Gå til innhold

Tinder ødelegger for kvinner og noen få menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter  å ha prøvd meg på Tinder gikk jeg virkelig på en smell. Jeg sitter igjen og tviler på meg selv, mitt eget utseende og har blitt mer pessimistisk til kjærlighet, ekteskap og forhold. Jeg tenker hele tiden at alt som betyr noe er å ikke bli tykk, se bra ut og ung ut.

Grunnen til at Tinder ødelegger etter min menig er at menn lettere enn noen gang kan få seg sex uten forpliktelser og rettferdiggjør oppførselen sin med at " kvinner på Tinder er med på leken". For meg var aldri Tinder en lek. Jeg har aldri følt meg mer som en objekt, og har aldr følt meg mer utnyttet. Jeg ser hva som skjer med mine venninner også. De prøver å finne en mann å dele livet med, etablere seg med, men de får seg slag etter slag i ansiktet. Etter 2 måneder med hytteturer, sex, og drømmer, blir de forlatt med en elle annen dårlig unnskyldning. Det er så simpels og ingen står til ansvar for å oppføre seg som "playere". Deretter skal du skamme deg for ikke å ha forstått all løgnen, de godt gjemte spillereglene og at man har seg selv å klandre fordi man hadde sex for tidlig..sex etter mange dater? Ego boost? Nei, ikke når du skjønner at menn sveiper til høyre på alle damer, uansett utseende. Deretter velger de pene mennene i alle damene der ute, og alle disse damene som tror at de har sjans og smigres, brenner seg nesten uansett hva de møter på. De under middels vakre mennene blir danket ut av pene menn, og de får ikke en gang en sjans til å vise hvem de er og de får seg tvilsomt mye sex heller.

Anonymkode: 70db5...d3c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Realitetsorientering: Det er en part på hver sin side av skjermen. Det er ikke gitt at man har de samme ønskene og målene. Skal man straffe den andre parten for å ikke ville det samme som deg? Det er klart ikke noe særlig når den andre parten gir ut for å ville noe mer enn det som egentlig er tilfelle, så jeg forstår at det er lett å brenne seg, men det er en del av risikoen man tar ved å være på slike plattformer. Det er vel ikke en overraskelse at mange lyver for å få seg noe. Å klandre seg selv bør man absolutt ikke gjøre da det er vanskelig å beskytte seg helt mot slike mennesker, men det er nok lurt å ha i bakhodet at slike personer finnes og at man er litt mer kritisk. 

For de som ønsker å finne mannen i sitt liv vil jeg uansett råde dem til å velge en litt annen plattform enn Tinder. Det er de aller færreste som ønsker å finne ektemannen/konen sin her. Det vil ikke si at alle er useriøse, men at de ikke er fullt så seriøse som etablering, giftemål, barn etc. Tinder er så enkelt og noe som svært mange har, så mange har jo også appen bare for morro skyld. 

Dersom man også har et skjørt selvbilde og er redd for å bli avvist er heller ikke dette, eller nettdating generelt, en god plattform da det kan gjøre mer skade enn godt. 

Anonymkode: 6eb0e...0d6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder ødelegger for noen få menn"? Det er stort sett bare de 10-20% mest attraktive mennene som har noen særlig sjanse på Tinder. Jeg har egentlig ikke særlig mye sympati for kvinner som klager over at de bare treffer på useriøse menn - det er jo dere selv som velger å gå for de mest attraktive mennene, mens dere ikke ser flere ganger på menn som kanskje ikke er like maskuline i utseendet. Dere har jo i det minste større sjanse for å treffe noen i det hele tatt, og om du er heldig så treffer du på en perfekt mann som også ønsker noe mer. De fleste mennene der inne kommer ikke engang så langt så beklager om jeg ikke har så mye sympati. 

Jeg sammenligner dette litt med et barn som kan velge og vrake mellom de aller flotteste lekene i butikken, samt de lekene som kanskje ikke er like spennende, og som etterhvert finner ut at de som på overflaten fremstod som de flotteste kanskje ikke var så spennende over tid likevel.

Nei, det er ikke så rart at mange kvinner blir skuffet - når man søker de 10% beste mennene, som 90% av andre kvinner også vil ha, så blir konkurransen selvsagt deretter, hvilket gjør at mennene i denne gruppen kan oppføre seg nesten akkurat som de ønsker. 

Anonymkode: aaa27...9db

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som mann jaktet på den store kjærligheten bla gjennom tinder og opplevde nøyaktig hva du beskriver. Masse sex, lovnader og hytteturer, men ingen forhold. 

Det du har opplevd gjelder for begge kjønn.

Anonymkode: 6ad7a...42d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter  å ha prøvd meg på Tinder gikk jeg virkelig på en smell. Jeg sitter igjen og tviler på meg selv, mitt eget utseende og har blitt mer pessimistisk til kjærlighet, ekteskap og forhold. Jeg tenker hele tiden at alt som betyr noe er å ikke bli tykk, se bra ut og ung ut.

Grunnen til at Tinder ødelegger etter min menig er at menn lettere enn noen gang kan få seg sex uten forpliktelser og rettferdiggjør oppførselen sin med at " kvinner på Tinder er med på leken". For meg var aldri Tinder en lek. Jeg har aldri følt meg mer som en objekt, og har aldr følt meg mer utnyttet. Jeg ser hva som skjer med mine venninner også. De prøver å finne en mann å dele livet med, etablere seg med, men de får seg slag etter slag i ansiktet. Etter 2 måneder med hytteturer, sex, og drømmer, blir de forlatt med en elle annen dårlig unnskyldning. Det er så simpels og ingen står til ansvar for å oppføre seg som "playere". Deretter skal du skamme deg for ikke å ha forstått all løgnen, de godt gjemte spillereglene og at man har seg selv å klandre fordi man hadde sex for tidlig..sex etter mange dater? Ego boost? Nei, ikke når du skjønner at menn sveiper til høyre på alle damer, uansett utseende. Deretter velger de pene mennene i alle damene der ute, og alle disse damene som tror at de har sjans og smigres, brenner seg nesten uansett hva de møter på. De under middels vakre mennene blir danket ut av pene menn, og de får ikke en gang en sjans til å vise hvem de er og de får seg tvilsomt mye sex heller.

Anonymkode: 70db5...d3c

Makan til manglende selvinnsikt. 

Først går du etter de aller kjekkeste mennene, avviser de 99 % andre, og så klager du.

Tinder har ødelagt for MENN. Kvinner har det så lett at dere burde f... meg skamme dere. 

Anonymkode: 93c55...e13

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Det nok sant det at man kniver etter samme menn, og at de kan oppføre seg akkurat som de vil. Jeg var utrolig naiv da jeg ble med på Tinder, og veldig sårbar. Jeg datet to personer som jeg allerede hadde et godt øye til og ble veldig glad over å matche med de der. Det var første dagen på Tinder. Endte med et knust selvbilde og følte meg så ufattelig brukt i ettertid. Jeg skjønte ikke at en match egentlig ikke betyr noe som helst og at det fra min side kunne tolkes som en invitasjon til et "eventyr" uten forpliktelser. Jeg visste heller ikke at en kaffe var inngangsbilletten til sex. Jeg ante ikke at strategien var å matche flest mulig, for så å bruke de damene som lar seg forføre. Jeg ble litt paranoid, fordi det var så mange løse tråder og koder jeg ikke var vant med som jeg nå har fattet. Jeg vet jo at dersom jeg ber med meg en mann ut, er det fordi jeg vil bli kjent med han. Fortsetter jeg å kontakte han, betyr det at jeg er interessert i han som person og at vi ser hvor det bærer. No hidden agenda. Blir jeg invitert med på aktiviteter eller på middag, er jeg forsiktig, men tar det som et godt tegn. Nå vet jeg jo at alt dette ikke nødvendigvis betyr noe mer enn at de kjemper for å få deg med til seng, sånn at du blir enda en av bildene de kan ha i portefølyen sin.Man glemmer at det er mennesker man behandler og for mange er dette et spill. Jeg vil aldri tilbake dit. Jeg tror at de fleste damer der ute vil noe mer, mens veldig mange menn kun vil spare tid på byen. Jeg visste ikke at det blir " misbrukt" så til de grader og ikke ante det meg at en kan tolke så mye utfra bildene som legges ut. Vet nok nå hvilke menn man skal styre unna. Det er i hvertfall litt skummelt, for utviklingen er jo ikke bra, når folk slutter å snakke sammen face to face, lett å glemme at bak hver en skjerm sitter en person med følelser. Den litt mer konservative sjekkingen går jo på ens eget rykte og man vil jo opptre mer som en gentleman/lady når en møtes ute, for da viser man ansikt. Det sitter nok litt lenger inne å spille en annen når en blir kjent i den virkelige verden.

Anonymkode: 70db5...d3c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er aldri bra. Ødlegger selvtillitten og man blir brukt. Men bruker det kun til tøm ig røm. Styr unna!!

Anonymkode: e2230...69a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge siden det var en tråd hvor det kom fram at en kjekk mann på tinder fikk 30% matchrate. Det er faktisk ganske lite, noe som er grunnen til at de trykker like på så mange. Så er det slik at liksene fra kvinner generelt blir fordelt på de kjekke mennene som er på tinder, noe som gjør at de stiller sterkere enn vanlige medd. Trykker de like på 30 kvinner sitter de igjen med 9 stykk å snakke med, og det er mer enn nok. 

Man må rett og slett bare ta forhåndsregler og forstå at den man går ut med mest sannsynlig dater en del andre også. 

Anonymkode: 27e03...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med deg TS, men jeg har en følelse av at det er en god majoritet som er uenig med oss ;)  Jeg er nok litt "gammeldags" og burde derfor aldri rotet meg borti Tinder i det hele tatt, men det gjorde jeg altså.

I mine øyne er det ikke så veldig komplisert å finne ut om man liker hverandre; det begynner gjerne med utseendet. Man føler seg fysisk tiltrukket av hverandre. Så finner man ut at man har en del felles interesser. Og samme mål. Og samme humor, samme syn på ulike ting osv. Man har det rett og slett knallbra i hverandres selskap, kjemien er super. Alt ligger til rette for at dette skal kunne funke. Ingenting tvinges frem, alt går naturlig for seg, slik det ville gjort uavhengig av om man møttes først i virkeligheten eller fikk kontakt på Tinder.

Så vips...... viser det seg at den kjemien man hadde, alt det som klaffet; det var ikke nok. Fordi hvem vet hva slags dame (evnt mann) som er rundt neste sveip? Kanskje en ENDA bedre en? Enda penere en? Man kan da ikke ta sjansen på å gå glipp av den muligheten.

Jeg opplevde dette med en fyr som ja, er veldig kjekk. I mine øyne. Om andre damer syntes han er kjekk eller ikke bryr meg fint lite, men jeg har jo skjønt i ettertid at han regnes som attraktiv. Alt stemte mellom oss, men jeg tror at for hans del så var det gått litt sport i Tinder og han hadde holdt på med det så lenge at han rett og slett har blitt litt følelsesmessig avstumpet/ikke klarer å slutte når leken er god. Nå kan flere si at "haha dumme kjerring, han følte vel ikke det samme som deg da", men fakta er at vi møttes så mye, over en såpass lang periode at jeg vet dette, jeg har jo snakket med han og vært sammen med han og det har ikke dere. 

Han er fortsatt singel, men dater i fleng. Han er altså en kjekk fyr, som ikke hadde hatt noe problem med å få seg en dame. Han har vært på Tinder siden det ble lansert i Norge. Og er der fortsatt idag. Det er ikke fordi det er noe galt med alle damer han har møtt, men fordi det er noe ved han som gjør at han ikke klarer å finne roen med én dame, i frykt for å gå glipp av noen som er enda bedre.

Til de mennene som klager over at de aldri får seg en date fordi de er for "stygge" (deres ord) og som kjefter og smeller på oss; det er ingen automatikk i at en kjekk mann aldri vil slå seg til ro. Det finnes haugevis av kjekke menn som har slått seg til ro. Men jeg tror at Tinder har gjort noe med mange; det er liksom ingen vits i å være i et stabilt, fast forhold når man kan være singel og heller kose seg med dating (uforpliktende), på et tidspunkt har man jo sex og da får de sex - og alt dette uten å måtte være i et forhold! Vinn-vinn tenker de kanskje. Men jeg tror nok at noen år ned i veien så kan det være de angrer litt, når de ikke er så attraktive lenger og sitter mutters aleine hjemme mens alle andre er opptatt med kona og ungene :P Noen liker å ha det sånn, men jeg tror mange kommer til å kjenne på ensomheten der ja.

Anonymkode: bd444...b8e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er kast og bruk. Man skal være heldig om man finner noen seriøse forhold der. Det går an, men tror sjansen er større når du går til matbutikken :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er for kortsiktige forhold.

Har ikke brukt dette enda men er en app some heter Hinge:
 

Sitat

 

Hinge is where relationships start. We’ll help you meet someone the old-fashioned way: through your friends. Hinge cuts the clutter, the creeps and the games. So you can stop swiping strangers, and find something real.

Buzz about Hinge:
“Hinge cuts through the randomness of Tinder” - New York Times
“Hinge is the new age woman’s dating app” - VOGUE
“For those wary of online creepers” - The Atlantic

Currently available in the following US cities:
NYC, SF, L.A., DC, Seattle, Atlanta, Chicago, Boston, Philly, Dallas, Houston, Austin, Denver, Miami, Tampa, Orlando, Minneapolis, St. Louis, Indianapolis, Omaha, Phoenix, San Diego, Detroit, Portland, Charlotte, Raleigh, Pittsburgh, Columbus, New Orleans, Cleveland, Nashville, Albany, Cincinnati, and Kansas City.

Currently available in the following international cities:
London, Toronto, Mumbai, and Sydney.

PRIVACY: We will never post on your Facebook Timeline without your permission. We will never share your information with unknown parties. Liking someone is always anonymous unless you match.


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder er kanskje useriøst for mange i utgangspunktet, men jeg vet om mange som har funnet kjæresten sin der. Det er litt hva enn gjør det til selv. 

Anonymkode: 53542...69c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er kanskje useriøst for mange i utgangspunktet, men jeg vet om mange som har funnet kjæresten sin der. Det er litt hva enn gjør det til selv. 

Anonymkode: 53542...69c

Det er nettopp det. Det er mange som ønsker seriøst forhold der. Hvis det ikke står i profilteksten, så er det bare å spørre hva vedkommende er ute etter. Og er man ute etter forhold så går man heller ikke til sengs på de første datene. Om man er blitt såret etter noen måneders dating, så tenker jeg at dette ikke akkurat er Tinder sin feil. Det er en del unge menn som er ubestemmelig og ikke slår seg lett til ro, men dette er bare noen man må ha i mente og prøve å luke ut slike. Selv er jeg fylt 40, så regner med at mennene da ikke er ute etter å ligge etter flest mulig. I så fall har de meget stor tro på seg selv. ;)

Anonymkode: 845a9...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til de mennene som klager over at de aldri får seg en date fordi de er for "stygge" (deres ord) og som kjefter og smeller på oss; det er ingen automatikk i at en kjekk mann aldri vil slå seg til ro. Det finnes haugevis av kjekke menn som har slått seg til ro. Men jeg tror at Tinder har gjort noe med mange; det er liksom ingen vits i å være i et stabilt, fast forhold når man kan være singel og heller kose seg med dating (uforpliktende), på et tidspunkt har man jo sex og da får de sex - og alt dette uten å måtte være i et forhold! Vinn-vinn tenker de kanskje. Men jeg tror nok at noen år ned i veien så kan det være de angrer litt, når de ikke er så attraktive lenger og sitter mutters aleine hjemme mens alle andre er opptatt med kona og ungene :P Noen liker å ha det sånn, men jeg tror mange kommer til å kjenne på ensomheten der ja.

Anonymkode: bd444...b8e

Dette var muligens rettet til meg så jeg svarer på det. Jeg har da ikke kjeftet, men jeg har vært klar på at jeg ikke utviser så mye sympati med folk som faktisk har alle valgmuligheter på datingmarkedet og især Tinder, men som likevel ikke blir fornøyde når de får resultater som de bidrar til selv. Jeg er for øvrig heller ikke en av disse mennene, så forsøk på å personifisere en generell debatt kan du like gjerne legge av deg først som sist. Selv dater jeg ikke på tinder fordi jeg syntes det er for mye kjøttmarked og for lite substans, jeg har aldri vært registrert der. 

Jeg har ikke påstått at de mest attraktive 10-20% av mennene aldri etablerer seg, men det kan ta lang tid og veldig mange kvinner opplever jo at de ikke etablerer seg med deg, og det er jo først og fremst det som er kilde til frustrasjon, jeg tror det er få som finner trøst i at han kanskje etablerer seg med noen helt andre fem år down the road...

Anonymkode: aaa27...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det nok sant det at man kniver etter samme menn, og at de kan oppføre seg akkurat som de vil. Jeg var utrolig naiv da jeg ble med på Tinder, og veldig sårbar. Jeg datet to personer som jeg allerede hadde et godt øye til og ble veldig glad over å matche med de der. Det var første dagen på Tinder. Endte med et knust selvbilde og følte meg så ufattelig brukt i ettertid. Jeg skjønte ikke at en match egentlig ikke betyr noe som helst og at det fra min side kunne tolkes som en invitasjon til et "eventyr" uten forpliktelser. Jeg visste heller ikke at en kaffe var inngangsbilletten til sex. Jeg ante ikke at strategien var å matche flest mulig, for så å bruke de damene som lar seg forføre. Jeg ble litt paranoid, fordi det var så mange løse tråder og koder jeg ikke var vant med som jeg nå har fattet. Jeg vet jo at dersom jeg ber med meg en mann ut, er det fordi jeg vil bli kjent med han. Fortsetter jeg å kontakte han, betyr det at jeg er interessert i han som person og at vi ser hvor det bærer. No hidden agenda. Blir jeg invitert med på aktiviteter eller på middag, er jeg forsiktig, men tar det som et godt tegn. Nå vet jeg jo at alt dette ikke nødvendigvis betyr noe mer enn at de kjemper for å få deg med til seng, sånn at du blir enda en av bildene de kan ha i portefølyen sin.Man glemmer at det er mennesker man behandler og for mange er dette et spill. Jeg vil aldri tilbake dit. Jeg tror at de fleste damer der ute vil noe mer, mens veldig mange menn kun vil spare tid på byen. Jeg visste ikke at det blir " misbrukt" så til de grader og ikke ante det meg at en kan tolke så mye utfra bildene som legges ut. Vet nok nå hvilke menn man skal styre unna. Det er i hvertfall litt skummelt, for utviklingen er jo ikke bra, når folk slutter å snakke sammen face to face, lett å glemme at bak hver en skjerm sitter en person med følelser. Den litt mer konservative sjekkingen går jo på ens eget rykte og man vil jo opptre mer som en gentleman/lady når en møtes ute, for da viser man ansikt. Det sitter nok litt lenger inne å spille en annen når en blir kjent i den virkelige verden.

Anonymkode: 70db5...d3c

Ja, du har nok mye rett her og det er rett og slett for mye markedstankegang blant Tinder. Men sånn blir det når en generasjon som har blitt oppflasket med og hjernevasket av markedsliberalismen, som den eneste veien til å oppnå noe. Det er noe av grunnen til at jeg ikke er på Tinder selv :)

Anonymkode: aaa27...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Mange bruker det jo som en sexapp, men det finnes både seriøse menn og damer der. Bruk tid på å bli kjent med personen man snakker med og bruk litt sunn fornuft så får de andre kjøre sitt eget løp. Forrige kjæresten min det var seriøst med møtte jeg på tinder. Har møtt min nåværende kjæreste der og. Snakket såklart med menn som bare ville en ting men de er det jo bare å sile ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter  å ha prøvd meg på Tinder gikk jeg virkelig på en smell. Jeg sitter igjen og tviler på meg selv, mitt eget utseende og har blitt mer pessimistisk til kjærlighet, ekteskap og forhold. Jeg tenker hele tiden at alt som betyr noe er å ikke bli tykk, se bra ut og ung ut.

Grunnen til at Tinder ødelegger etter min menig er at menn lettere enn noen gang kan få seg sex uten forpliktelser og rettferdiggjør oppførselen sin med at " kvinner på Tinder er med på leken". For meg var aldri Tinder en lek. Jeg har aldri følt meg mer som en objekt, og har aldr følt meg mer utnyttet. Jeg ser hva som skjer med mine venninner også. De prøver å finne en mann å dele livet med, etablere seg med, men de får seg slag etter slag i ansiktet. Etter 2 måneder med hytteturer, sex, og drømmer, blir de forlatt med en elle annen dårlig unnskyldning. Det er så simpels og ingen står til ansvar for å oppføre seg som "playere". Deretter skal du skamme deg for ikke å ha forstått all løgnen, de godt gjemte spillereglene og at man har seg selv å klandre fordi man hadde sex for tidlig..sex etter mange dater? Ego boost? Nei, ikke når du skjønner at menn sveiper til høyre på alle damer, uansett utseende. Deretter velger de pene mennene i alle damene der ute, og alle disse damene som tror at de har sjans og smigres, brenner seg nesten uansett hva de møter på. De under middels vakre mennene blir danket ut av pene menn, og de får ikke en gang en sjans til å vise hvem de er og de får seg tvilsomt mye sex heller.

Anonymkode: 70db5...d3c

Bare for å forsvare Tinder og noen menn, så vil jeg fortelle om min lykkelige slutt. Jeg er sammen med en jeg møtte på Tinder og nå venter vi vårt første barn. Jeg tror man bare må være litt obs på hvem man snakker med. Spør med en gang "er du her for forhold eller kun sex?" Folk svarer som regel ærlig :)

Anonymkode: f5589...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter  å ha prøvd meg på Tinder gikk jeg virkelig på en smell. Jeg sitter igjen og tviler på meg selv, mitt eget utseende og har blitt mer pessimistisk til kjærlighet, ekteskap og forhold. Jeg tenker hele tiden at alt som betyr noe er å ikke bli tykk, se bra ut og ung ut.

Grunnen til at Tinder ødelegger etter min menig er at menn lettere enn noen gang kan få seg sex uten forpliktelser og rettferdiggjør oppførselen sin med at " kvinner på Tinder er med på leken". For meg var aldri Tinder en lek. Jeg har aldri følt meg mer som en objekt, og har aldr følt meg mer utnyttet. Jeg ser hva som skjer med mine venninner også. De prøver å finne en mann å dele livet med, etablere seg med, men de får seg slag etter slag i ansiktet. Etter 2 måneder med hytteturer, sex, og drømmer, blir de forlatt med en elle annen dårlig unnskyldning. Det er så simpels og ingen står til ansvar for å oppføre seg som "playere". Deretter skal du skamme deg for ikke å ha forstått all løgnen, de godt gjemte spillereglene og at man har seg selv å klandre fordi man hadde sex for tidlig..sex etter mange dater? Ego boost? Nei, ikke når du skjønner at menn sveiper til høyre på alle damer, uansett utseende. Deretter velger de pene mennene i alle damene der ute, og alle disse damene som tror at de har sjans og smigres, brenner seg nesten uansett hva de møter på. De under middels vakre mennene blir danket ut av pene menn, og de får ikke en gang en sjans til å vise hvem de er og de får seg tvilsomt mye sex heller.

Anonymkode: 70db5...d3c

Hva trodde du Tinder var for noe? Spør siden du virker overrasket eller skuffet. Er det ikke INNLYSENDE for alle at Tinder er det du beskriver? Er man med på leken...så får du tåle steken.

Det er omtrent som når du går ut, og så går du ut på byens største ''kjøttmarked''. Da vet du at omtrent alle der er ute etter ett ligg. Du går i vertfall ikke dit for å finne noen for et langvarig forhold.

 

Anonymkode: 855a3...fd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...