Gå til innhold

...tjuefem mektigste kvinner....


waco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magasinet kåret ikke de 25 største FORBILDENE, men kvinner med mest MAKT i Norge. Og makt har Mette-Marit, om enn det var litt drøyt med en tredjeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel så Mette-Marit har makt ja...

akkurat ja... kan du spesifisere det litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

waco, du tar helt feil nå! tror du Mette marit giftet seg med Haakon fordi at hun ville bli kjendis og ha makt osv. som du kaller det? hvor dum er egentlig du da? hun giftet seg faktisk fordi det er noe som heter kjærlighet waco, som kanskje du ikke vil oppleve....?

Og du mistolker magasinet feil,...

Grunnen til at de anser henne som et forbilde for alenemødre, er at selv om hun har opplevd mye rart i livet, og kjærligheten ikke har gått henne i møte, betyr det ikke at hun ikke kan få drømmeprinsen sin på grunnlag av de tabbene hun har gjort tidligere... Haakon er en intelligent mann og er heldigvis et godt forbilde for mannfolk her i Norge, du burde lært litt av han, han er ikke så trangsynt og fordomsfull og kortenkt som du er?

Jeg vet du kommer til å slenge dritt tilbake til meg, men det driter jeg i, jeg må få lov å komme med krasse uttalelser når du uttaler deg på denne måten.

Du mener at Haakon er dum sikkert som har valgt Mette Marit, men er han nå egentlig det...? nei, vil jeg si, han valgte henne fordi han elsket henne.

Man kan ikke styre følelsene sine, selv om han kanskje innerst inne hadde ønsket at hun hadde en plettfri fortid.

Men han valgte ut fra hjertet, ikke fra fornuften.

Fornuften har en tendens til å forsvinne litt når man blir skikkelig forelsket...

Så han kan ikke klandres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

Jeg henviser til Magasinet som kåret Mette-Marit til Norges tredje mektigste kvinne.

Skjønner du?

Tredje MEKTIGST! Hva har hun gjort, som ikke titusen av andre mennesker har gjort før henne? Spist noen knips, vært alenemor?

Den eneste grunnen til at noen ser henne som et forbilde er fordi hun traff rett mann!

Noe å trakte etter?

Mette-Marit er verken dårligere eller bedre enn andre kvinner... det finnes da grenser på denne idolmarkeringen!

Galskap spør dere meg... rett og slett helt på trynet....

Waco

(hege vennligst ikke slett! Det må være lov til å være uenig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er usakelig av Magasinet og rangare M-M som Norges tredje mektigste kvinne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk at mange er enig med Waco der.

Og juryen som kåret disse mektigste kvinner i Norge bestod utelukkende av MENN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahh, godt å se at andre reagerte på dette. Er helt enig med Waco her; det å rangere en jente som en av landets mektigste kvinner på bakgrunn av at hun giftet seg med "rett mann" er helt håpløst gammeldags og sånn passe "amerikansk-kommersielt".

Det å bli satt i samme bås som kvinner alla Kristin Clemet og Siv Jensen bør fordre mer enn å ha hatt de riktige stylistene tilgjengelig lenge nok til å ha byttet ut imaget.

Sorry, Magasinet: signaleffekten fikk stryk fra meg.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Mette Marit får stryk fra meg ,men penger har makt jeg blir kvalm av henne.

Hun tror hun er så mye bedre enn de andre,legg ned kongedømmet nå.

replublikansk hilsen fra

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette styret rundt MM jeg.I mine øyne er hun ikke en person å se opp til.Og her har faktisk Waco rett :oops: , dama har ikke gjort en døyt for å komme dit hun er i dag bortsett fra å gifte seg med riktig mann.

Å være alenemor er hun så absolutt ikke alene om og mange alenemødre har måtte klart seg på langt dårligere kår enn det hun har.

Ikke at det har noe med saken å gjøre men utseendemessig er hun heller ingen skjønnet.Jeg har såååå lyst til å be henne om å rette seg opp i ryggen :roll:

Selv om jeg var enig med deg her Waco betyr ikke at jeg liker deg noe bedre :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver jeg heldigvis ikke innlegg her for å forklare deg noe... for det ser ikke ut som du skjønner allikevel.... jeg skjønner at det er strevsomt å flytte til storbyen... men du må ta det litt mer med ro... drikke ginseng... så takler du stress og kommunikasjon bedre...

Waco

...kommer etterhvert skal du se.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skriver jeg heldigvis ikke innlegg her for å forklare deg noe...  

Det er helt græit det Waco.Skal nok klare meg utmerket likavæl jeg :blunke:

for det ser ikke ut som du skjønner allikevel....

Jeg vet du har store problemer med at jeg i likhet med mange andre her ikke lar meg hjernevaske, men å gå løs på meg som person er vel litt stupid vel???

Er det ikke bare vi kvinnfolk som gjør det da.Ikke skiller person fra sak mener jeg??? Tydeligvis ikke :tunge1:

så takler du stress og kommunikasjon bedre...

Den dagen du har jobba på skjermet institusjon,sykehjem med 8 senile personer derav 5 driter på seg samtidig kan du komme til meg og messe om stress.

Og kommunikasjon................hva vil du vite om........kommunikasjon mellom mennesker, barn, kvinner og Waco eller kanskje offentlig kommunikasjon???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Det fremgikk av artikkelen at juryen (ja, kun menn) hadde også lagt vekt på potensiell makt, og det er vel der Mette Marit får poeng. Det er da litt rart at Dronning Sonja ikke kommer foran Wenche Foss for eksempel....

Har egentlig Mette Marit endret alenemødres status? I tilfelle hvem er det som har endret syn på alenemødre?

Synes ikke dette var veldig bra av Dagbladet. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, Mette-Marit har makt i kraft av at hun faktisk er kronprinsesse. Om hun fortjener det er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags makt er det en konprinsesse har?

Alle vet at hun bare er en gallionsfigur for monarkiet og kongedømmet..

Makt du liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

WACO: hun har faktisk makt, fordi hun har blitt kronprinsesse og skal bli dronning! å være dronning betyr at man kan få mye makt her i landet, så det så!

Mange her sier at hun ikke har gjort en døyt for å komme dit hun er i dag, men trenger man hele tiden å gjøre så forferdelig mye for å komme langt her i livet da?

Det er selvfølgelig noe som heter å bli født under en heldig stjerne, og det er hun, lik det eller ikke folkens! nå må janteloven her i Norge ta slutt!

Jeg misliker sterkt folk som er misunnelige på andre! grunnen til at det er en jantelov her i landet, er at man synes personen har fått alt opp i hendene, eller at man tror automatisk at hvis en person er heldig og har mye penger osv, så vil den personen bli høy på pæra! det stemmer overhodet ikke!

sånn er livet, svelg stoltheten og lev videre! bitterhet og misunnelse tærer på helsen og hjertet og er ikke bra! unn andre å ha det bedre her i livet enn deg, og greier du ikke det, har du det ikke bra med deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun virkelig bli dronning? Jeg trodde det var besluttet at tittelen hennes skulle forbli kronprinsesse, jeg...Tar jeg feil?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun vil bli dronning den dagen Haakon bli konge. Kronprinsesser har det med å bli dronninger når de blir store....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...