Gå til innhold

10 Grunner til at Evolusjon er løgn


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Larsern skrev:

Det er nok ikke meg du skal spørre, for meg har du fått svar av før og de svarene jeg har gitt deg har ikke overbevist deg og jeg kan ikke mere nå enn da.

Det mest naturlige i denne sammenhengen ville vært om du tok ansvar her og skjenket oss andre av din kunnskap, fremfor å stille oss så vanskelige spørsmål om ting vi ikke klarer å forstå, og så kan i stedet vi stille deg spørsmål slik at vi blir klokere vi også. Er du ikke enig?

Jeg har ikke fått svar og det er hele poenget.

Tråden handler jo om en evolusjon dere ikke vet hva er??!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin
5 timer siden, debatant skrev:

Jeg har ikke fått svar og det er hele poenget.

Tråden handler jo om en evolusjon dere ikke vet hva er??!!??

 

Det er vel heller det at du ikke liker de svarene du får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

 

Det er vel heller det at du ikke liker de svarene du får. 

jeg får ikke svar. Hva legger du i evolusjon?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. februar 2016 at 16.37, Franke Ann skrev:

Utviklingen av det moderne menneskets taleorganer gikk for fort til at man begrunne det med evolusjon alene. På veien dit har vi også mistet en del egenskaper som helt klart ville vært forbundet med høyere overlevelsesevne. Tydeligvis har "noen" vært ute og tuklet litt med oss.

Dette var jo interessant. Kan du forklare litt nærmere, og gjerne vise til forskning?

Anonymkode: 815cf...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.2.2016 at 16.30, Aegon Targaryen skrev:

Disse 10 grunner eksisterer ikke siden evolusjon er fakta. Enten man tror på det eller ikke så vil evolusjon forbli fakta.

Good one. Og jeg som lurte på om du hadde gått over til den mørke siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.2.2016 at 16.37, Franke Ann skrev:

Utviklingen av det moderne menneskets taleorganer gikk for fort til at man begrunne det med evolusjon alene. På veien dit har vi også mistet en del egenskaper som helt klart ville vært forbundet med høyere overlevelsesevne. Tydeligvis har "noen" vært ute og tuklet litt med oss.

Hvem sier dette, og hvorfor? Og hvorfor mener vedkommende at det er en fartsgrense på evolusjon?  Se teorien om "punctuated equilibrium". Utvikling av evnen  til mer presis kommunikasjon gjennom tale representrer en kvalitativ forandring av stor betydning for overlevelsen, og det er ikke noe merkelig om den gikk ganske fort når den først kom i gang. Det vil ikke ta spesielt lang tid før "talerne" får et solid overtak på "grynterne". på alle områder av livet der kommunikasjon er viktig. Dvs praktisk talt ALLE områder av livet for et sosialt flokkdyr som er avhengig av samarbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 17.2.2016 at 18.42, Aegon Targaryen skrev:

Nei jeg gidder ikke gi deg svar på spørsmål du har fått svar på hundrevis av ganger,

 

Også merker jeg som vanlig at du ikke svarer på det vi spør deg om.

 

Så hvorfor skal vi svare deg på noe som helst når du aldri svarer på noe du blir spurt om. ?

La meg atter en gang minne deg om at livet ditt kan bli en DFS (Detatant-Fri Sone) med noen få tastetrykk. Det er ikke misbruk av funksjonen eller sensurering av noens ytringer, siden Debatant bare sier en eneste ting, og funksjonen er nærmest skreddersydd for sånne som ham. Han produserer bare støy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mann 42 skrev:

La meg atter en gang minne deg om at livet ditt kan bli en DFS (Detatant-Fri Sone) med noen få tastetrykk. Det er ikke misbruk av funksjonen eller sensurering av noens ytringer, siden Debatant bare sier en eneste ting, og funksjonen er nærmest skreddersydd for sånne som ham. Han produserer bare støy.

Haha, Problemet deres er nok heller at dere ikke vet hva denne evolusjonen dere tror så sterkt på, er i det heletatt.

Jeg er irrelevant her. I alle fall du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
10 timer siden, Mann 42 skrev:

La meg atter en gang minne deg om at livet ditt kan bli en DFS (Detatant-Fri Sone) med noen få tastetrykk. Det er ikke misbruk av funksjonen eller sensurering av noens ytringer, siden Debatant bare sier en eneste ting, og funksjonen er nærmest skreddersydd for sånne som ham. Han produserer bare støy.

Du mener sette han på ignorer. Ja det har jeg faktisk gjort nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

Du mener sette han på ignorer. Ja det har jeg faktisk gjort nå. 

Hallelujah! Ding dong Allah og Herre Gud!

Endret av Mann 42
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

Du mener sette han på ignorer. Ja det har jeg faktisk gjort nå. 

Bye bye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske utrolig at ingen vet hva denne evolusjonen de tror så ihuga på, er for noe. Snakk om å dra vitenskape tilbake til steinalderen.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har du lest bøkene til Erik von Deniken (staver sikkert navnet feil da jeg ikke har lest bøkene siden jeg var barn) om fremmede maktens tid på jorden og innvirkning på mennesker 

Anonymkode: d3eb5...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Jeg har lest noen av bøkene til Erich von Däniken De er underholdene nok men det står bare fult av tøv i de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg har lest noen av bøkene til Erich von Däniken De er underholdene nok men det står bare fult av tøv i de

Åja, du verden. Da jeg var i tenåra var von Däniken virkelig i vinden. Tidlig 80-tall. Og vi var flere i min krets som leste ALT vi kom over av greiene hans.

En morsom sak med Däniken. Han gikk i den samme bananfella som Ray "Bananaman" Comfort. Comfort tok feks bananen som bevis på at det fins en gud. Siden bananen er så perfekt designet som menneskemat.

Von Däniken gjorde det samme. Han så på den moderne bananen og så en matvare stinn av kalorier og mange viktige næringsstoffer, som ikke formerer seg ved pollinering som de fleste andre planter. Og konkluderte med at bananer utmerket godt kunne vært designet som astronautmat for aliens. Det var jo så åpenbart!

Men akkurat som Comfort, så overså von Däniken fullstendig at den moderne bananen er en kommersielt kultivert plante som stammer fra banantyper som er bortimot uspiselige med mindre de er kokt og/eller behandleet på andre måter. Og ikke på langt nær så næringsrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sagt det bedre enn John Lennon:

That and the monkey thing are both as insane as the apes standing up suddenly. The early men are always drawn like apes, right? Because that fits in the theory we have been living with since Darwin. I don't buy that monkey business. [Sukker] "Too much monkey business..." [Ler] ......... They set up these idols and then they knock them down. It keeps all the old professors happy in the university. It gives them something to do. I don't know if there's any harm in it except they ram it down everybody's throat. Everything they told me as a kid has already been disproved by the same type of "experts" who made them up in the first place.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

wonka_evolution_5-12-2012.jpg

Anonymkode: 8bd2c...b87

Evolusjonister har ingen argumenter annet enn at de som er uenige me dem er "dumme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Evolusjonister har ingen argumenter annet enn at de som er uenige me dem er "dumme".

Evolusjonister har nok av argumenter og du har fått nok av dem. Og den eneste som omtaler de som er uenige som dumme er faktisk deg. 

Og det morsomme er at du faktisk aldri svarer på noe du blir spurt om samtidig som du klager over og aldri få svar på ting du har fått svar på. Du er selve definisjonen på en hykler. Noe som ikke er sjokkerende med tanke på at du er religiøs. Og som alle vet så er det ingen som er så hykleriske som religiøse mennesker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Evolusjonister har nok av argumenter og du har fått nok av dem. Og den eneste som omtaler de som er uenige som dumme er faktisk deg. 

Du vet ikke en gang hva evolusjon betyr!

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...