Gå til innhold

Fishy er gravid


fishy

Anbefalte innlegg

Hei!

Føler tiden er inne for å opprette min egen dagbok, slik at jeg har noen å dele sorger og gleder med i tillegg til noe jeg kan se tilbake på. Graviditeten var ikke planlagt, men etter mye fram og tilbake har vi bestemt oss for å beholde den lille. Fikk positiv test tidlig januar, og trodde egentlig ikke mine egne øyne. Ettersom jeg har gått på prevensjon, så er det ikke så enkelt å kartlegge hvor langt i graviditeten jeg er, men JM regner med 12 uker. Skal derfor til tidlig UL om et par uker. :) 

Har hatt en del symptomer i ukene som har vært, men det er ikke før de siste to ukene at kvalmen meldte sin ankomst.. Det er helt forferdelig :icon_frown: Spesielt ille er det i dag.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også litt misfornøyd med jordmor, og lurer på hvordan man eventuelt kan bytte? Føler hun kanskje er litt gammeldags i forhold til meg. Noen som har noen erfaringer her?:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Sunhands
Den 17.2.2016 at 16.36, fishy skrev:

Hei!

Føler tiden er inne for å opprette min egen dagbok, slik at jeg har noen å dele sorger og gleder med i tillegg til noe jeg kan se tilbake på. Graviditeten var ikke planlagt, men etter mye fram og tilbake har vi bestemt oss for å beholde den lille. Fikk positiv test tidlig januar, og trodde egentlig ikke mine egne øyne. Ettersom jeg har gått på prevensjon, så er det ikke så enkelt å kartlegge hvor langt i graviditeten jeg er, men JM regner med 12 uker. Skal derfor til tidlig UL om et par uker. :) 

Har hatt en del symptomer i ukene som har vært, men det er ikke før de siste to ukene at kvalmen meldte sin ankomst.. Det er helt forferdelig :icon_frown: Spesielt ille er det i dag.. 

 

Titter innom på leting etter andre som er førstegangsgravide. :vinke: Håper alt er bra og at formen er på topp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...