til at du bare møter tullinger er fordi det er dem du velger å møte.

Anonymkode: 93c55...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2016 den 19.58, AnonymBruker skrev:

Hva trodde du Tinder var for noe? Spør siden du virker overrasket eller skuffet. Er det ikke INNLYSENDE for alle at Tinder er det du beskriver? Er man med på leken...så får du tåle steken.

Det er omtrent som når du går ut, og så går du ut på byens største ''kjøttmarked''. Da vet du at omtrent alle der er ute etter ett ligg. Du går i vertfall ikke dit for å finne noen for et langvarig forhold.

 

Anonymkode: 855a3...fd4

Enig med deg! Hvis du velger den kjekkeste, flotteste, litt for gode mannen så er oddsen for at du blir "lurt" veldig tilstede. En av mine bedre venninner fant kjærligheten på tider, tilfeldig. 

Jeg har tinder og merker at du må være ganske hardhudet for å komme deg gjennom tinder med psyken i behold. Har møtt (en jeg tror eg er) drømmemannen, noen jeg tenker jeg kan bli venn med, mange raringer og dem som sletter matchen i øyeblikket vi har hatt sex. 

Anonymkode: d27fb...992

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at du bare møter tullinger er fordi det er dem du velger å møte.

Anonymkode: 93c55...e13

Nei, de oppsøker meg. De andre er vel opptatt med dataspill, kompiser og den slags, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt her, og jeg har hatt møtt 1 jente på tinder, hvor ingen av oss KUN hadde intensjon om sex.....

Anonymkode: 8b567...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan folk kan ta tinder seriøst. Virkelig? Det handler jo bare om likes og er gratis. Betalingssider som match er mye mer seriøst. Det er så turn- off med jenter som har vært på tinder. For meg er det et tegn på at man ikke er ved sine fulle fem. Match er mye mer seriøst.

Fordelen min ved at folk er på tinder er at det er lettere for meg å sjekke opp folk på gata. Da virker jeg mer original

Anonymkode: ffd9c...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, EnKoppTe skrev:

..men nå som vi har skjønt at nettdating bare er tøys, hvor skal man egentlig møte noen? Altså, når man vil etablere seg? Jeg ønsker faktisk ikke leve hele livet mitt enslig, men møter jo bare sånne tullinger som jeg ikke ønsker å bruke tid på. Finnes det ikke kvalitetsmenn som ønsker å etablere seg lengre?

Jeg var en mann som hele livet mitt ville etablere meg og få barn. Så ble jeg og mange kompiser forbigått. Nå som vi er i tidlig 30 årene gir vi faen i damer. Vi er fortsatt de samme gutta som vi alltid har vært, men damene har forandra seg. Og til det verre tør jeg dessverre si. Jeg gidder heller ikke pule rundt og være med på å skape flere ødelagte kvinner her i Norge, så jeg melder meg bare ut. Lever med et par kompiser, vi reiser sammen på ferier, og så har vi det fint og harmonisk her. Foreldre og andre bekjente har for lengst slutta å spørre om jeg skal finne meg ei kone. Og for å være ærlig, så ser jeg ikke vitsen akkurat nå heller.

Anonymkode: 6c084...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt enig i at det er mye useriøst på tinder, men synes egentlig ikke det er så vanskelig å sile dem ut.

Tror heller mye av problemet er at kvinner ofte blir raskere betatt enn menn og legger mer i startfasen enn menn gjør. Jeg har vært på tinderdate, blitt raskt betatt, datet i noen måneder og deretter dumpa. Men det betyr da ikke at jeg har blitt utsatt  for en som bare var ute etter et knull. Det tar tid å bli kjent og det tror jeg mange glemmer når det kommer til nettdating

Når det er sagt synes jeg tinder har blitt mer og mer useriøst. Fikk ikke så mange "skal vi pule?" - meldinger sist gang jeg var der, og folk svarte faktisk om man sendte melding. Nå svarer fåtallet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte litt tinder for flere år siden når det ble lansert.. Fant typen min der, og vi har vært sammen i 3 år :-) så tinder er ikke bare negativt!

Anonymkode: 9d121...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Brukte litt tinder for flere år siden når det ble lansert.. Fant typen min der, og vi har vært sammen i 3 år :-) så tinder er ikke bare negativt!

Anonymkode: 9d121...055

Det var da, nå er det annerledes på tinder.

Gratulerer med kjæreste i hvert fall, godt det er noen som fikk resultater av den appen :)

Anonymkode: 6c084...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var en mann som hele livet mitt ville etablere meg og få barn. Så ble jeg og mange kompiser forbigått. Nå som vi er i tidlig 30 årene gir vi faen i damer. Vi er fortsatt de samme gutta som vi alltid har vært, men damene har forandra seg. Og til det verre tør jeg dessverre si. Jeg gidder heller ikke pule rundt og være med på å skape flere ødelagte kvinner her i Norge, så jeg melder meg bare ut. Lever med et par kompiser, vi reiser sammen på ferier, og så har vi det fint og harmonisk her. Foreldre og andre bekjente har for lengst slutta å spørre om jeg skal finne meg ei kone. Og for å være ærlig, så ser jeg ikke vitsen akkurat nå heller.

Anonymkode: 6c084...716

Ja, der skrev du noe..har vært inne på tanken selv at jeg ikke gidder denne "pule-kulturen" vi har fått og har kanskje meldt meg litt ut jeg også. Synd, men årene har jo gått i mellomtiden.

Hva mener du med at damer har blitt verre, forresten? At de puler rundt eller mener du andre ting?

Endret av EnKoppTe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...