Gå til innhold

Tinder ødelegger for kvinner og noen få menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men det hadde egentlig vært fint med noen få data man kan kunne krysset av på Tinder. Hvorvidt man ønsker forhold eller ikke, om man har barn fra før/ønsker barn, høyde, interesser.

Anonymkode: 845a9...aae

For selv om jeg selv ønsker forhold, kvier jeg meg for å skrive det i teksten, nettopp fordi det er noen som har fordommer om at det er en knulleapp, så da er jeg redd for å bli latterliggjort som naiv av bekjente som ser meg der inne. Mens om det var en avkryssingsgreie, så tror jeg det hadde blitt tydelig at mange ønsker forhold.

Anonymkode: 845a9...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For selv om jeg selv ønsker forhold, kvier jeg meg for å skrive det i teksten, nettopp fordi det er noen som har fordommer om at det er en knulleapp, så da er jeg redd for å bli latterliggjort som naiv av bekjente som ser meg der inne. Mens om det var en avkryssingsgreie, så tror jeg det hadde blitt tydelig at mange ønsker forhold.

Anonymkode: 845a9...aae

Mange som skriver at de er ute etter forhold.

Anonymkode: d7d80...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som skriver at de er ute etter forhold.

Anonymkode: d7d80...4fe

Blant damer? Blant mennene er det ikke så mange som skriver det rett ut i teksten, men noen av dem er det likevel.

Anonymkode: 845a9...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blant damer? Blant mennene er det ikke så mange som skriver det rett ut i teksten, men noen av dem er det likevel.

Anonymkode: 845a9...aae

Jeg er mann og bare sett på jenters profiler.

Anonymkode: d7d80...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun det? Er da mange mindre pene drittsekker og mange pene som ikke er det. En vil jo gjerne ha en man er tiltrukket av

Anonymkode: 3278b...e6d

Ja, så må hun slutte å klage da. De kjekkesete er det mer konkurranse om og det er sikkert 2000 jenter på Tinder i Norge som er penere enn henne som gjør at hun stiller bak i køen.

Anonymkode: 3e91d...2a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør de om Snap med en gang så bør det ringe en bjelle i hodet på en, likeså hvis de penser samtalen inne på sex hurtig. For da er ikke folk ute etter forhold, men en knallkamerat. Noe jeg ikke synes er galt i seg selv, men folk må være ærlig om at de kun ønsker sex og med det ikke kaster bort tiden til alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, O.G. skrev:

Spør de om Snap med en gang så bør det ringe en bjelle i hodet på en, likeså hvis de penser samtalen inne på sex hurtig. For da er ikke folk ute etter forhold, men en knallkamerat. Noe jeg ikke synes er galt i seg selv, men folk må være ærlig om at de kun ønsker sex og med det ikke kaster bort tiden til alle andre.

Det har jeg lurt på, hvorfor legger folk ut Snap-navnet sitt på Tinder?? Kunne ikke falt meg inn å legge noen til som jeg ikke kjenner eller har møtt før. Er det kode for at man kun er ute etter en ting eller? 

Anonymkode: 5af47...a51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg lurt på, hvorfor legger folk ut Snap-navnet sitt på Tinder?? Kunne ikke falt meg inn å legge noen til som jeg ikke kjenner eller har møtt før. Er det kode for at man kun er ute etter en ting eller? 

Anonymkode: 5af47...a51

Vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonardo

Tinder kan nok gjøre sitt med både menn og kvinner om man ikke har en solid dose selvtillit. Og de som har selvtillit kan kanskje få seg en liten knekk og føle at de kanskje ikke er så attraktive som de trodde. 

Allikevel tror jeg nok det er aller verst for menn. Selv de menn jeg kjenner med modellutseende har utfordringer med Tinder. Hva da med de gjennomsnittlige mennene? Jeg kjenner menn som har hatt både Tinder og Sukker uten å ha vært på et eneste treff eller i verste fall med kvinner de ikke opplever som attraktive. 

Nei, nettdating kan være en brutal arena for både menn og kvinner, men menn trekker nok det korteste strået her. Jeg har selv hatt Tinder og også Sukker i en kort periode og har lagt ned noen få kvinner gjennom disse kanalene. Men konkurransen er utvilsomt høyere enn i det virkelige liv og jeg synes heller ikke det er spesielt spennende med 'nettdating'. Det er for mye jobb for middelmådige resultater. Av den grunn har jeg ingen av disse nå lenger.
:)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Tinder og andre slike tjenester er at de lurer folk til å tro at det er noe likere som venter. Ergo folk driver og dater 2 eller flere samtidig og hvordan skal man bli kjent da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/21/2016 at 15.25, Leonardo skrev:

Tinder kan nok gjøre sitt med både menn og kvinner om man ikke har en solid dose selvtillit. Og de som har selvtillit kan kanskje få seg en liten knekk og føle at de kanskje ikke er så attraktive som de trodde. 

Allikevel tror jeg nok det er aller verst for menn. Selv de menn jeg kjenner med modellutseende har utfordringer med Tinder. Hva da med de gjennomsnittlige mennene? Jeg kjenner menn som har hatt både Tinder og Sukker uten å ha vært på et eneste treff eller i verste fall med kvinner de ikke opplever som attraktive. 

Nei, nettdating kan være en brutal arena for både menn og kvinner, men menn trekker nok det korteste strået her. Jeg har selv hatt Tinder og også Sukker i en kort periode og har lagt ned noen få kvinner gjennom disse kanalene. Men konkurransen er utvilsomt høyere enn i det virkelige liv og jeg synes heller ikke det er spesielt spennende med 'nettdating'. Det er for mye jobb for middelmådige resultater. Av den grunn har jeg ingen av disse nå lenger.
:)  

Jeg tror ikke det alltid fungerer sånn. For min del er det helt motsatt: Jeg er fullstendig usynlig i virkeligheten, men blir iblant kontaktet av kvinner på Tinder og OkCupid, noe jeg ser folk til stadighet skriver at aldri skjer. Skal selvsagt sies at mange av dem er ute etter venner, noen av dem er uinteressante for meg, og resten greier jeg å sabotere selv, men likevel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leonardo
Et øyeblikk siden, Okapi skrev:

Jeg tror ikke det alltid fungerer sånn. For min del er det helt motsatt: Jeg er fullstendig usynlig i virkeligheten, men blir iblant kontaktet av kvinner på Tinder og OkCupid, noe jeg ser folk til stadighet skriver at aldri skjer. Skal selvsagt sies at mange av dem er ute etter venner, noen av dem er uinteressante for meg, og resten greier jeg å sabotere selv, men likevel. :P

Sant. Nettdating kan være gull verdt for dere som er mer sjenerte, men jeg mener også at det kan bli en hvilepute og at det er bedre å utfordre denne sjenansen i det virkelige liv. 

Saken er at du er ikke fullstendig usynlig i virkeligheten. Garantert! Folk legger merke til deg, men jenter vil nesten aldri ta noen form for initiativ i Norge. Ta deg en tur til USA, så skal du få merke at selv jentene snakker med deg. Men ikke i Norge. 

Jeg har sett bilder av deg før og du har en bra look, så jeg er ikke overrasket over at jenter tar kontakt. Har selv fått en del oppmerksomhet på Tinder og lignende, men dessverre er det som regel ikke av noen jeg er interessert i.
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Leonardo skrev:

Sant. Nettdating kan være gull verdt for dere som er mer sjenerte, men jeg mener også at det kan bli en hvilepute og at det er bedre å utfordre denne sjenansen i det virkelige liv. 

Saken er at du er ikke fullstendig usynlig i virkeligheten. Garantert! Folk legger merke til deg, men jenter vil nesten aldri ta noen form for initiativ i Norge. Ta deg en tur til USA, så skal du få merke at selv jentene snakker med deg. Men ikke i Norge. 

Jeg har sett bilder av deg før og du har en bra look, så jeg er ikke overrasket over at jenter tar kontakt. Har selv fått en del oppmerksomhet på Tinder og lignende, men dessverre er det som regel ikke av noen jeg er interessert i.
:) 

Har reist mye jeg, men aldri opplevd noe initiativ fra jenter i Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spania, Tyrkia, Japan eller USA heller. :P Kun i Norge, men ekstremt sjelden, og da stort sett sånn type halv tre. Virker som det er litt mer vilje til sånt på nett, men for all del, det gjelder sikkert menn og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 19.2.2016 at 16.19, Trollkarlen skrev:

Du bruker jo tinder feil. Appen er ment for knulling.

Er den? Står det på hjemmesiden til Tinder? :klo:  JEG VISSTE IKKE! Tinder burde skrevet det tydelig ned for dette er info jeg ikke var klar over. Jeg skal slette Tinder nå og de 4 mennene som skriver til meg på Tinder siden de er noen sexgriser.

 

Anonymkode: 125c0...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/21/2016 at 15.25, Leonardo skrev:

Tinder kan nok gjøre sitt med både menn og kvinner om man ikke har en solid dose selvtillit. Og de som har selvtillit kan kanskje få seg en liten knekk og føle at de kanskje ikke er så attraktive som de trodde. 

Allikevel tror jeg nok det er aller verst for menn. Selv de menn jeg kjenner med modellutseende har utfordringer med Tinder. Hva da med de gjennomsnittlige mennene? Jeg kjenner menn som har hatt både Tinder og Sukker uten å ha vært på et eneste treff eller i verste fall med kvinner de ikke opplever som attraktive. 

Nei, nettdating kan være en brutal arena for både menn og kvinner, men menn trekker nok det korteste strået her. Jeg har selv hatt Tinder og også Sukker i en kort periode og har lagt ned noen få kvinner gjennom disse kanalene. Men konkurransen er utvilsomt høyere enn i det virkelige liv og jeg synes heller ikke det er spesielt spennende med 'nettdating'. Det er for mye jobb for middelmådige resultater. Av den grunn har jeg ingen av disse nå lenger.
:)  

Veldig enig. Til og med de kjekke mennene må trykke likes på ganske mange for å få noen treff, men de får i alle fall noen å snakke med. Har sett normale damer sine tinder profiler, og de har ganske mange matcher.. 

Konkurransen er mindre i det virkelige liv fordi norske menn generelt er ganske håpløse, og det kan man utnytte. 

Anonymkode: 27e03...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke singel, bruker ikke tinder heller, men hva er forskjellen ved at noen som er kun ute etter å knulle via tinder hadde gjort det samme via byen?

Samme rasshøl, bare et annet medium som man treffes over.

Når du da møter disse mannfolka som bare er ute etter å knulle og kommer med en dårlig unnskyldning seinere, disse hadde du møtt på byen også hvis tinder ikke var til.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 9 måneder senere...
På 2/19/2016 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Etter  å ha prøvd meg på Tinder gikk jeg virkelig på en smell. Jeg sitter igjen og tviler på meg selv, mitt eget utseende og har blitt mer pessimistisk til kjærlighet, ekteskap og forhold. Jeg tenker hele tiden at alt som betyr noe er å ikke bli tykk, se bra ut og ung ut.

Grunnen til at Tinder ødelegger etter min menig er at menn lettere enn noen gang kan få seg sex uten forpliktelser og rettferdiggjør oppførselen sin med at " kvinner på Tinder er med på leken". For meg var aldri Tinder en lek. Jeg har aldri følt meg mer som en objekt, og har aldr følt meg mer utnyttet. Jeg ser hva som skjer med mine venninner også. De prøver å finne en mann å dele livet med, etablere seg med, men de får seg slag etter slag i ansiktet. Etter 2 måneder med hytteturer, sex, og drømmer, blir de forlatt med en elle annen dårlig unnskyldning. Det er så simpels og ingen står til ansvar for å oppføre seg som "playere". Deretter skal du skamme deg for ikke å ha forstått all løgnen, de godt gjemte spillereglene og at man har seg selv å klandre fordi man hadde sex for tidlig..sex etter mange dater? Ego boost? Nei, ikke når du skjønner at menn sveiper til høyre på alle damer, uansett utseende. Deretter velger de pene mennene i alle damene der ute, og alle disse damene som tror at de har sjans og smigres, brenner seg nesten uansett hva de møter på. De under middels vakre mennene blir danket ut av pene menn, og de får ikke en gang en sjans til å vise hvem de er og de får seg tvilsomt mye sex heller.

Anonymkode: 70db5...d3c

ja enig på en måte...fins nok "playere" som du kaller de eller menn som er med deg kun for en ting . og komme ned i trusen din....men så er det også de manfolkene som genuint liker deg....men blir både sliten og lei oppførselen deres, mas , ustabilitet og drit fra deres side og velger gå fra henne ...da etter å hatt sex et par ganger men ikke blitt noe mer ...da kan dere ikke si han var en dritt....det er 2 sider fra en sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2016 den 16.19, Trollkarlen skrev:

Du bruker jo tinder feil. Appen er ment for knulling.

Kan du finne dokumentasjon fra Twitters side om at det er en sexapp, eller er det noe du liker å fortelle deg selv? For du liker veldig godt å ha rett, ikke sant? Ja ja selvfølgelig gjør du det.

Anonymkode: 32e38...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når beilere skriver på Tinder følgende - og dater low til medium kandidater - så betyr det:

- Ute etter noen å bli kjent med - tøm & røm

- Ute etter et forhold - du duger kanskje til noe annet dukker opp

- Ute etter noe seriøst - du kan få status som ff + litt kos

Resultatet er vel at 9 av 10 blir skuffet og tar hevn på de neste beilere.

Da blir  tinder-dater bare en ond sirkel som gir folk mer angst, paranoia og dårlig selvbilde.

Anonymkode: e4cfd...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...